Monica_86 schreef:Babs
Leukzeg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Dankje Yvank
Roma_4ever schreef:vandaag komt me zadel weer![]()
echt als ze het lef hebben om vandaag niet te komen doe ik ze wat
HAFxGEK schreef:Yvanka wat is je achternaam??
HAFxGEK schreef:Roma_4ever schreef:vandaag komt me zadel weer![]()
wat dan??
HAFxGEK schreef:ik heb je toegevoegt
HAFxGEK schreef:Ik ga dadelijk weer langs de deuren, fijne feestdagen wensen.
ff serieus als je het zo vroeg doet is idereen er en zijn ze allmaal nog blij. en krijg je vet veelik heb nu 3 straten gedaan en heb al 74 euro
Naomi_Haffie schreef:HAFxGEK schreef:Ik ga dadelijk weer langs de deuren, fijne feestdagen wensen.
ff serieus als je het zo vroeg doet is idereen er en zijn ze allmaal nog blij. en krijg je vet veelik heb nu 3 straten gedaan en heb al 74 euro
wajooo
ik ga zo ook weer
HAFxGEK schreef:Nouja dan ga ik ook maar, doegg
Roma_4ever schreef:vandaag komt me zadel weer![]()
Girlgamer schreef:Roma_4ever schreef:vandaag komt me zadel weer![]()
Ben benieuwd. Zal voor je duimen![]()
Heb je al een foto van je hoofdstel en weet je al of je hem wegdoet?
Anseltje schreef:Nou dat was zoo erg..
Vrijdagnacht, ik zat achterin met miep en merel.. Zonder gordel.
En toen zag Maragreth(moeder van suzanne) opeens een rood lichtje in de spiegel. Dus wij kijken om, fockk politie!
Dus wij vet snel gordel omdoen enzo, maar gelukkig was de achterruit beslagen, dus konden ze niks zien Maar ik helemaal in paniek, want dat kost toch mooi 75/125 eurootjes.
Dus wij stil gaan staan, stapt agent uit, vraagt ie alleen of ie een blaastest bij Margareth mocht afnemen...
Najaa, ik schrok me werkelijk dood
En toen bleef ik met miep daarna bij suuz slapen, en rond kwart over 2 lagen we in bed. En ik zat toen allemaal te denken aan rare gezegdes van een paar meidjes uit mn klas. Dus ik de hele tijd nadoen enzo, en de hele tijd lachen om mezelf. Echt, ik had gewoon een gigantische lachstuipIk kwam gewoon niet meer bij, en had zoo'n lol met mezelf
En ja, verder was Nick en Simon wel cool iig erg gezellig.