[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 22:44

Er zijn weer foto's van nash toen hij 72 uur oud was :D

zijn neusje begint te verbranden :(:)

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 22:48

Wat een lieve kleine puppies :D !

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 00:03

_Laura__ schreef:
Akino krijgt er iedere keer een klein stukje bij maar hij staat wel op grond waar heel veel gras groeid. Ik ben benieuwd hoe hij er straks ui ziet. heb hem nu al 5 weken niet meer gezien en hij staat alleen maar in het weiland...

Het is waarschijnlijk inderdaad de schuld van het ziekenhuis maar daar heb ik nu weinig aan...

Zuur!! Dat éen val zoveel gevolgen kan hebben...

Madeira_ schreef:
Ik ben vast raar ofzo.. maar als ik iets niet doe is het op letten wat Madeir eet. Ja natuurlijk ga haar geen mensenvoer geven ofzo. Maar gewoon bix, hooi, gras.. Ik let niet op haar lijn.. ik vind haar prima zo :)

Nee je bent niet raar want jouw paard is ook niet te dik! Maar eh stond jouw paard niet op een stal, waar anderen haar voeren? Dan bepaal je zelf toch niet hoeveel ze krijgt?

Ik weet niet precies wat het is met Ankie. Het gras is echt heel kaal. Toen ze op haar nieuwe stal kwam kreeg ze eerst wel idioot veel krachtvoer, maar daar is de eigenaar volgens mij al lang mee gestopt. Ik dacht dat ze nu niks meer krijgt, dus daar kan het toch niet aan liggen. Maar aangezien ze op een volpensionstal staat heb ik niet zo'n goed overzicht van wat ze krijgt.
Ik doe niet zoveel met haar, dat helpt natuurlijk ook niet. Maar goed, in de winter heeft ze een aantal maanden helemaal op rust gestaan en toen is ze juist mooi afgeslankt.

Ze is nu zo vet dat ze nogal moeite heeft met gewoon los in de bak galoperen ;(

@laura:idd, Ankie is ook van Allacher!

Kon het vanavond toch niet laten iets met Ankie te doen: ze heeft voor het eerst in haar leven vrij gesprongen :+ Ze heeft wel eerder balkjes gelopen, maar nu had ik er een 2 standaarden bij gepakt, en de balk op de voet van de standaard gelegd (1ste gaatje was te hoog }:0 ) Ze heeft de balk er wel 5 keer afgegooid voordat ze er over heen 'sprong' := En ik had grote plannen om volgend jaar crosslessen met haar te gaan doen, weet niet of dat een goed plan is :+

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 00:04

@peelie:laat zien!

Moyra: staan je filmpjes al online?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 00:09

Nu wel :D

Bij laatste pup kan je goed zien hoe dodelijk moe ik was, ben. Heb nog steeds niet geslapen en ga dat nu heerlijk doen :z
Ik zal wel een gat in de dag slapen maar dat mag wel als je in 3 dagen maar 5 uurtjes geslapen hebt toch ? :O
Morgen dus uitgebreid verslag, kan het nu niet meer opbrengen.
Laatst bijgewerkt door moyra op 25-06-09 00:32, in het totaal 2 keer bewerkt

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 00:10

Hinke, Crossles is dus nog niet uitgesloten :D
Pebbels kon ook niet springen. Je ziet wat voor hoogtes ze nu haald.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 00:20

Wat een leuk filmpje!! Wat duurde die bevalling lang zeg. En die kat die zo over de rand komt kijken zo van 'is dat een muis?' :+ Maar eh je moet je hondje volgende keer wel uitleggen dat ze niet op de pups moet gaan zitten hoor, tijdens de bevalling :+ Was dit haar eerste nest?

En ik heb crossles nog niet uitgesloten voor mijzelf hoor :D Ze moet eerst maar eens die 100 kilo overgewicht kwijt raken en wat beter in conditie komen ;) En ik heb nog een heel jaar om dat te doen ;)

Zijn jullie al naar buiten geweest met pebbles weer?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 00:25

Pebbels heeft de laatste weken niet meer buitengereden.
Deze week ben ik niet gegaan omdat de hond ons iedere keer in de veiling nam. Vanaf vrijdagavond heb ik binnen gezeten en gister middag moest ik er gewoon uit. Ik werd gek, dus ben naar pebbels gegaan. Tot ik werd gebeld of ik naar huis wilde komen want de hond werd onrustig. Beetje jammer dat toen ik thuis kwam de hond ging slapen.

Het is inderdaad haar eerste nest, en waarschijnlijk ook de laatste. De kat krijgt altijd al rillingen als ze de werpkist binnen ziet komen. Die ziet ze al weer in haar vacht hangen over een weekje of 4 :(:)

De bevalling zelf vind ik kort geweest. Maar het moment tot het echt ging doorzetten dat duurde zooooooo lang.
De bevalling zelf heeft maar 3 uurtjes geduurd. Van 5 pups , de andere hond kreeg er toen ook 5, die deed er van kwart over 4 tot half twaalf over.

Ik had dit dus ook helemaal niet zien aankomen zo snel. Waarom niet vertel ik echt morgen

Truste :z

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 00:41

Gaat zo'n bevalling niet gewoon natuurlijk? Moet je daar perse bij zijn? Wel jammer dat het het laatste nest is, ze zijn zo leuk! Ik hoor morgen wel meer van je, welterusten,ik ga ook!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 07:42

Hahaha lief filmpje moyra!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:20

Afbeelding

Hij doet het zo super he bij nieuwe eigenaresse. echt een super leuke combi ook en ze zijn goed gek van hem!!

carosello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:21

Hoi, weer een hoop bij gelezen... Sterkte Laura, gefeliciteerd Moyra..

Gister heeft Lizzie voor het eerst een paar sprongetjes gemaakt (met vrijspringen).
Daarna doe je als gek paard zijnde maar 1 ding.......:
Afbeelding
(foto is met telefoon gemaakt.)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:43

@ Vief: Gelukkig is alles goed met Armani-tje!!! En ziet er lekker uit met zn western outfit :D

@ Carosello: Haha lekker rollen, mijne weet er ook alles van O:) En hij weet ook dat als hij in de bagger rolt, er de tuinslang opgaat :))

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:50

_Laura__: Zijn ze niet van plan die trombosen weg te halen of op te lossen?? We spreken hier toch over bloedklontertjes of heb ik het fout? :o

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:09

Hey meiden, ik lees vanavond weer bij :* belooft.

Hinke, ik bepaal dat zelf niet. Alleen in het begin hebben we hier over gesproken (overlegt) hoeveel zij nodig zou hebben en wat goed voor haar zou zijn.

ShenaBell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:16

Ik wilde jullie even mee laten genieten van mijn mooie paardje

Zijn achterwerk!
hahahaha

Afbeelding

Hij was een beetje gek aan het doen in de padock en ik schoot maar wat raak en daar zit dus onderandere deze foto bij

Moets vet lachen toen ik hem zag! :D

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:37

Leuk filmpje Moyra.! :D

VIv, wat fyn dat Armani het zo goed heb daar zeg ! :D.
geeft een fyn gevoel :).

net weeer een exame gehad,,nja Proeve van bekwaam noemen ze het bij ons, wat moeilijk zegg..!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:47

carosello, Ha ha geweldig die foto =) Dat doet die van mij als ik zeg : "Ga maar lekker rollen ,toe maar"

ShenaBell, Ha ha die si ook cool =) Mijn vorige haflinger dee ook veel veel van dat bokken enso. Helaas die ik nu heb neit dus geen actie foto's meer =(

Mijn knappert in de padouk [L]
Afbeelding

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 12:07

@ Macholover: MANENNNNN :D Mooi peertje!!

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 12:10

MachoLover,
Wat een Knapperddie.! en leuke foto :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 12:17

Hinke, Ik heb een dochter van Allacher =D Als het goed heeft die 3 nakomelingen? Dat hoorde ik van de gene van wie ik mijn hafje kocht!

Stravero & Wig_love, Dank jully wel =)

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 12:51

Macholover, Mooie foto.
Allacher heeft wel meer nakomelingen. Anders zou het betekenen dat jij, Hinke en ik de nakomelingen hebben van Allacher. Wel leuk dat je ook een nakomeling van Allacher hebt.

Vie, het zijn inderdaad proppen en heb nu bloedverdunners. het gaat wel weg als het goed is maar als ik dan weer van het paard val is de kans groot dat de trombose veel erger terug komt in de vorm van een beroerte dus dat risico wil ik niet nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 12:57

_Laura__ , Vet =D Nog meer nakomelingen van Allacher? Ik vind het wel ergg leuk =D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 13:35

slim om dan even niet te rijden laura! maarja er zijn nog zooveel meer leuke dingen die je kan doen met je peerd ! :(:)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 13:44

zag weer erg leuke foto's voor bij komen

en wat en schattige pups zeg

hij ziet er goed uit vief