Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
apollootje schreef:Ow, dat is ook niet zo fijnEr was inderdaad ook een meisje bij het inspringen gevallen, Manon. Het gaat wel best goed met haar, wel helemaal blauw en erg stijf maar gelukkig niets ernstigs.
LoveLita schreef:Had al een filmpje geplaatst waar ze ook op staat: http://www.youtube.com/watch?v=25mHzyYDiLQ. Aniek, dat verklaart een hoop. Dacht al een paar keer dat mijn naam werd geroepen, MoniqueVolgens mij had ze idd een rood dekje. Ze had zelf in ieder geval een grijze cap en groene broek aan meen in. Heb zelf niet staan kijken, want moest al eerder naar huis omdat mijn vader nog een feest had helaas
Ze heet in ieder geval Aniek Grefkens en haar haf heet Storm
Nathalie83 schreef:Flurk schreef:http://www.youtube.com/watch?v=Vhl6KYAKaIs
hier een filmpje van het spiegelparcours
tjonge was Kick en spannend om te doen.
Hey wat cool!!! Ik heb jou zien rijden met spiegel!! Dat was idd erg kickEnne nog ff positief complimentje voor jou! heb je namelijk paar keer als voorbeeld gebruikt zie ik nu, nu ik je filmpje zie
Heb me namelijk dood geergerd aan sommigen die alleen maar liepen te roppen en te trekken aan die paarden doordat er gewoonweg geen ervaring was..
Maar wat ik zo super gaaf vond van jou en ik tegen meerderen had verteld was dat stukje dat Wervelwind op gegeven moment twijfelde waar hij heen moest en jij roept LINKS en hij ging links!! Dat is gewoon echt een super teken van controle en ervaring dusssss van mij nog ff een super dikke duim!!![]()
![]()
*gaat weer verder bijlezen*
janouk schreef:Flurk schreef:http://www.youtube.com/watch?v=Vhl6KYAKaIs
hier een filmpje van het spiegelparcours
tjonge was Kick en spannend om te doen.
Gaaf filmpje. Wervelwind doet het prima.
Volgend jaar gaan we zeker ook meedoen met Janouk. Het ziet er spannend uit. Eens kijken of Janouk zich kan meten met jullie.
Wel apart dat je steeds op de linkerhand blijft en niet afwisselt op het spiegelparcours naar rechts.
Wij wilden dit jaar Janouk sparen, omdat ze zich geplaatst heeft voor de Hippiade Vaardigheid M, uit angst voor blessures.
monique1983 schreef:zo deel 1 foto's is bijna klaar upload ze zo gelijk
yasmijn willem marko noortje asra zitten daar tussen
en spiegel parcour van flurk en paar op het gras
janouk met de kar zit er tussen
gooi alles zo in 1 link en die plaats ik hier gewoon moet je alleen je zelf ff zoeken
KarinL schreef:Wat een heerlijk maar vermoeiend weekend!
Het is zo leuk om zoveel bekende te zien!
Dressuur ging prima, heerlijk gereden!
Bestgaand mocht ik door naar de finale!
Springen heb ik over gelaten aan mijn buurmeisje!
Helaas door de tijddruk en de voor haar onbekende pony, was ze er twee x naast gegaan door onverwachte grote sprong!
Maar ja... Ze heeft toch heerlijk gesprongen en gereden en veel geleerd!
Grappig om te zien hoe ze dat goed oppakt!
Finale bestgaand: niet door, maar daar had ik ook niet op gerekend.
Parade: Nederlandse vlag gereden, daar was ik super trots op!
Uiteindelijk tweede en eerste geworden bij de M2 volw!
's avonds een gezellige bbq met de buurtjes! Super gezellig allemaal!
Zondag
Mijn moeder reed de cross training mee. Ze was erg zenuwachtig!
Maar ze deed het super!
Moe maar tevreden, veel te laat thuis.... En op tijd slapen!
Helaas mijn laatste jaartje zoals het er nu uit ziet...
Maar ja....
Jethafa schreef:Ik volg even je eerste stukje even nietMoonWencke, ahh dat waren jullieZijn ook niet omgeroepen hoor. Er waren er wel meer niet komen opdagen. Maar het is jullie gelukkig nog gelukt. Ik vond het alleen zo sneu voor dat meisje, dat ik haar al opnoemde en jij zat nog op Wencke in te springen
Ze was helemaal ongerust.
Iemand nog foto's gemaakt van Berlinde (Sanowa) met Noa of Samantha? Ze zat in bestgaand groep rond 12:45 moest ze. Ik weet niet welk nummer. Ik heb het niet gezien, maar vind het wel leuk om nog wat foto's ervan te zien!
Sita_ schreef:Dat is me helemaal ontgaan, Sita! Dat is wel echt rot dat ze zo zwaar geblesseerd isIk hoop dat Shania tegen die tijd beter is, ze staat al een aantal maanden met een zware blessure en de prognose is 1 tot 2 jaar herstel..
monique1983 schreef:Mistymuis is al bezig om een Haflingermeeting te organiseren in Kootwijk (ook in de buurt van het KNHS-centrum): [BM] Meeting Haflingers op Kootwijkerzand + fotografenof en keer en haflinger meeting regelen ofzo ergens op en leuke plek waar je mooie omgeving heb
monique1983 schreef:https://picasaweb.google.com/1107322957 ... lo27082011
in deze link worden steeds nog foto''s bij gezet
heb er nu nog en paar voor bewerken maar meer en deel zit hier straks tussen
MoonWencke schreef:Zullen we even namen vastleggen?Dan blijft monique1983 Monique, Monica_86 Moon, en dan maken we van mij wel Momo (mijn bijnaam, ooit door twee dronken vriendinnen verzonnen).
Of Wencke, daarvan lopen er ook maar twee paarden rond op Bokt.
@Flurk: ik hou het topic gewoon op een tabblad open. Als er dan een reactie is, waar ik op wil reageren, dan hou ik "Ctrl" ingedrukt als ik op quote klik, en dan verschijnt dat in een nieuw tabblad. Dan kan ik in het ene tabblad verder gaan met het lezen van het topic. Kom ik dan weer een post tegen waar ik op wil reageren, dan doe ik weer hetzelfde (control + muisklik 'quote'). Op die post reageer ik dan, dan kopieer ik het hele tekstvlak, en die plak ik dan in het tweede tabblad waar de eerste quote in staat. En zo het hele topic door. Hoop dat je het een beetje begrijpt zo, klinkt vrij ingewikkeld.