Heb maar 4 foto's die donker zijn de rest is licht en iets minder scherp. Het was ook de eerste keer dat ik in een binnenrijbak fotografeerde en heb de camera pas 2 maanden. Maar oefening baart kunst Ik weet nog niet goed op welke stand ik hem wanneer moet zetten, maar dat leer ik vanzelf
Er zitten inderdaad wel een paar leuke tussen
DanielleLau
Geplaatst: 14-03-11 17:30
Ja idd de foto's staan op de site. Dezelfde fotograaf als vorige keer in Rosmalen. Ik vindt de foto's niet zo spectaculair. Jammer dat het hoofd van lau net voor de loodlijn is. Bij iedere foto. En voor mijn gevoel was ze zo geweldig. Kim, ik weet wel dat ze tijdens de training met de achterhand wel eens naar binnen loopt, maar dan voel ik het. Deze keer had ik het niet in de gaten als het zo zou zijn. Het zou best kunnen zijn, nog een punt om aan te werken. Hè ik moet nog veel leren. Samen moeten we nog veel leren.
Ik ben ook benieuwt na de foto's van Laura met Alves. Zeker omdat de foto's van gister niet bruikbaar zijn. Zonde hè. Was de vorige keer ook al. Vindt ze niet mooi genoeg om ze te bestellen. Bestellen jullie wel foto's van de site.
@Daniellle Die foto's die hij van jullie heeft gemaakt lijken wel scheef met de vloer? Echt zonde!!! Vorige keer zaten er ook helemaal geen bruikbare foto's bij... Nu vind ik 181, 184 en 185 wel heel erg mooi van Alves!
Middenstap (Wordt mooi lang en ruim van voren, mist actieve achterhand):
Een opwaartse gallop!:
Groeten:
Rhinocornn
Geplaatst: 14-03-11 19:41
Mijn Album heeft de kwaliteit wel verslechtert zie ik Ik upload altijd via http://tinypic.com/ en daar kun je ze eventueel ook nog verkleinen (Omdat mijn foto's 1000x667 pixels zijn, en dus redelijk groot). Ik upload daar altijd mee, en heb nog nooit gehad dat de kwaliteit slecht is geworden (weet niet hoe die wordt als je ze verkleint)
Prachtige foto's! Niet zo negatief over jezelf Tanja deze zijn iigv echt wel scherp!
Krachtvoer doe ik niet aan (al begin ik nou wel te twijfelen nou ze niet bijtrekt), salt heeft zomereczeem dus wil eigenlijk zo min mogelijk aparts gaan geven.. Ze krijgt momenteel 2x per dag een mega bult kuil, staat van 11 tot 6 op de wei en als ik er ben krijgt ze ook nog een hele bult..
Ach danielle, beter net voor de LL als erachter, dat is er ook moeilijk weer uit te rijden. En ze liep echt stukke beter als dat ik de vorige keer op jullie filmpje zag dus zo verkeerd is je gevoel niet! Naar mijn idee zet ze haar rug vast en kan daardoor niet helemaal ontspannen, ik weet niet of ik erover heen gelezen heb maar longeer je haar wel eens met bijzet? (Longeerhulp, touwtjes, passoa, oid) Denk dat dit voor de ontspanning en een correcte houding jullie mooi kan ondersteunen. Over dat scheve, lastig is dat he. Van nature is elk paard scheef, meeste paarden zijn links gebogen en hebben dus korte spieren aan deze kant zodat naar rechts buigen moeilijker is. Ach jullie komen er wel, zeker met zoveel les .
O laura dat wou ik trouwens nog zeggen, jullie zijn een prachtig plaatje maar ik krijg echt tussen de schouderbladen prik neigingen als ik je zie zitten . Schouders naar achter, dan lijk je veel rechter op je paard te zitten verder zit je namelijk wel rechtop en kijk je mooi naar voren!
Oja over de foto's van de fotograaf, je kunt ze print screenen (zit een knopje voor op ieder toetsenbord). Dan krijg je de hele pagina maar die kun je plakken in b.v. paint en dan uitsnijden..
Rhinocornn
Geplaatst: 14-03-11 22:44
Ik kom er net met pure toeval achter dat die hengst die ik geweldig vondt van het Z en een foto van heb laten zien, Wirbelstein is (allemaal doorlinks bij youtube filmpjes kwam ik uit bij een Z proef van Wirbelstein, ik dacht verhipt, die lijkt wel erg veel op die hengst van gister. Foto's langs elkaar gelegt en hij is het ook nog ook )
Kim, ik vindt ze niet scherp genoeg Misschien ook maar beter, want ik wil mezelf verbeteren en als ik ze al goed zou vinden, valt er in mijn ogen niks meer te verbeteren en zie ik ook geen uitdaging meer erin. Dus ik zie het aan de ene kant als voordeel dat ze niet allemaal scherp zijn of op het verkeerde moment genomen, dan heb ik iets om naar toe te werken zodat de foto's beter worden
@KoetJJs Wirbelstein is ook super! Tirana van de Haflingerborg vind ik ook een plaatje (volgens mij zijn zus?)... Ik heb de foto's nu via hyves erop gezet en dan zijn ze mooi!
Kiimm inderdaad ik moet me tieten naar voren doen. Dat probleem heb ik ook met lopen en zitten op een stoel hahahaha
Laura, dat probleem heb ik ook, vooral met zitten. Maar met paardrijden helemaal niet, gelukkig Ik heb me verder niet zo in Wirbelstein verdiept, dus heb geen idee of het z'n zus is
Ga je zondag ook naar open dag van H. van den Berg?
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-11 18:53
Ik wil wel heel erg graag! Maar de meiden op mijn stal hebben een hele belangrijke western wedstrijd en staan erop dat ik meega
Als ze geen andere groom vinden ga ik wel mee, anders is het sneu. Maar anders echt naar vd Berg!
Rhinocornn
Geplaatst: 15-03-11 18:59
Haha oke Hopen dat ze een andere groom vinden dan Als ze een ander vinden kunnen we nog een keer meeten haha Ik had het net nog aan m'n vader gevraagt en die wil er ook heel graag heen, dus het is bijna zeker dat ik er heenga En m'n camera heeft weer een volle batterij, dus kan lekker foto's maken
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-11 01:49
Dan kan je echt super foto's maken
Heb jij toevallig ook foto's geschoten van degene die vlak na mij startte, Zij zijn tweede geworden, Marjolein en Amadeus.
Dit zijn ze:
xxx
Rhinocornn
Geplaatst: 16-03-11 17:57
Was dat die met dat lak hoofdstel? Heb volgens mij van een hele groep die na jou kwam foto's (niet allemaal want ik wou batterij overhouden voor Nassau, die ik alsnog gemist heb ) dus de kans is wel groot dat 'ie er tussen zit
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-11 20:17
Ja met het lakhoofdstel Marjolein zou echt super blij zijn als je foto's hebt!
Rhinocornn
Geplaatst: 16-03-11 20:20
Heb er een hele reeks foto's van Niet allemaal even scherp, maar heb er wel (komt vast omdat ik het een leuk paardje vond )