net weer blokuur gehad.instructeur was erg tevreden en les ging ook heel goed.moet af en toe alleen iets scherper insturen in bochten en verget heel af en toe voor rotonde nog terug te schakelen naar zijn twee.parkeren ging nu ook echt super en ik rijd nu netjes achteruit. Reed eerst nog te hard achteruit.12 lessen gehad nu.
haha ik ben net gevallen met mijn fiets horsii: goedzo ik wou dat ik auto mocht rijden :-(
net even alle paardjes buiten gezet
shilady
Geplaatst: 04-05-11 11:45
HAHAA dat te hard rijden heb ik ook altijd ze willen het liefst dat je een beetje een slakken tempo aanhoud precies 50 enz.. Maarja nadat jeje rijbewijs heb ga je toch weer wat harder rijden
Mijn schoonmoeder rijd altijd precies 50 of nog iets zachter nou dan krijg ik echt te zenuwen......... maarja kzeg maar niks want zelf heb ik hem nog nie
Vriend doet altijd alsof hij achtervolgt word of iets die rijd best hard... en dan schelden als er weer is een bonnetje binnenkomt
Kga zo naar de paarden dus ben benieuwt er komt vandaag ook een nieuwe
mandylfmarca, gecondoleerd, altijd naar zulke dingen. verschrikkelijk!!
Jaja ik leer het wel hoor, heb het al aardig onder de knie Vrijdag weer een blokuur en na vrijdag 14 lessen van 50 minuten erop zitten in 4 weken, ik les best veel Wil mn rijbewijs voor september hebbem
ik ga zo denkik rijden en mijn beste vriendin op een andere pony bij ons op stal zetten een 21 jarige schimmel:+ ze heeft al sinds 4 uur haar geleende paardrijkleing aan haah
Sem is gecastreerd, ach wat is die zielig. Kap op zn kop omdat die de hele tijd aan zijn ding zit en hij wankelt nog , is suf en weet niet wat die wil. Jankt de hele tijd. Maar heeft net zijn nieuwe pijnstilling gekregen, hopelijk werkt die snel.
ja hij is echt zooooo zielig. Staat de hele tijd en dan benen iets wijd en janken en hij kijkt zo zielig, arm ding! en hij loopt overal tegen aan met die lampenkap.