ging ze lopen springen in een modderplas zodat ik er helemaal onder kwam

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Woei wilde As.
Ik denk dat het wel goed komt hoor Suus. Paarden hebben een heel erg goed geheugen.
lotteluvah schreef:Ik had iemand gevraagd om haar te verzorgen. We hadden afgesproken dat ze zou longeren. Hoor ik dat ze heeft gereden en gesprongen enzo. Ik heb zoveel moeite gedaan om haar zo te hebben ( kwa rijden) en ze word helemaal druk van anderen. Nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen. Ik ben echt laaiend. IK vertrouw haar niet meer. Dat doe je toch niet. Lot loop altijd met vlechtjes in, die zijn eruit. En ik denk dat ik morgen schrik van mijn kast. Die heb ik nog niet gezien.
Lot heeft gebokt enzo was helemaal gek. Arme pony..
Monica_86 schreef:Ik erger me dood aan mensen die totaal NIET op andermans verhalen reageren! en alleen maar hun eigen dingen plaatsen!
slovehaffie schreef:Hee,
@ suus eng joh
Monica_86 schreef:Okay er moet me iets van het hart, dus gooi het er gewoon uit.
Let wel op dit is niet tegen iedereen gericht!
Ik erger me dood aan mensen die totaal NIET op andermans verhalen reageren! en alleen maar hun eigen dingen plaatsen!