.@Michel: Ik ben blij met de indeling! Dank je!
(krijg je nog bericht wat betreft de betaling? Gezien er ** achter mijn naam staat. Of moet je daar zelf voor mailen?)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MichelR schreef:lauraenabe schreef:mooie tijd voor mij.. alleen een beetje vervelend dat er 3 andere tussen de proeven in zitten
Hoi Laura,
Heb je (hebben jullie) liever een groepje van 2 en eeen groepje van 3?
(ik ben wel een beetje een zeur
) 1 a 2 proeven ertussen is zeker voor mij ideaal en ik denk dat de andere het ook wel fijner vinden dar het 5 a 10 minuten duurt i.p.v. 20.
lauraenabe schreef:MichelR schreef:[mooie tijd voor mij.. alleen een beetje vervelend dat er 3 andere tussen de proeven in zitten
Hoi Laura,
Heb je (hebben jullie) liever een groepje van 2 en eeen groepje van 3?
ik heb net een mailtje erover gestuurt met de (zeur) vraag if het idd 2 om 2 bijvoorbeeld kan ofzo. 3 proeven is net aan de lange kant omdat de pony's in het M er toch aardig aan moeten werken en met 20 graden enzo(ik ben wel een beetje een zeur
) 1 a 2 proeven ertussen is zeker voor mij ideaal en ik denk dat de andere het ook wel fijner vinden dar het 5 a 10 minuten duurt i.p.v. 20.
Het zou geweldig zijn als dat zou kunnen maar alle begrip als het niet mogelijk is
Zaterdag met Wolder .
Word wel mooi weer van het weekend, wel erg warm volgens mij.. Daarom had ik het eerlijker gevonden voor m'n paardjes om even tussendoor te stappen, maarja.. Zo blijf je maar aan hetw wisselen, vind het wel vriendelijk dat je zo mensen probeert te helpen, maar voor de meeste zal het nadeliger uitpakken omdat de meeste mensen het eerlijk vinden om even tussendoor te kunnen stappen. Dat is hier ook altijd de normale wedstrijdindeling.
.
Er zit wel 3 uur tussen dressuur en springen in, dus dat is wel tijd zat, wel erg veel maar ik zag dat er allemaal andere dingen tussenmoesten dus dat kan niet vervroegd.
.
. Ja heel af en toe heb je dat hier ook wel ergens, maar die wedstrijden sla ik maar over, vind dat zo vervelend. (Nu is dit een Haflingerdag, die hebben altijd een beetje een uitzonderingsregel bij mij, maar vind het wel vermoeiend
) Maar 9 van de 10 keer heb je dat hier in ieder geval niet