Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miiess18 schreef:Pff.. vanavond door weer en wind (letterlijk) gereden...
Wat een wind zeg!
Even lekker losgemaakt! Morgen even laten rennen in de bak en dan wassen!
Zo'n zin in zondag! Ben echt benieuwd naar het sfeertje waar iedereen het altijd over heeft! xD
Word onze allereerste haflingerwedstrijd xD!
Miiess18 schreef:Eline, leuke foto's! Viel me eigenlijk niet eens op "dat ze vies is".
Hoop dat de medicatie beter aanslaat! Zijn er nog andere opties gegeven door een DA?
Vandaag weer heerlijk gereden in Lisse op de DAH dag! Jury viel me wel een beetje tegen! Met 2x 1e plaats en beide proeven 180 punten ben ik natuurlijk heel erg blij, want dat maakt ons Z startgerechtigd!
Maar mijn 1e proef was zeker beter dan mijn 2e!
Daarnaast vond ik er nog een combinatie van het M1 erg leuk lopen en fijne combi.. maar als enige van de M1/M2 winst gereden geloof ik, voor mijn gevoel niet terecht!
Maar goed! Ik blij! Vrijdag weer les, dit keer in een 20x60 baan.. en als hij het hier ook goed doet onze eerste wedstrijd in het Z inplannen!!
kiddokids schreef:En ik echt tussen alle menruiters was ik twee keer eerste en 3 winstpunten
We kunnen naar de klasse L
astridastrid schreef:kiddokids schreef:En ik echt tussen alle menruiters was ik twee keer eerste en 3 winstpunten
We kunnen naar de klasse L
Ik zat te schrijven bij het mennen en was helemaal verdiend hoor! Super goed, zag er heel gemakkelijk uit.
Heb een proef (dressuur onder zadel) gezien van een Fries en ik dacht echt die heeft 300 punten en die had ook maar in de 180 (Z).
Miiess18 schreef:Tamara had dezelfde jury als mij nog toch?
Heb er meer gehoord over die jury.
Heb het op film staan altijd. Ik zeg niet dat het mijn beste proeven waren maar de 2x 180 punten snap ik niet 1e was zeker beter
Ahg je doet er niks aan!
Vond King wel echt knap hoor zo! Jeetje wat ziet hij er goed uit zeg!!
kiddokids schreef:Hè hallo
Pfff rare dagen gehad was ik herstellend van een griep en de hoefsmid woensdag geweest en king zijn starten waren erg week dus ik op tip van iemand donderdag spul halen bij dierenarts om de hoek
Ik wilde de oprit oprijden half voor gesorteerd en knipperlicht aan tien een of andere Gore grote kwal reed zo in de zijkant van me auto op een niet al te brede weg waar je 50 mag en niet mag inhalen
Auto in de kreukels hij vloog zo door bijna in een sloot maar werd tegen gehouden door een biels hing dus half te bungelen..
Lekkere klap van de gordel gehad me arm en nek zitten vast al bij de ha geweest en een blauwe knie
Lekker dan![]()
Geeft hij mij nog de schuld![]()
Uit zijn panty dat hij ging getuigen uiteindelijk de politie maar gebeld want meneer was zo onredelijk
Daarna ging hij nig ff tegen de politie tekeer dat hij bijna in de boeien geslagen werd
Lekker allemaal zucht
Morgen starten DAH wie nog meer