Lovelita, met de Cross hoet je hem niet te schijten hoor. had k daar ook voor het eerst, maar die beesies snappen beter dan dat je denkt .
psst
Geplaatst: 09-07-09 09:30
Ik heb me ingeschreven!
B dressuur, vaardigheidsproef & crosstraining
Emmaar
Geplaatst: 09-07-09 09:37
psst schreef:
Ik heb me ingeschreven!
B dressuur, vaardigheidsproef & crosstraining
Leuk! Ik denk dat het best een grote kans is dat bokkers van dit topic bij elkaar in de crossgroep zitten! want de meesten hier zitten op hetzelfde niveau met crossen denk ik
Crosstraining lijkt me daarom ook erg leuk! Maar ik vind mijn paardje er nog iets te jong voor, dat is ook een goed excuus omdat ik het doodeng vind.. Misschien volgend jaar..
Ik heb wel echt heel veel zin in de crosstraining, maar omdat het de eerste keer is voor mij en Lita vind ik het toch wel spannend Lijkt me leuk ja, om met een hele groep bokkers de cross te mogen doen!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1138573 deze Persoon is op trainingsweek geweest, en ook cross gedaan, hier zie je een aantal sprongen, het lijkt eng maar k heb het ook gedaan met me haf en absoluut niet eng.. Ben dag ervoor door een hindernis gevallen samen, maar toch cross gedaan en het ging supper!
Ik heb er vorig jaar voor het eerst aan de training meegedaan. Is erg leuk. Ik vond het eerst ook erg spannend, maar er wordt goed gekeken naar wat je samen met je pony aan kan.
sbdw
Geplaatst: 10-07-09 12:16
ik doe natuurlijk ook mee
B zonder startkaart 2 proeven, en de cross op zondag.
Hey! Ik heb mij ook ingeschreven. Ik reis/ga samen met LoveLita. Heb er echt superveel zin in! Doe maar aan B-dressuur zonder startkaart, vaardigheid en de cross. Heb het alledrie nog nooit gedaan, dus ben benieuwd! Ik had nog wel een vraagje: mag de vaardigheid bitloos? En de parade?
S_uus
Ik heb me ook opgegeven in ermelo. Heb het vorig jaar een keer gemist omdat ik toen met een veulen zat. Ben nu weer helemaal terug kom dit jaar zelfs met 2 haflingers. Anke van Dijkizicht (21 jaar van altjo van de kenterstreek) start ik L1 dressuur mee. Kebie (7 jaar van Afloyd) start ik B dresuur mennen en vaardigheid mennen mee. Komen er al veel op vrijdagavond? ik wel!
Aranel
Geplaatst: 11-07-09 20:24
Yvank_ schreef:
Ik doe ook mee
L1 Dressuur met startkaart
Dannnn kunnen we meeten
Anoniem
Geplaatst: 11-07-09 20:25
Aranel schreef:
Yvank_ schreef:
Ik doe ook mee
L1 Dressuur met startkaart
Dannnn kunnen we meeten
ja
S_uus
Nou springen begin ik niet aan haha, hij kan het heel goed maar dat bestaat eerst uit een zooi weigeringen. Laat staan met vaste sprongen, dat ken ie al helemaal niet. Verder moet ie nog goed leren afzetten enz.
Startlijsten staan denk ik een week van te voren er pas op?
Ik heb me ook opgegeven voor Zaterdag! Springen 70 cm en 1 dressuurproefje. Ik wil ook wel graag de parade doen, maar dan moet ik nog iemand vinden die naast mij wil rijden.