Het staat je vast hardstikke leuk Siet! Ik vind het sowieso al een hele prestatie wat je hebt gedaan

Geweldig toch dat je zulke jurkjes aan kan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Doe alle lichten uit en veel kaarsen aan, dan valt t niet zo op

) maar wel brede schouders en rug.
Bedankt Viet

plaaggeest01 schreef:Shirley ik denk niet dat gestolen paarden op concour lopen..
sommige mensen maken het verhaal erger dan het is beetje jammer dat dit zo gespeelt is
van uit jou.!

Lisette1987 schreef:hoi hoi!
wat leuk, een 21+ haffietopic, en eentje die nog loopt ook nog, had ik nog niet opgemerkt!
ik vind het ook wel leuk om mee te kletsen,zal mezelf meteen even voorstellen, al ken ik al wel een aantal van jullie
ik ben Lisette, 25 jaar(dus 21+haha) wij hebben 2 haffies aan huis, 1tje van mijn zusje, en 1tje van mij, die ik zelf heb gefokt. ze heet iylux, meestal zeg ik gewoon Lux, en ze is nu 3 jaar
ik ben net begonnen met inrijden, de stap en draf en stuur zitten er net op!
hier een fototje van ons, gister in de sneeuw:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ik lees trouwens dat jullie het over jurkjes hebben, ik heb mijn hele kast vol jurkjes, maar durf ze eigenlijk ook niet zo goed aan.. laatst had ik een playbackshow op mijn werk, waarbij ik een kort jurkje aanmoest, dus op het podium voor een volle zaal ouderen, buurtbewoners en collega's staan hupsen in zo'n kort strak jurkje.. was doooodeng!
maar, nu ben ik er wel aardig doorheen, ben laatst uitgeweest en heb gewoon zo'n jurkje aangedaan, heb een erg gezellige avond gehad haha!
maar wel heel fijn dat je het uiteindelijk los kon laten.