Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Leuk hoofdstel Yvanka!
Topic maken!!
lotteluvah schreef:
En dan moet ik deze broek erbij.
Naomi_Haffie schreef:leuk![]()
nou als ik een keuze moet maken tussen, vanavond naar NGP gaan of bankhangen ga iknaar de Ngp
Roma_4ever schreef:te koop hoofdstel![]()
Maat: cob
Merk: LS top range neusriem van Imperial riding
Neusriem is 4cm breed
neusriem beetje overbelicht hier
girlchat11 schreef:doejdoej! Ik kom net terug van Laurens!
Het ging zooo goed. ze voelde super aan, ze was alleen niet helemaal lekker aan het been. Maar verder had laurens geen opmerkingen over me... Alleen een tipEn ik ben geintervieuwd!
(bekent hoofdstel. Heeft een vriendin van me ook)
lotteluvah schreef:
Zie die trol nou kijken
Sanchowtju schreef:wel een onwijs schattige foto van de kitten van me zus![]()
kleine Jazzinmiddels een stuk groter en ook balloos
Sanchowtju schreef:uuuh, rek en strek oefeningen![]()
of gewoon jeuk
![]()
lotteluvah schreef:
ES Havanna/Hazel
Naomi_Haffie schreef:
Girlgamer schreef:Mooie pad viet.
Ik ga maar eens aankleden en iets eten.
Ben net wakker en als je dan de hele week om 6 uur op bent gestaan, ben je best gaar.
Daarbij komt nog eens dat ik gisterenavond thuis kwam en Diezel de hele gang onder had gescheten en gepist![]()
Nou ja, hij had diarree dus hij moet wel een beetje ziekjes zijn. Maar waarom dan ook plassen?
En vannacht heb ik mijn vriend er 2 keer uitgestuurd omdat Diezel zat te piepen. En die heeft hem toen in de tuin gedaan. Dus het hondje is echt ziekjes.
lotteluvah schreef:Girlgamer schreef:Jij fietst snellll
Niet zo snel als mij![]()
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:Ik wist dat je vreemd was... maar nu wordt het wel heel vreemd!
gebakken ei met de dooier nog heel, uitsmijter ofzo ?
noem ik altijd 2 tieten
Sanchowtju schreef:volgende week waarschijnlijk m'n eerste les met Krissieen de volgende dag eerste wedstrijd
![]()
gewoon onofficieel en lekker makkelijk proefjemaar heb d'r wel zin
mieske schreef:Amy
Babsie_Flash schreef:Oké hier is de foto dan!!! Speciaal voor Naomi!!!
Het blauwe HH 74 dekje op paard...
girlchat11 schreef:doejdoej! Ik kom net terug van Laurens!
Het ging zooo goed. ze voelde super aan, ze was alleen niet helemaal lekker aan het been. Maar verder had laurens geen opmerkingen over me... Alleen een tipEn ik ben geintervieuwd!
(bekent hoofdstel. Heeft een vriendin van me ook)
girlchat11 schreef:Om dat meer schakelingen te rijden. Ik moest stil gaan staan en daarna weer weg rijden. Maar dat zodat ik meer reactie van voor en achter krijgVerder had hij geen commentaar
ikke happy.
Ben alleen niet genomineerd voor de volgende 30. Maar dat maakt me niet uit.