lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Shhhht!
Straks gaat zo nog een abbo op de penny nemen.
Pennysex
Jep, dit is ook weer zo'n mooie quote

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Shhhht!
Straks gaat zo nog een abbo op de penny nemen.
Pennysex
SmeeJ schreef:Omg weetje.
Vorige keer op concour struikelde ik over de ' voet' van een hek.
Flikker ik vol op me smoel.
kekaro schreef:hahahaha ik zat wel te denken aan een abbonementje ja...hahahaha zou zeker heel raar zijn heh ?! dan moffel ik hem maar bij de boodschappen af en toe
mijn vorige paard was bang voor het zebrapad !!!
dan ging ie er naar staan kijken, verzamelde dan wat moed.....
en JUMP sprong ie zo ver mogelijk eroverheen !!
achterlijk beest
lotteluvah schreef:Ik was vandaag nog in de peerde winkel. Echt mooie hoofdstellen daar die ze ook in het bruin kunnen bestellen
HAFxGEK schreef:ik heb hier ergens nog ene kerstmuts liggen...
wil ik morgen opzetten met rijden
lotteluvah schreef:Ik was vandaag nog in de peerde winkel. Echt mooie hoofdstellen daar die ze ook in het bruin kunnen bestellen
lotteluvah schreef:Laatst was ik met lot aan het spelen (omg heel fout) en toen toerterde ik peens door een pion. Peest sprong wel een meter de lucht in. Omg dat was op dat moment zo grappig om te zien he
.
Roma_4ever schreef:SmeeJ schreef:Omg weetje.
Vorige keer op concour struikelde ik over de ' voet' van een hek.
Flikker ik vol op me smoel.
tijdens die stakingen was ik tijdens lopen ff aant kletsen met vriendin en toen liep ik zo tegen iemand opzag ik helemaal niet
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Ik was vandaag nog in de peerde winkel. Echt mooie hoofdstellen daar die ze ook in het bruin kunnen bestellenniet voor woensdag kopen!!! Ik ga mee!!
lotteluvah schreef:Laatst was ik met lot aan het spelen (omg heel fout) en toen toerterde ik peens door een pion. Peest sprong wel een meter de lucht in. Omg dat was op dat moment zo grappig om te zien he
.
TjelleBieb schreef:
Zo stond er eens zo'n klein paadje, en ik en een vriendin waren een laag vliegend opzoeknaarwîet-helikoptertje aan het kijken, BAM! zo dat paaltje tegen me ***, me hele *** paars de dagen daarna.
SmeeJ schreef:Was een zwart leren halster, Met allemaal diamantjes/echt Swarovski.
in 2 rijen zeg maar
kekaro schreef:HAFxGEK schreef:ik heb hier ergens nog ene kerstmuts liggen...
wil ik morgen opzetten met rijden
foto laten maken ! heb je meteen een leuke kerstkaart
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:Laatst was ik met lot aan het spelen (omg heel fout) en toen toerterde ik peens door een pion. Peest sprong wel een meter de lucht in. Omg dat was op dat moment zo grappig om te zien he
.
vind je het heel gek??
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:
Zo stond er eens zo'n klein paadje, en ik en een vriendin waren een laag vliegend opzoeknaarwîet-helikoptertje aan het kijken, BAM! zo dat paaltje tegen me ***, me hele *** paars de dagen daarna.
Wat betekend ***?
of is dat heel fout?