Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Beengebroken
lotteluvah schreef:Ik heb geen idee. Ze hebben haar gevonden met alemaa bloed enzo. En toen hebben ze het been afgebonden. Maar toen zagen ze opeens het been er aan hangen.
lotteluvah schreef:Ik heb geen idee. Ze hebben haar gevonden met alemaa bloed enzo. En toen hebben ze het been afgebonden. Maar toen zagen ze opeens het been er aan hangen.
suusiejj schreef:hooi btw
vandaag ga ik mn bontje ophale
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:hooi btw
vandaag ga ik mn bontje ophale
Leuk! wel foto's maken heh
lotteluvah schreef:Ze hebben direct de da en de eigenaresse gebeld. Maar het was een open bot breuk dus er was niks meer aan te doen.
suusiejj schreef:jah das dus het hele probleem, want als het donker is krijg ik altijd van die domme vlekken op de foto
ookal ist licht in de stallen aan
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Ze hebben direct de da en de eigenaresse gebeld. Maar het was een open bot breuk dus er was niks meer aan te doen.
nee indd, vraag me dan wel af hoe het kon gebeuren
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:jah das dus het hele probleem, want als het donker is krijg ik altijd van die domme vlekken op de foto
ookal ist licht in de stallen aan
Nou en gewoon proberen
lotteluvah schreef:Met dit weer is alles spekglad. Dan liggen ze bij een gekke sprong zo op de grond. En dan kunnen ze geluk of pech hebben.
lotteluvah schreef:Met dit weer is alles spekglad. Dan liggen ze bij een gekke sprong zo op de grond. En dan kunnen ze geluk of pech hebben.
suusiejj schreef:doen ik
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Met dit weer is alles spekglad. Dan liggen ze bij een gekke sprong zo op de grond. En dan kunnen ze geluk of pech hebben.
Jah okay das waar, maar als het hele been openligt zou je denken dat hij die ergens aan opengehaald heeft... of ergens opgesprongen
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Met dit weer is alles spekglad. Dan liggen ze bij een gekke sprong zo op de grond. En dan kunnen ze geluk of pech hebben.
hmm blij dat dat bij ons dan weer niet zo is
lotteluvah schreef:Als ik het goed begrepen heb is het bot door het vel heengeknakt.
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Als ik het goed begrepen heb is het bot door het vel heengeknakt.
Oh jah.. wat voor paard was het?
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Als ik het goed begrepen heb is het bot door het vel heengeknakt.
Oh jah.. wat voor paard was het?
dlientjuh schreef:ben weer weg de bel gaat![]()