Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suusiejj schreef:MissToseland schreef:je moet sowieso komen suus!
ik kom ook zonder paardje...
O,jee is er iets aan de hand met je paardje??
Als ik vervoer heb kom ik, lijkt me heel leuk jullie weer te zien
Gentlegiant schreef:Jemig dat klinkt niet zo best!
Doe even lekker rustig aan!!!
Voel je je aanvallen aankomen?
Ik namelijk wel eerst flinke flitsen voor mijn ogen dan zwart met flitsen en dan komt ie
DDW1190 schreef:klinkt inderdaad niet zo best!
doe maar lekker rustig aan!
silby schreef:Jee het zit je niet mee Suus...rustig aan meid
suusiejj schreef:suusiejj schreef:
Ik voel niks niet aankomen, ik heb alleen die fllitzen/schokken.
Als de zon laag hangt, bijv bij ons op de Enschedese straat, heb je veel bomen + je mag er 80 rijden.
Dus veeeeel geflikker tussen de bomen door van de zon, das bij mij vragen om moeilijkheden.
Of een zonnebril er tegen helpt vraag ik me af, als ik me ogen dicht doe krijg ik het nog want het flikkerd door me oogleden heen.
Verder heb ik de ene keer 2 sec , en moet ik ff nadenken waar ik over sprak of een ander het over had. maar soms maak ik ook een geluid alsof ik stik.
15 mei was Fantasty Island hier, da's een feest, en daar ben ik voor het eerst echt 25x weggevallen door epilepsie, draaiende ogen enz.
Thnx, i try.
Maar het lukt niet altijd he , ook op me pony heb ik het wel eens. Het is ook niet alleen bij zon hoor.
Als ik net wakker word heb ik soms 20 schokken per half uur of zo, om gek van te worden.
Als ik in bed lig en me ogen sluit, 'voel' ik als het ware me hersenen (jep die heb ik) kortsluiting maken.
Als ik weinig slaap heb gehad, of een vermoeiende dag heb gehad zoals vandaag heb ik het ook en stapeld alleen maar op tot ik rustig op de bank zit, dan neemt het na een drukke dag af.