Leuke foto's van Pebbells.
We hebben stroomstoring hier...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dieuwke1315 schreef:Clubbak kan ik ook rijden. Ben ik lid & zomers les
.
Ja die hengstehouder bedoel je . Die dochter van hun is mn ' vriendin ' dus daar rijd ik ook wel eens samen met haar . Maar ik ga er zo niet een want het is vet duur !
Maar ik heb wel een binnenbak waar ik rijd. En anders mocht ik ook nog naar de manege daar in de manege rijden
.
-- Was nieuwsgierig waar jij rijd .
Roziee schreef:Haha ja ik ging er echt op met zo'n gevoel van Nooo! waarom doe ik ditEn op het begin was hij met rijden ook nog wel vervelend, alleen maar willen rennen.. Maar daarna
Rijden jullie eigenlijk dressuur met jullie hafjes??
Stravero schreef:Bob liep vanmiddag zó lekkerKon alles gelijk met 'm doen, ondanks hij (en mn merrie ook) zo'n 1½ week hebben stil moeten staan i.v.m. het weer!! Van de week gaan we dus weer lekker veel rijden en oefenen
Dieuwke1315 schreef:Dieuwke1315 schreef:Wil je nog een paard Michelle ? Leuke spullen !![]()
Leuke foto 's van Bo.
Ik heb lekker gereden ! Eerst even in de bak maar die was toch wel erg nat dus toen op buitenrit geweest. We hebben weer een uur in totaal gereden. Mandy was lekker vrolijk en we waren allebeide blij dacht ik dat we weer konden rijden !
Nu kunnen we de training weer lekker oppakken !
Zie hinke !
melody93 schreef:Dieuwke1315 schreef:Clubbak kan ik ook rijden. Ben ik lid & zomers les
.
Ja die hengstehouder bedoel je . Die dochter van hun is mn ' vriendin ' dus daar rijd ik ook wel eens samen met haar . Maar ik ga er zo niet een want het is vet duur !
Maar ik heb wel een binnenbak waar ik rijd. En anders mocht ik ook nog naar de manege daar in de manege rijden
.
-- Was nieuwsgierig waar jij rijd .
Wat versta jij onder vet duur? Je moest eens weten wat ik betaal als ik een keertje binnen wil rijden
Roziee schreef:Haha ja ik ging er echt op met zo'n gevoel van Nooo! waarom doe ik ditEn op het begin was hij met rijden ook nog wel vervelend, alleen maar willen rennen.. Maar daarna
Rijden jullie eigenlijk dressuur met jullie hafjes??
Hinke schreef:Jemig melody, dat vind ik echt idioot veel geld. Kan me voorstellen dat je dat niet doet. Ik zou dat denk ik alleen doen als je zelf ook geen buitenbak hebt en er geen andere bak in de buurt is.