Marnix is 18 jaar En is nu 27 weken in mijn bezit Ben echt super blij met hem Marnix heeft t niet altijd gemakkelijk gehad. Marnix is voordat ik hem kreeg een jaar niet gereden, was heel smerig en zielig en vies. En hij was ook helemaal niet gelukkig Maar nu gaat het gelukkig veel beter
haha succes! ik heb het ook een tijdje gedaan! want ik mag het gratis doen ! Omdat ik bij de AH werk mag ik gratis fitnissen maar ik ben altijd te lui aangezien ik 40 uur werk, angel moet doen. en vaak moet oppassen! maar ik wil van de week eigenlijk weer gaan mijn baas gaat me uitlachen!
hahaha nou ik mag ook gratis als het goed is want me moeder werkt er maar ik wou een paar maanden terug al en ben 1 x geweest met iemand maar die ging nou voetballen dusja alleen wil ik niet vind ik niks aan haha nu heb ik een andere vriend gevraagt en toen ik zei dat het gratis was wou die wel mee hahaha we gaan afvallennnnnn zelf ben ik ook niet zo sportief meer naar mijn pfeifer vroeger fanatiek kickboxen 5 dagen in de week hahaha
Whis_
Geplaatst: 06-09-10 22:16
ben ik weer.. In het weekend niet vaak op de laptop.
Gothic_TeZZy: Gefeliciteerd!!
Josien62: Ook nog gefeliciteerd!
Marlis: Och wat een geweldige pup. Hoe oud is ie?
Pff, zit weer alleen in het huisje. De 2e week in ons huis. Maar helaas heeft vriend werk waar hij 9 van de 10 keer in de kost moet. Helaas van van Maandag tot Donderdag weg.. Blegh kan er nog niet aan wennen..
Ga morgen een kennismaken/rijden bij een paard. Moet zeggen dat ik het rijden toch wel errúg mis.. Helaas geen Haflinger! Die zijn blijkbaar moeilijk te vinden hier, haha! Ben benieuwd..
Aagh ik doe mbo opleiding maatschappelijke zorg 1e jaar en ik ben de jongste in mn klas. een van 19, 21 en 23 en de rest allemaal 32 t/m 40. Kom ik met mn 17:P haaha En op het werk (woning met 7 ernstig verstandelijk gehandicapten met autisme) werk ik saai alleen.
Dorien__1
Geplaatst: 07-09-10 11:46
Hallo allemaal. Ik kom me hier ook melden zit pas sinds kort op bokt. Heb sinds deze zomer ook een haflinger (Audi). Ben echt super blij met hem maar wat kan hij af en toe ondeugend zijn . Ik ben trouwens ook de jongste in mn klas ben 17 jaar en zit in 1e jaar 3e periode van hbo opleiding personeel & arbeid (heet nu human resource management jaja ). Zit nu ook even stiekem op bokt tijdens de les het is echt verslavend!
Lang leve een ict opleiding met m'n eigen laptop En daarbij mogen wij alles doen t is toch onze eigen opleiding, als ik blij wordt van alleen maar op bokt zitten is leuk maar of ik er wat mee opschiet bij m'n opleiding.. Denk 't niet
Haha ik werk in de kinderopvang, geen eens een computter om te bokken ja in me pauze kan ik op een comp in de pauze ruimte, maar dan ga ik meestal languit op de bank ben blij dat ik niet meer naar school hoef pfff.. Alleen af en toe een curcus maar dat is wel leuk
Zometeen aardje en de rest pesten alleen zit te wachten op me pakketje die vandaag wordt afgeleverd... Wachten duurd alleen zo lang als je naar de paardjes wil..
Mag je tegenwoordig met elke opleiding een laptop mee naar school?!?!? ik kon het mooi allemaal schrijven, ik had me toch een dikke map om mee te zeulen..
pf moet van 3 tot 10 werken en moet nog ef tanken dus over half uurtje weg. Drie kwartier p de brommer, zie mezelf dat nog niet heel de winter afleggen brr..
Ik moet zo naar huis, tandenpoetsen en naar de tandarts, dan de stad weer in *kom ik op de weg van school-huis langs maargoed geen tijd* en ff langs de media markt en free record shop... xD En dan moet ik de fysio nog bellen en de manege ook nog Druk..