Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dieuwke1315 schreef:Ik kom niet langs je huis denk ik Hinke .. want ik ga miss alleen op buitenrit en ik weet niet of die zandpad droog is ?? En ik heb zolang niet gereden dus ik hoop dat ik in de bak kan![]()
.
Welke binnnemange ga jij altijd hinke ?
--
Lief caafs !
Dieuwke1315 schreef:Wil je nog een paard Michelle ? Leuke spullen !![]()
Leuke foto 's van Bo.
Ik heb lekker gereden ! Eerst even in de bak maar die was toch wel erg nat dus toen op buitenrit geweest. We hebben weer een uur in totaal gereden. Mandy was lekker vrolijk en we waren allebeide blij dacht ik dat we weer konden rijden !
Nu kunnen we de training weer lekker oppakken !
Dieuwke1315 schreef:Wil je nog een paard Michelle ? Leuke spullen !![]()
Leuke foto 's van Bo.
Ik heb lekker gereden ! Eerst even in de bak maar die was toch wel erg nat dus toen op buitenrit geweest. We hebben weer een uur in totaal gereden. Mandy was lekker vrolijk en we waren allebeide blij dacht ik dat we weer konden rijden !
melody93 schreef:Dieuwke1315 schreef:Wil je nog een paard Michelle ? Leuke spullen !![]()
Leuke foto 's van Bo.
Haha nee joh, ik zoek even mee voor nieuwe mensen op de ponyclub, die gaan hun eerste pony aanschaffen en dit moet een Haflinger worden, dus vandaar![]()
De andere pony is gewoon nog even voor het kijken... We hebben momenteel een stichtingspony die niet helemaal goed functioneert, dus ik ben gewoon even aan het rondkijken, vindt ik altijd wel leuk
suus_elviera schreef:met de caafs doe ik 1 houden weet niet of het er 1 word uit deze netje of uit de nestje die nu op knappen staat
en de rest verkoop ik voor 5 euro per stuk aan mensen met kids of aan mensen die een knuffel caaf wilt