Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xLeoniee schreef:Misschien werkt het met een longeerlijn erachter?
Wij gaan weer naar de instructieweek bij de KNHS.. Is alleen wel gelijk na de nationale dus zal wel lekker brak zijn de eerste paar dagen![]()
Ik zit nog te twijfelen, het is nu al 3 dagen, en afgelopen keer kwam Velina er niet zo goed weg.
3-jarige Monsoon op stal staan die over 3 weken voor de keuring komt. Ik ga echt balen mocht die niet door de keuring komen, want wil mijn 3jarige daar heel graag door laten dekken! (Moet wel gek gaan als die niet door gaat
) Verder had hij ook weer errug leuke merries enzo staan, word daar altijd zo hebberig..
nouja, voor nu even genoeg stallen vol, of ik moet een echt goed plekje voor Maes nog tegenkomen.. Straks eerst de 2 3-jarigen maar eens onder het zadel zodra het beter weer word!xLeoniee schreef:Misschien werkt het met een longeerlijn erachter?
Wij gaan weer naar de instructieweek bij de KNHS.. Is alleen wel gelijk na de nationale dus zal wel lekker brak zijn de eerste paar dagen![]()
wat een schrik kiddokids! wat een oellewapper!

mijn paarden lopen zo de trailer op....