Als je al laatste moet is opzig niet erg omdat er een kwartier pauze bij zit. Maar ik weet niet hoe je met uitstappen zit, en mijn moeder kan Nash eventueel ook even vasthouden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, of een van mijn 'grooms'

Zamero schreef:Meiden toch geprobeerd, voor diegene die ons zouden willen steunen
Zamero @ [WS-ITP] En spreekt deze dame jullie ook zo aan

KarinL schreef:route beschrijving voor HCH Harmelen:
Va de A12 neem je de afslag de meern,
vanuit Gouda ga je onderaan rechts
vanuit Utrecht ga je onderaan 2 x rechts,
daarna 1 ste rechts langs het AC restaurant, deze weg loopt parallel aan de A12 helemaal uitrijden aan het einde rechts over het viaduct, dan eerste links en na 500 meter ligt het aan je linkerhand.
. mijn kleine pup, al weer onderweg naar de L1 Flurk schreef:Nou ook ik heb genoten maar ringmeester is niet voor mij weggelegd. Ga ik ook niet meer doen wat een ramp, dus hierbij een vacature voor een volgende keer. 21 september hebben we een " ervaren" ringmeester dus dan is het probleem opgelost. Maar schrijvers hebben ze nog wel nodig dus als iemand tijd heeft of iemand weet mail even naar de organisatie.

Flurk schreef:Nou ook ik heb genoten maar ringmeester is niet voor mij weggelegd. Ga ik ook niet meer doen wat een ramp, dus hierbij een vacature voor een volgende keer. 21 september hebben we een " ervaren" ringmeester dus dan is het probleem opgelost. Maar schrijvers hebben ze nog wel nodig dus als iemand tijd heeft of iemand weet mail even naar de organisatie.
.