Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

(over dikke pech gesproken..)
Moeder Tirana van de Haflingerborg is Kampioen Bestgaande geworden.

, bij Bestgaand o.d. Zadel een na laatst in de rubriek (daar baalde ik van, want hij liep echt heel fijn) en op zaterdag nog de Tally-Ho gereden en toen waren we eerste in de serie en in de finale 3e geloof ik, maar hij liep geweldig, gaf nergens om en ging er goed voor!
(wij waren nummer 7, hij is de grote blauwschimmel)
Yvank_ schreef:gefeliciteerd! Wie was kampioen in de B?
suffie schreef:Ik ben ook supertevreden huiswaarts gekeerd. In de L1 9e met 199 pnt, 1e in mijn groep bestgaande en tijdens de finale op zaterdag 7e. Papa van Cato, Winser-G was kampioen bestgaande hengst en Nationaal kampioen van alle hengsten!!
Nathalie83 schreef:OPROEP
Als iemand weet wie het waren die een haflinger en een trekpaard in 1 stal hadden staan! Ik zou hun een foto mailen maar ben natuuuuurlijk het mail adres kwijtgeraakt
Die heeft echt geen geluidje gemaakt of wat dan ook, klasse opvoeding!
Stravero schreef:suffie schreef:Ik ben ook supertevreden huiswaarts gekeerd. In de L1 9e met 199 pnt, 1e in mijn groep bestgaande en tijdens de finale op zaterdag 7e. Papa van Cato, Winser-G was kampioen bestgaande hengst en Nationaal kampioen van alle hengsten!!
Ik meen dat Naomi Mak met Bianca bij de bestgaand 7e was?!