Wat leuk joh, veel plezier Pff die kyra lag net vast in een ijzere voerbak die in de rijbak vastgemaakt staat voor het kuil. Ze gaat daar naast liggen en opeens rollen. Gek. Maar ze is er weer uit met haar benen.
Dierenarts is geweest bij peeps. En ze weet niet hoe het komt, maar haar hoornvlies is beschadigd bij Peeps. Ze ging eerst kijken met alleen een lampje en voelen, en daarna ging er een vloeistof in haar oog wat gifgroen uitslaat. Ze had dus gifgroenen ogen en die vloeistof loopt ook uit haar neus. Toen spoelen met water en weer met een lamp kijken. Waar nog vloeistof zat is het beschadigd. Ze heeft nu een antibiotica zalf, zware oogzalf. En die moeten we min 3x per dag smeren, liefst zo vaak mogelijk. Maar dat is erg lastig bij peeps, ze gaat dan schudden en bewegen met haar hoofd. en je moet haar ogen goed opendrukken en het echt in het oog doen, maar niet op de oogbol mag het komen lastig dus.
Volgende week vrijdag komt ze terug en dan moet het een heel stuk beter zijn zo niet is het verder kijken wat er aan gedaan moet worden. Peeps mag ook alleen maar met haar kap omstaan, staat ze ook fijwel altijd. Ze loopt alleen maar te schudden en te doen met haar hoofd en te schuren aan alles wat kan, is er niks in de buurt is kyra slachttoffer.
Hey meiden wat hebben jullie een pech zeg arme peeps wat erg voor der Hopelijk komt het helemaal goed met peepse der oog, erg vervelemd en ik wist niet dat dat spul uit dan uit de neus ging lopen dacht dat ze dat uit gingen huilen zeg maar soort traan oogjes
nou de camera is er weer dus zal fitany foto's maken
Marlis
Geplaatst: 05-08-11 17:18
Ja komt uit de neus lopen. Voor ze het erin deed zei ze dat al, niet dat we ons rot zouden schrikken. Hoe het beschadigd is weten wij en de DA ook niet. Ze had licht ontstoken oogjes en had er zalf voor en heeft vrijwel altijd een vliegenmasker op. Maar kan ook wat in haar ogen gekomen zijn of iets. Hopelijk gaat het met dit zalfje over en anders andere maatregelen. Vrijdag komt ze weer. Gisteren was er niks aan de hand en vandaag schrok ik me rot. Op de foto's die ik heb zie je het niet heel goed maar in het echt is het een stuk dikker en zieliger.
haha ja idd Ik bid ook elke dag dat ze niks overkomt mijn mannetjes hebben al genoeg meegemaakt in hun jonge leventje.. Wil nu gewoon genieten van 2 knappe gezonde mannen en wil over een tijdje een fotoshootje van ze laten doen dus dan kan iedereen zien hoe knap ze zijn
Marlis
Geplaatst: 05-08-11 17:23
Foto's van Peeps haar ogen. Ze heeft ze vrijwel de gehele tijd dicht en schudt en schuurt onwijs veel. En van binnen in (hoornvlies) is dus beschadigd.
Ze staat of zo, Of zo, te schuren aan alles wat ze ervoor gebruiken kan