_Laura__ schreef:Akino krijgt er iedere keer een klein stukje bij maar hij staat wel op grond waar heel veel gras groeid. Ik ben benieuwd hoe hij er straks ui ziet. heb hem nu al 5 weken niet meer gezien en hij staat alleen maar in het weiland...
Het is waarschijnlijk inderdaad de schuld van het ziekenhuis maar daar heb ik nu weinig aan...
Zuur!! Dat éen val zoveel gevolgen kan hebben...
Madeira_ schreef:Ik ben vast raar ofzo.. maar als ik iets niet doe is het op letten wat Madeir eet. Ja natuurlijk ga haar geen mensenvoer geven ofzo. Maar gewoon bix, hooi, gras.. Ik let niet op haar lijn.. ik vind haar prima zo

Nee je bent niet raar want jouw paard is ook niet te dik! Maar eh stond jouw paard niet op een stal, waar anderen haar voeren? Dan bepaal je zelf toch niet hoeveel ze krijgt?
Ik weet niet precies wat het is met Ankie. Het gras is echt heel kaal. Toen ze op haar nieuwe stal kwam kreeg ze eerst wel idioot veel krachtvoer, maar daar is de eigenaar volgens mij al lang mee gestopt. Ik dacht dat ze nu niks meer krijgt, dus daar kan het toch niet aan liggen. Maar aangezien ze op een volpensionstal staat heb ik niet zo'n goed overzicht van wat ze krijgt.
Ik doe niet zoveel met haar, dat helpt natuurlijk ook niet. Maar goed, in de winter heeft ze een aantal maanden helemaal op rust gestaan en toen is ze juist mooi afgeslankt.
Ze is nu zo vet dat ze nogal moeite heeft met gewoon los in de bak galoperen
@laura:idd, Ankie is ook van Allacher!
Kon het vanavond toch niet laten iets met Ankie te doen: ze heeft voor het eerst in haar leven vrij gesprongen
Ze heeft wel eerder balkjes gelopen, maar nu had ik er een 2 standaarden bij gepakt, en de balk op de voet van de standaard gelegd (1ste gaatje was te hoog
) Ze heeft de balk er wel 5 keer afgegooid voordat ze er over heen 'sprong'
En ik had grote plannen om volgend jaar crosslessen met haar te gaan doen, weet niet of dat een goed plan is