nou nou nou
whaaaaaaahahahahaha
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kekaro schreef:SmeeJ schreef:fotoDat is dit mormel mams
zooooooo dan....nou noem het maar mormel, als je ook nog een "leuke"foto van hem hebt lig ik onder tafel denk
vind hem hier al errrrug leuk
(omg het is maar goed dat rob hier nooit meeleest hihi)
kekaro schreef:hij is dertigoehlala fijne leeftijd ook nog....en paarden ook nog
nou nou nou
whaaaaaaahahahahaha
kekaro schreef:|ooooh weten jullie wat mamakaatje (ik dus) vanavond heef meegenomen bij het boodschappen doen ?!?!?!
de Penny !!!! en ik schaam me er niet voor hahahaha
ik las hier gister ineens weer zoveel over de penny dat ik gewoon heimwee kreeg hihihi
heb er nog niet ingelezen, dat ga ik zo doen
(errug grappig met een glas wijn erbij)
TjelleBieb schreef:Sorry dat ik het zeg, maar zo denk ik.
(Iig 95% mens hier)
Dat als ze buitenrijden, met een bitje in.
Hele rustig lange teugeltjes of desnoods zonder zadel.
En je paard schrikt ineens zó erg, dat iedereen wel in 1x naar de teugels zou graaien en hem op de rem zou proberen te zetten met bit.
Ik wil niet zeggen dat je hem dan ook STOPT met bit, maar gewoon als schrik doe je dat automatisch.
En je kan zeggen wat je wilt, maar ik weet het zeker.
kekaro schreef:als ik onder tafel lig, lig ik in katzwijm...dan doe ik vrij weinig meer hahahaha
kekaro schreef:als ik onder tafel lig, lig ik in katzwijm...dan doe ik vrij weinig meer hahahaha
TjelleBieb schreef:kekaro schreef:|ooooh weten jullie wat mamakaatje (ik dus) vanavond heef meegenomen bij het boodschappen doen ?!?!?!
ik las hier gister ineens weer zoveel over de penny dat ik gewoon heimwee kreeg hihihi
Mams!
Jij kinderachtige halve penny mongool!
WHAHAHAH!
Kyrseltje schreef:kekaro schreef:als ik onder tafel lig, lig ik in katzwijm...dan doe ik vrij weinig meer hahahaha
Zou'k ook maar snel zeggen
kekaro schreef:ooooh weten jullie wat mamakaatje (ik dus) vanavond heef meegenomen bij het boodschappen doen ?!?!?!
kekaro schreef:wat een leukerds die katten esmee ! maar waarom heb jij zoveel foto's ?!?!
kekaro schreef:wij zijn vanavond speciaal bij schipholplaza naar binnen gegaan om:
te halen....zooooo jammiiieeeee
kekaro schreef:wat een leukerds die katten esmee ! maar waarom heb jij zoveel foto's ?!?!
kekaro schreef:dat is zo superlekker !
(ha fijn ander onderwerp)
TjelleBieb schreef:kekaro schreef:wat een leukerds die katten esmee ! maar waarom heb jij zoveel foto's ?!?!
Nasat docent is hij ook nog pedo.