Bedoel deze:
http://www.paardendrogist.nl/product/14 ... 00/111737/
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wouterpaard schreef:Had een topic geopend maar krijg geen reactiesHeeft hier iemand ervaring met de scheermachine van sectolin?
Liiisaaa schreef:Nibbit heeft nu zijn hals kaal en zijn voorbenen. Hij is als de dood voor een scheerapparaat bij z'n benen, dus voor vandaag was het genoeg!En verdoven heeft geen zin, want hij is binnen 5 minuten weer klaarwakker
Ik ga maandag aan de slag met Nibs patroon en ik doe het gewoon met de grote machine, we hebben er 2 en pak de nét iets fijnere, die scheert wat makkelijker
IloveMickey schreef:Liiisaaa schreef:Nibbit heeft nu zijn hals kaal en zijn voorbenen. Hij is als de dood voor een scheerapparaat bij z'n benen, dus voor vandaag was het genoeg!En verdoven heeft geen zin, want hij is binnen 5 minuten weer klaarwakker
Ik ga maandag aan de slag met Nibs patroon en ik doe het gewoon met de grote machine, we hebben er 2 en pak de nét iets fijnere, die scheert wat makkelijker
Dat lijkt me ook een charmant gezicht haha! Lastig dat ie zo snel weer wakker word!
Ik moet ook nog maar even zien hoe en wat met Sterre, is voor haar de eerste keer dus ik hoop dat ze zich een beetje gedraagt..
wouterpaard schreef:Aangezien ik verder geen verstand heb van scheerapparaten (behalve mijn mini) hoe merk je dat messen bot zijn?