zijn neusje begint te verbranden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! _Laura__ schreef:Akino krijgt er iedere keer een klein stukje bij maar hij staat wel op grond waar heel veel gras groeid. Ik ben benieuwd hoe hij er straks ui ziet. heb hem nu al 5 weken niet meer gezien en hij staat alleen maar in het weiland...
Het is waarschijnlijk inderdaad de schuld van het ziekenhuis maar daar heb ik nu weinig aan...
Madeira_ schreef:Ik ben vast raar ofzo.. maar als ik iets niet doe is het op letten wat Madeir eet. Ja natuurlijk ga haar geen mensenvoer geven ofzo. Maar gewoon bix, hooi, gras.. Ik let niet op haar lijn.. ik vind haar prima zo
Ze heeft wel eerder balkjes gelopen, maar nu had ik er een 2 standaarden bij gepakt, en de balk op de voet van de standaard gelegd (1ste gaatje was te hoog
) Ze heeft de balk er wel 5 keer afgegooid voordat ze er over heen 'sprong'
En ik had grote plannen om volgend jaar crosslessen met haar te gaan doen, weet niet of dat een goed plan is

Maar eh je moet je hondje volgende keer wel uitleggen dat ze niet op de pups moet gaan zitten hoor, tijdens de bevalling
Was dit haar eerste nest?
Ze moet eerst maar eens die 100 kilo overgewicht kwijt raken en wat beter in conditie komen
En ik heb nog een heel jaar om dat te doen

En hij weet ook dat als hij in de bagger rolt, er de tuinslang opgaat
belooft.
.
.
Mooi peertje!!