Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LoveLita schreef:Ik ga naar geen van die wedstrijdenAllemaal beetje flink uit de richting. Wil wel even kijken wat hier in de buurt te doen is aan haflingerwedstrijden enzo.. En even uitzoeken voor heel het bestgaand gedoetje
wil dat toch wel eens proberen voor 't echie!
S_uus schreef:*heeft beeld*Duuuus in Ermelo, wou ie niet, ik eraf, hij er eindelijk overheen, ik zo braaaaaaf goed zo, loop ik zelf tegen de hekjes aan die om het vaardigheid parcours stonden -_-'
LoveLita schreef:Ik ga naar geen van die wedstrijdenAllemaal beetje flink uit de richting. Wil wel even kijken wat hier in de buurt te doen is aan haflingerwedstrijden enzo.. En even uitzoeken voor heel het bestgaand gedoetje
wil dat toch wel eens proberen voor 't echie!
S_uus schreef:Yvank_ schreef:Ja is maar half uurtje rijdenals ik ze klaar heb wil ik beide paarden dan mee
Ja voor ons wel wat langer, Drenthe toch?
Kim zegt net :"dan rij ik gewoon op en neer joh".
Ik zo :"Zo'n eind?".
Kim : "Ja joh leuk toch!! Waarom niet".
Dus
Bailey_4ever schreef:Ik heb genoeg wedstrijden in de buurt en daar heb ik echt geluk mee. Ik kan bijna elke week op wedstrijd in het zomerseizoen en steeds maar een half uur rijden of minder. Een enkele keer 3 kwartier/een uurtje. Ermelo was voor ons anderhalf uur maar het zeker waard! Als ik de kans heb ga ik zeker vaker!
Bailey_4ever schreef:suus![]()
Bails was indd ook erg moe. Ze was al helemaal kapot na de heenreis en van alle indrukken, ik denk dat ze daarom ook zo loom was met dressuur. Na het springen was ze echt weer 'bailey', toen had ze haar draai een beetje gevonden.
Candace schreef:Marko was niet moe, hij ging serieus rondjes in de wei rennen toen we thuiskwamen haha!
MoonWencke schreef:@Lianne; appel pasteitje? Die snap ik even nietS_uus schreef:*heeft beeld*Duuuus in Ermelo, wou ie niet, ik eraf, hij er eindelijk overheen, ik zo braaaaaaf goed zo, loop ik zelf tegen de hekjes aan die om het vaardigheid parcours stonden -_-'
![]()
Maar fijn dat hij er uiteindelijk wel overheen ging!
Hier waren eerst wel Haflingerwedstrijden in Someren, dat is redelijk in de buurt, maar nog niet op loopafstand, maar daar worden ze ook niet meer gegeven. Eerst maar eens een jaar naar Oostenrijk en dan zien we nog wel of we in 2013 misschien een startkaart aan gaan vragen. Sinds vorig jaar worden er hier op de manege KNHS-wedstrijden georganiseerd, en dat is te paard wel te doen; 15/20 minuutjes lopen.
Wencke heeft het allemaal wel relaxed opgevangen, geloof ik. Maar ben er wel blij mee dat ze kon overnachten op hetzelfde logeeradres. Dat is denk ik toch fijner voor haar geweest; zaterdagochtend naar Ermelo gegaan en 's middags na de hoogtesprong weer terug naar het opvangadres, en daar kon ze gewoon lekker op de wei/in de paddock, met een inloopstal.
Yvank_ schreef:Ik geloof niet dat ik ook een bestgaand normaal heb kunnen rijdenmeestal was ze ontzettend druk wat wel goede resultaten tot gevolg had
, ik moet alleen als ik voor drenthe rijd elke keer (en nationale vorige jaar finale ook) tegen Tirana
LoveLita schreef:Ik kwam met Liet recht uit mijn proef en moest direct door naar bestgaandIk was nog compleet buiten adem omdat ik zo hard aan Liet moest werken, en Lita zelf was ook kapot dus had helemaal niks van bestgaand verwacht. Hup, naar achter gestapt, hesje om, ring in en stappen maar. Zweepje er toch even bij gepakt en Lita deed de rest van het werk
ze had ineens weer energie voor 10, liep echt te knallen!