Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gentlegiant schreef:Veerle wallenstein is indd verkocht helaas kan ik hem niet meer bewonderen bij ons op stal
hij staat nou bij willie en janette nouris uit helmond
Het is volgends mij ook voor het eerst dat er geen 3 jarige zijn goedgekeurt of het is al heel lang geleden
het is even banketstaaf maar nu is het mischien wel goed voor de wat oudere hengsten nu er dit jaar geen nieuwe bij zijn gekomen
want ja als er nieuwe komen en die vallen bij de mensen in de smaak dan willen ze die natuurlijk ''proberen'' kijken wat hij fokt?
Of heb ik het nu mis

kitzbi schreef:Veerle90 @ 2000 euro die mensen zijn niet goed wijs sorry maar dat heb ik er niet voor over
Ladyspot schreef:kitzbi schreef:Veerle90 @ 2000 euro die mensen zijn niet goed wijs sorry maar dat heb ik er niet voor over
dank je dat wij niet goed wijs zijn, maar ja vraagprijs is er over te onderhandelen en we zeiden eerst van bieden, maar als mensen dat niet doen kunnen wij ook niets aan doen of komen ze met onzinbiedingen van 400 euro.