Haflingerweekend 5 en 6 juni

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 01:40

Whoehoe! De (voorlopige) startlijsten staan online :D.

@Michel: Ik ben blij met de indeling! Dank je! :D (krijg je nog bericht wat betreft de betaling? Gezien er ** achter mijn naam staat. Of moet je daar zelf voor mailen?) :)

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 08:23

Succubi schreef:
Whoehoe! De (voorlopige) startlijsten staan online :D.

@Michel: Ik ben blij met de indeling! Dank je! :D (krijg je nog bericht wat betreft de betaling? Gezien er ** achter mijn naam staat. Of moet je daar zelf voor mailen?) :)

Ja hoor, je (iedereen) krijgt straks nog een mailtje van me.

Carolien007

Re: Haflingerweekend 5 en 6 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 08:47

Had al bijna geen tijd om Annebel voor de wedstrijd te wassen, dus ben blij dat ik zo laat pas moet starten :D

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:48

mooie tijd voor mij.. alleen een beetje vervelend dat er 3 andere tussen de proeven in zitten :o

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:54

lauraenabe schreef:
mooie tijd voor mij.. alleen een beetje vervelend dat er 3 andere tussen de proeven in zitten :o

Hoi Laura,
Heb je (hebben jullie) liever een groepje van 2 en eeen groepje van 3?

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:58

MichelR schreef:
lauraenabe schreef:

Hoi Laura,

ik heb net een mailtje erover gestuurt met de (zeur) vraag if het idd 2 om 2 bijvoorbeeld kan ofzo. 3 proeven is net aan de lange kant omdat de pony's in het M er toch aardig aan moeten werken en met 20 graden enzo :o (ik ben wel een beetje een zeur :o ) 1 a 2 proeven ertussen is zeker voor mij ideaal en ik denk dat de andere het ook wel fijner vinden dar het 5 a 10 minuten duurt i.p.v. 20.

Het zou geweldig zijn als dat zou kunnen maar alle begrip als het niet mogelijk is ;)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:20

Zoo en ik kom jullie lekker op de foto leggen zaterdag }>

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:42

lauraenabe schreef:
MichelR schreef:
[mooie tijd voor mij.. alleen een beetje vervelend dat er 3 andere tussen de proeven in zitten :o

Hoi Laura,
ik heb net een mailtje erover gestuurt met de (zeur) vraag if het idd 2 om 2 bijvoorbeeld kan ofzo. 3 proeven is net aan de lange kant omdat de pony's in het M er toch aardig aan moeten werken en met 20 graden enzo :o (ik ben wel een beetje een zeur :o ) 1 a 2 proeven ertussen is zeker voor mij ideaal en ik denk dat de andere het ook wel fijner vinden dar het 5 a 10 minuten duurt i.p.v. 20.

Het zou geweldig zijn als dat zou kunnen maar alle begrip als het niet mogelijk is ;)

Hoi Laura,

Ik het het aangepast in 2x2

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:43

MelanieB schreef:
Zoo en ik kom jullie lekker op de foto leggen zaterdag }>

Leuk Mel.

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:44

MichelR schreef:
Hoi Laura,

Ik het het aangepast in 2x2

Dat is súper fijn :j

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:37

Wat is de startlijst fijn ingedeeld.
Telkends een uurtje tot het volgende onderdeel. Nice!

Is de prijsuitreiking eind van de dag of hoe zit dat als ik het eventjes vragen mag?!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:43

Vind het juist vervelend dat het nu is aangepast, vind het wel zo redelijk voor m'n pony's om nog even tussendoor te kunnen stappen.. Maarja. Ik heb nog geen coupons opgestuurd? Ik zal maar even snel wat op de post doen dan want ik dacht dat ik dat allang al had gedaan.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:43

nessie jij alleen de zaterdag niet de zondag zag ik jammer ;)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:44

Wig_love schreef:
Waar woon je? misschien als je in de buurt zit dat ik je wel even op kan pikken ;).

Almere...
Dus volgens mij kom je daar niet langs :=

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:52

Jewel. Zondag kom ik met Goldy ;) Zaterdag met Wolder .

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:54

Ooh ik snap wel waarom je me dan niet vind, Doortje van de Prelaat heb ik op zondag mee ;)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:55

ohhhh ik kom warschijnelijk alleen zondag dus zie wolder niet dan moet even kijken hangt er vanaf hoelaat ik zaterdag na vuren ga na de show van nibje kijken en foto maken ;)

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:59

Ik ben heel blij met de indeling :).
Aangezien ik mijn pony ook nog deel met debrijrijdster hebben we op deze manier allebei genoeg tijd om los te rijden :)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:01

Ik vond deze volgorde handig , want zo kon ik de cross bekijken voor Goldy voor zondag. :) Word wel mooi weer van het weekend, wel erg warm volgens mij.. Daarom had ik het eerlijker gevonden voor m'n paardjes om even tussendoor te stappen, maarja.. Zo blijf je maar aan hetw wisselen, vind het wel vriendelijk dat je zo mensen probeert te helpen, maar voor de meeste zal het nadeliger uitpakken omdat de meeste mensen het eerlijk vinden om even tussendoor te kunnen stappen. Dat is hier ook altijd de normale wedstrijdindeling.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:03

het word weer net zo mooi weer als met de tinker dagen ben daar nu nog van aan het vervelen hahaha was zo verbrand die dagen

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:05

@Nessie: Michel had aangegeven dat als je iets anders zou willen dat je dat kan aangeven bij hem. Als je het liever anders wilt kan je hem toch even mailen?
Bij mij zit er genoeg tijd tussen het springen en de cross om mijn paard zelfs even af te zadelen en te laten grazen.
En ook tussen de dressuur en springen kan ik mij rustig omkleden en mijn paard pauze geven.

Het zal idd erg mooi weer worden!
Fijn voor ons maar wel een beetje zwaar voor de paarden :(:).

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:08

Naar het springen en de cross heb ik er tijd zat tussen. Ik ben alleen van gewone wedstrijden gewend dat er enkele proefjes tussenzitten, zodat je even op adem kunt komen, wat ik ook wel eerlijk vind voor m'n paarden, en dan even weer eventueel op kunt pakken en je volgende proef in kan. Maar ik vind het ook zo vervelend voor hem om het weer terug naar de meest gebruikelijke indeling te willen hebben, omdat hij het net heeft veranderd naar dit.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:13

Ooh ik heb het even bekeken.. Dit zou alleen voor Goldy gelden want met Wolder moet ik direct door.. Het kon nog wat minder :+ Er zit wel 3 uur tussen dressuur en springen in, dus dat is wel tijd zat, wel erg veel maar ik zag dat er allemaal andere dingen tussenmoesten dus dat kan niet vervroegd.
En bij Goldy zit er dus 1 proefje tussen, en ook wel 3 uur tussen dressuur en de cross, maar hiervoor geldt hetzelfde er zit zoveel tussen dat dat waarschijnlijk ook niet wat korter kan ;) .

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:16

Is wel leuk dat je idereen zo kan zien..

Nessie, soms is het ook wel is dat je gelijk je volgende proef door moet/mag starten. heb ik in iederge val wel.
Maar zit opzich wel genoeg tussen naar mijn idee!
Kom je met Goldy allebei de dagen?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:17

Nee, ik kom met beide paarden 1 dagje ;) . Ja heel af en toe heb je dat hier ook wel ergens, maar die wedstrijden sla ik maar over, vind dat zo vervelend. (Nu is dit een Haflingerdag, die hebben altijd een beetje een uitzonderingsregel bij mij, maar vind het wel vermoeiend :+ ) Maar 9 van de 10 keer heb je dat hier in ieder geval niet :)