Haflinger Weekend Ermelo 2012

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:55

@flurk
Wij hebben echt genoten van het spiegelparcours. Het was echt spannend en lag allemaal dicht bijelkaar.
Genoten van de competitie en de sportiviteit.

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:09

@Sita_: hoop dat het al wat beter met je gaat na de valpartij. Je zal nu wel flinke spierpijn hebben! :(:)
@Monica_86: zie al een hele mooie foto van Manchester in middendraf voorbijkomen <3

Wil trouwens nog even de organisatie bedanken voor een topdag en alles was goed geregeld en hoop dat ik er volgend jaar weer bij kan zijn.
Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalden punten en prijzen! :) Hoop dat iedereen genoten heeft van de gezellige dag.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 22:25

Ik heb het spiegellen helaas gemist :( Was tegelijk met mijn bestgaand rijden.. Hoorde omroeper alweer enthousias mee brullen.. toen baalde ik stiekem toch wel.. vind dat ook altijd geweldig om te zien!!

@ Monica, heb je 'ge-liket' op facebook :D Ben benieuwd of ik nog op de gevoelige plaat sta :)

@ Cynn_x, Om 10:00 reed Willem B dressuur aangespannen, ring weet ik niet (Willem was in het oostenrijks gekleed) En Bestgaand enkelspan won Willem.
Ik reed om ong 12:15 B Dressuur zonder kaart nr 31, in ring 2 en 3 op het achterveld (was op zand)
Om 13:00 reed Roos B Dressuur aangespannen (willem in oostenrijks achterop)
Ik reed om 15:00 bestgaand onder het zadel. nr 13
En natuurlijk ben k heeeeeel benieuwd naar parade foto's :P

Merel___

Re: Haflinger Weekend Ermelo 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:36

@Flurk, ja klopt, idd jammer! Caprilla kan het zeker, maar zusje was behoorlijk onzeker, dus helaas. Volgende keer beter! :)

@Birmaantje, leuk om jou en Manchester nog even gezien te hebben! Wat kan die mooi lopen zeg!

patricia73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:58

ook ik ben gisteren voor het eerst wezen kijken in ermelo. En ik heb mijn ogen uitgekeken. Ik heb fotos gemaakt bij de Z dressuur ring. Ben ze aan het uploaden bij mijn album. Duurt ff zijn meer dan 200 fotos. Ook heb ik bestgaand mennen op de foto. Dit kwam mede omdat ik op het bankje in het zonnetje zat te genieten en opeens de naam Angelina opving. Ik dacht heeee volgens mij is mijn haf zijn moeder Angelina. Dus ik gelijk vooraan en heel enthousiast... En wat denk je. Ze werd kampioen. Nou ik was rete trots en ken het hele paardje niet haha. Toch maar de brutale schoenen aan getrokken om achter de wagen aan te lopen om het 1 en ander te vragen en om te kijken of ik de goede merrie had. En ja hoor, windows is de zoon van Angelina sport. En de mensen waren super aardig en enthousiast. Met als gevolg dat ik vandaag al geboorte fotos heb van mijn lieve schat. Zo zie je maar waar zo'n haflinger weekend goed voor is...

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 23:03

patricia73 schreef:
ook ik ben gisteren voor het eerst wezen kijken in ermelo. En ik heb mijn ogen uitgekeken. Ik heb fotos gemaakt bij de Z dressuur ring. Ben ze aan het uploaden bij mijn album. Duurt ff zijn meer dan 200 fotos. Ook heb ik bestgaand mennen op de foto. Dit kwam mede omdat ik op het bankje in het zonnetje zat te genieten en opeens de naam Angelina opving. Ik dacht heeee volgens mij is mijn haf zijn moeder Angelina. Dus ik gelijk vooraan en heel enthousiast... En wat denk je. Ze werd kampioen. Nou ik was rete trots en ken het hele paardje niet haha. Toch maar de brutale schoenen aan getrokken om achter de wagen aan te lopen om het 1 en ander te vragen en om te kijken of ik de goede merrie had. En ja hoor, windows is de zoon van Angelina sport. En de mensen waren super aardig en enthousiast. Met als gevolg dat ik vandaag al geboorte fotos heb van mijn lieve schat. Zo zie je maar waar zo'n haflinger weekend goed voor is...

Hey hoi :) Leuk dat je ook bokt hebt!! (ik rijd de kleindochter van Angelina die we ook mee hadden :p) Ben wel heeeel benieuwd naar de foto's van Angie!! Die van ons zelf zijn namelijk niet zo denderend..
En zo te horen heeft Linda je de foto's al doorgestuurd :) Leuk!!

patricia73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 23:46

http://www.mijnalbum.nl/Album=KU8FS8Q8
hier alvast de eerste 100 fotos. Ga morgen verder met uploaden. Veel kijk plezier... En vind het leuk om te horen als je je zelf gevonden hebt... Groetjes

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 00:06

@Merel___ ; Dank je en vond het ook leuk om je even gezien en gesproken te hebben!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 00:54

patricia73 schreef:
hier alvast de eerste 100 fotos. Ga morgen verder met uploaden. Veel kijk plezier... En vind het leuk om te horen als je je zelf gevonden hebt... Groetjes

Echt super gave foto's!! Zal ze ook aan Willem en Miep geven :) Thanks *\o/*

Angie Power!!
Afbeelding
Afbeelding

Het is ook zo'n lekkere poon <3
Afbeelding

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 02:19

Flurk schreef:
Monica_86 schreef:
Zo ik gooi er ook ff wat foto's in! Ze komen zsm online!

[ Afbeelding ]

Deze menner gesproken was een leuk mens, hoop ik vaker tegen te komen op menwedstrijden

Das mn stalgenoot met Anton.
En ik denk inderdaad dat je tegenover Asra en mij stond, ik zei wat over je mooie tuig geloof ik ?

Wij zijn 2x 2de geworden met 191 en 198 punten in het L1 met startpas. *\o/*
SUPER tevreden, hij liep top en is eens niet weggesprongen in de ring :') 8-)

Bestgaand was wat vaagjes, Asra liep zoals ik van mensen aan de kant hoorde heel goed en er is zelfs iemand geweest die ik niet ken, die de jury heeft benaderd waarom Asra niet hoger geëindigd was en dat was omdat zn stap niet heel sterk was maar de rest van zijn gangen wel.
Beetje raar maar ach ik vind het niet zo erg.

De parade ging ie er op het grasveld al een paar keer van tussen,(Bedankt Sita voor mn cap herinnering nogmaals haha! :') ) en toen er in de hoofdring werd gevraagd om een applaus was het hek helemaal van de dam -O-
Vervroegt de parade verlaten met Lianne want er kwam weer een onwijze bui aan en Asra was na dat applaus helemaal van zijn rabbat af.
Safety for all.

Vandaag een springclinic gedaan met Asra, bloedheet was ie in zijn koppie maar de instructrice heeft goed geholpen en mij weer even een zekerheid boots gegeven, hele fijne instructrice!
Ze gaf ook veel complimenten over ons heel leuk om te horen maar vind het altijd moeilijk om mee om te gaan :')

De rest allemaal gefeliciteerd met de behaalde prijzen en/of punten!
Sita hoop dat je je snel beter voelt joh, cap kan iig veel tegenhouden :(:)
En Merel jij ook!

Cynn trouwens bedankt voor de foto's dat ben ik inderdaad :j Toppie!
En Moon natuurlijk ook :D

Klijn, dat ben ik ja haha bij mij staan Lianne en Lita :j Thnx :)

Jolandeee Daar ben je dus , ik herkende je niet in Ermelo haha waarschijnlijk meer niet herkent.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 06:14

janouk schreef:
@flurk
Wij hebben echt genoten van het spiegelparcours. Het was echt spannend en lag allemaal dicht bijelkaar.
Genoten van de competitie en de sportiviteit.

Dank, zelf heb ik ook genoten en het was leuk om te bedenken hoe ik het zou gaan bouwen en of het nog goed te rijden was ook. Volgend jaar wil ik het tegen jullie opnemen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 06:34

en Heidi groet in de parade :D (belofte maakt schuld)
Afbeelding

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 08:35

heeft niemand foto's gemaakt van de M dressuur?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 08:56

patricia73 schreef:

mijn vriendin heb je heel vaak op de foto staan, ze reed met een grijs/ antraciet of hoe je die kleur dan ook noemt jastje in de ring naast het springparcours en er zitten leuke foto's tussen

Dressage_Haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:29

Meiden, allemaal heel erg bedankt voor de TE gave foto's!
Ik was voor het eerst in Ermelo, en wat vonden we het fantastisch.
We hebben genoten, en Akito heeft zich keurig gedragen.
En de finale was gaaf om mee te maken, ik hoop volgend jaar bij de top 3 te zitten. We trainen er naartoe ;)

Weten jullie wie er toevallig foto's hebben gemaakt van de finale?
Ik was in het cognac bruin en met nummer 44!!

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:02

Bestgaand bedoel je? Daar heb ik foto's van gemaakt

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:12

Iemand toevalig foto's gemaakt van B dressuur met startkaart?

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:14

Welke tijd/ring?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:15

Waar zijn de uitslagen terug te vinden? :)

loontjjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:16

Ik ben ook wel benieuwd of er nog iemand anders foto's gemaakt heeft van de b met startkaart.. ik moest om 9.30 en 9.45

Mijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:16

Ik moest in de B met startkaart om 10.08 en 10.23 :)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:17

Was er ook weer een hoogte sprong :D ?!

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:18

Nee helaas geen hoogtesprong dit jaar.

Monica, heb je nog foto's gemaakt van mij en bailey? Dat is de hele donkere haflinger die in de parade met de vlag liep. Ik heb gesprongen en vaardigheid gedaan :)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:19

Oh he wat jammer... Altijd zo gaaf om te zien.
'Wij' , Fjorden, hebben nooit van die leuke dagen :=

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:19

Aranel schreef:
Waar zijn de uitslagen terug te vinden? :)

Als het goed is komen die 1 dezer dagen op de site te staan.