Heb zelf ook de kleinste de s100 ding gaat al 5 jaar mee en de accu wordt niet minder! Maar vriendin van mij heeft de nieuwere die er wel mee opgehouden.Bedoel deze:
http://www.paardendrogist.nl/product/14 ... 00/111737/
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb zelf ook de kleinste de s100 ding gaat al 5 jaar mee en de accu wordt niet minder! Maar vriendin van mij heeft de nieuwere die er wel mee opgehouden.wouterpaard schreef:Had een topic geopend maar krijg geen reactiesHeeft hier iemand ervaring met de scheermachine van sectolin?
Ook niet voor een klein stukje.. 
En verdoven heeft geen zin, want hij is binnen 5 minuten weer klaarwakker 
Liiisaaa schreef:Nibbit heeft nu zijn hals kaal en zijn voorbenen. Hij is als de dood voor een scheerapparaat bij z'n benen, dus voor vandaag was het genoeg!En verdoven heeft geen zin, want hij is binnen 5 minuten weer klaarwakker
Ik ga maandag aan de slag met Nibs patroon en ik doe het gewoon met de grote machine, we hebben er 2 en pak de nét iets fijnere, die scheert wat makkelijker

IloveMickey schreef:Liiisaaa schreef:Nibbit heeft nu zijn hals kaal en zijn voorbenen. Hij is als de dood voor een scheerapparaat bij z'n benen, dus voor vandaag was het genoeg!En verdoven heeft geen zin, want hij is binnen 5 minuten weer klaarwakker
Ik ga maandag aan de slag met Nibs patroon en ik doe het gewoon met de grote machine, we hebben er 2 en pak de nét iets fijnere, die scheert wat makkelijker
Dat lijkt me ook een charmant gezicht haha! Lastig dat ie zo snel weer wakker word!
Ik moet ook nog maar even zien hoe en wat met Sterre, is voor haar de eerste keer dus ik hoop dat ze zich een beetje gedraagt..
En morgen staat hij toch hele dag stil, dus maandagochtend snel hem afmaken, dan valt het niet meer op! 
Zelfs als de machine op zijn kriebelplekjes komt gaat meneer zijn charmante gezichten trekken
Apart geval!
Denk dat het meer het geluid is wat zo raar is en zo dichtbij, dan dat gekriebel
wouterpaard schreef:Aangezien ik verder geen verstand heb van scheerapparaten (behalve mijn mini) hoe merk je dat messen bot zijn?
Je machine maakt lawaai maar je blijft hangen in de haren. Dan zijn je messen bot. Meestal kan je 1 paard scheren met een setje messen.
Zeker als je alleen zijn hals scheert en zijn buik. Heb ik met Stef ook altijd gedaan.