Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

monique1983

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 11:57

de laast gaan uploaden dan heb ik alles klaar :) hahahahahaa

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:11

alle foto's staan inmiddels in de link die ik heb

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:14

Thnx Monique ze zijn echt super leuk geworden! :)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:18

graag gedaan enne je zou lache met je proef mis die nog :P hahahaha

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:22

haha ja das niet zo goed gelukt aan mn hoofd te zien op de foto's :') laten we het er maar op houden dat ik in diepe concentratie was!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:25

ja idd denk het ook :) hahaha na ik ga me hier eens nutig maken heb het gene af wat ik moest afmaken

en op na volgend jaar :P

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:25

thanks moniqeu!!!! +:)+

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:26

graag gedaan heidi en tot snel he :)

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:45

Mooie foto's weer zeg!
Toch valt Standing Ovation echt op, met de parade ook weer die mooie lange gekrulde manen en dat aparte kleurtje! gaaf beest is het ook! :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:50

Was dat diegene die als allerbuitenste bij de tribune stond? Die had inderdaad een mooie kleur :) Vind sowieso dat donkere echt gaaf!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:53

apollootje schreef:
Er was inderdaad ook een meisje bij het inspringen gevallen, Manon. Het gaat wel best goed met haar, wel helemaal blauw en erg stijf maar gelukkig niets ernstigs.
Ow, dat is ook niet zo fijn :(:) Waren er dus meer gevallen bij het inspringen.

LoveLita schreef:
Volgens mij had ze idd een rood dekje. Ze had zelf in ieder geval een grijze cap en groene broek aan meen in. Heb zelf niet staan kijken, want moest al eerder naar huis omdat mijn vader nog een feest had helaas -O-
Ze heet in ieder geval Aniek Grefkens en haar haf heet Storm
Had al een filmpje geplaatst waar ze ook op staat: http://www.youtube.com/watch?v=25mHzyYDiLQ. Aniek, dat verklaart een hoop. Dacht al een paar keer dat mijn naam werd geroepen, Monique :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:02

Nathalie83 schreef:
Flurk schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=Vhl6KYAKaIs
hier een filmpje van het spiegelparcours
tjonge was Kick en spannend om te doen.

Hey wat cool!!! Ik heb jou zien rijden met spiegel!! Dat was idd erg kick :P Enne nog ff positief complimentje voor jou! heb je namelijk paar keer als voorbeeld gebruikt zie ik nu, nu ik je filmpje zie :P
Heb me namelijk dood geergerd aan sommigen die alleen maar liepen te roppen en te trekken aan die paarden doordat er gewoonweg geen ervaring was..
Maar wat ik zo super gaaf vond van jou en ik tegen meerderen had verteld was dat stukje dat Wervelwind op gegeven moment twijfelde waar hij heen moest en jij roept LINKS en hij ging links!! Dat is gewoon echt een super teken van controle en ervaring dusssss van mij nog ff een super dikke duim!! +:)+ +:)+

*gaat weer verder bijlezen*

haha thanks voor kompliment
WW heeft nog weinig ervaring maar hij liet dat niet merken (was alsof hij het begreep)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:06

janouk schreef:
Flurk schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=Vhl6KYAKaIs
hier een filmpje van het spiegelparcours
tjonge was Kick en spannend om te doen.

Gaaf filmpje. Wervelwind doet het prima.
Volgend jaar gaan we zeker ook meedoen met Janouk. Het ziet er spannend uit. Eens kijken of Janouk zich kan meten met jullie.
Wel apart dat je steeds op de linkerhand blijft en niet afwisselt op het spiegelparcours naar rechts.

Wij wilden dit jaar Janouk sparen, omdat ze zich geplaatst heeft voor de Hippiade Vaardigheid M, uit angst voor blessures.

Ik probeerde ook steeds dat parcours te kiezen want die hadden we al keer gelopen en de andere deden dat dus op rechts.
Het sturen ging dus steeds makkelijker.
De finale ging wel over de linker en rechter helft (dus 2 manches)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:10

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:14

dlientjuh schreef:
wauw suus. Mooie foto van as en zijn pappie :D

gefeliciteerd zie dat je jarig bent

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:21

monique1983 schreef:
zo deel 1 foto's is bijna klaar upload ze zo gelijk

yasmijn willem marko noortje asra zitten daar tussen

en spiegel parcour van flurk en paar op het gras

janouk met de kar zit er tussen

gooi alles zo in 1 link en die plaats ik hier gewoon moet je alleen je zelf ff zoeken :)

ben nog aan het bijlezen maar zeer benieuwd

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:23

KarinL schreef:
Wat een heerlijk maar vermoeiend weekend!
Het is zo leuk om zoveel bekende te zien!

Dressuur ging prima, heerlijk gereden!
Bestgaand mocht ik door naar de finale!

Springen heb ik over gelaten aan mijn buurmeisje!
Helaas door de tijddruk en de voor haar onbekende pony, was ze er twee x naast gegaan door onverwachte grote sprong!
Maar ja... Ze heeft toch heerlijk gesprongen en gereden en veel geleerd!
Grappig om te zien hoe ze dat goed oppakt!

Finale bestgaand: niet door, maar daar had ik ook niet op gerekend.
Parade: Nederlandse vlag gereden, daar was ik super trots op!
Uiteindelijk tweede en eerste geworden bij de M2 volw!

's avonds een gezellige bbq met de buurtjes! Super gezellig allemaal!

Zondag
Mijn moeder reed de cross training mee. Ze was erg zenuwachtig!
Maar ze deed het super!
Moe maar tevreden, veel te laat thuis.... En op tijd slapen!
Helaas mijn laatste jaartje zoals het er nu uit ziet...
Maar ja....

GEFELICITEERD en knap gedaan hoor.
OOk knap van je moeder dat ze toch training gereden heeft

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:30

Jethafa schreef:
MoonWencke, ahh dat waren jullie ;) Zijn ook niet omgeroepen hoor. Er waren er wel meer niet komen opdagen. Maar het is jullie gelukkig nog gelukt. Ik vond het alleen zo sneu voor dat meisje, dat ik haar al opnoemde en jij zat nog op Wencke in te springen :(:) Ze was helemaal ongerust.

Iemand nog foto's gemaakt van Berlinde (Sanowa) met Noa of Samantha? Ze zat in bestgaand groep rond 12:45 moest ze. Ik weet niet welk nummer. Ik heb het niet gezien, maar vind het wel leuk om nog wat foto's ervan te zien!
Ik volg even je eerste stukje even niet :o Bedoel je met dat meisje Carolijn? Wencke's verzorgster, die na mij nog moest springen? Is ook helemaal goedgekomen! Ze hadden alleen een weigering op 4. Zei al tegen haar; je hebt Wencke expres laten weigeren, omdat je het zo zielig voor d'r vond als ze 2x barrage moest rijden :P
Ik heb nog een hoofdfoto van Noa en Berlinde, die stonden bij ring 3 toen vriendin van mij daar moest rijden. Die stuur ik Berlinde nog door.

Sita_ schreef:
Ik hoop dat Shania tegen die tijd beter is, ze staat al een aantal maanden met een zware blessure en de prognose is 1 tot 2 jaar herstel..
Dat is me helemaal ontgaan, Sita! Dat is wel echt rot dat ze zo zwaar geblesseerd is :(:)

monique1983 schreef:
of en keer en haflinger meeting regelen ofzo ergens op en leuke plek waar je mooie omgeving heb
Mistymuis is al bezig om een Haflingermeeting te organiseren in Kootwijk (ook in de buurt van het KNHS-centrum): [BM] Meeting Haflingers op Kootwijkerzand + fotografen

@KarinL: zo te zien heb ik jouw moeder ook nog even gesproken. Ik was op weg naar de cross (in het groen) en stond nog even bij de Haflinger van een vriendin te wachten, waar ze kalkoenen aan het indraaien was. Ze vroeg of wij ook gingen crossen en dat het heel erg leuk was, en toen vroeg ik nog of het goed te doen was met het regenachtige weer.

@Flurk: misschien is het handiger als je het net als mij doet; tijdens het doorlezen even de quotes in een nieuw tabblad of venster openen, en dan de quotes bij elkaar in één bericht zetten ;)

Is er ook nog iemand hier op Bokt die aan het einde van het 70cm springen foto's heeft gemaakt? Heb wel een paar mensen met camera's foto's zien maken, maar weet niet wie het waren. Wencke is tussen kwart over 2 en kwart voor 3 ongeveer 3x door de baan heen gegaan. Heb al wel wat foto's, maar meer zijn altijd welkom natuurlijk!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:31

monique1983 schreef:
https://picasaweb.google.com/1107322957 ... lo27082011

in deze link worden steeds nog foto''s bij gezet

heb er nu nog en paar voor bewerken maar meer en deel zit hier straks tussen

Hee Kick is sta er best vaak op en je hebt ons ook nog gefotografeerd met bruine tuig (voordat we dressuur proef in gingen)

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:32

iSaBeLL schreef:
Monica_86 schreef:
Janise heb er ook nog een stel van bestgaand van jou ;)

Die wil ik zien :D !

Ben ermee bezig, komen vandaag nog ;)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:32

ohhhh die link zocht ik dankje moon ;) is hier ook wel weer stukje uit de richting maar ga er even in reageren ;)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:36

[quote="MoonWencke
@Flurk: misschien is het handiger als je het net als mij doet; tijdens het doorlezen even de quotes in een nieuw tabblad of venster openen, en dan de quotes bij elkaar in één bericht zetten ;)

quote]

Ik vroeg me al af hoe je dat doet (ben niet zo handig)
Begrijp ik dat je dan 2x bokt op start?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:38

Zullen we even namen vastleggen? :P Dan blijft monique1983 Monique, Monica_86 Moon, en dan maken we van mij wel Momo (mijn bijnaam, ooit door twee dronken vriendinnen verzonnen). :Y) Of Wencke, daarvan lopen er ook maar twee paarden rond op Bokt.

@Flurk: ik hou het topic gewoon op een tabblad open. Als er dan een reactie is, waar ik op wil reageren, dan hou ik "Ctrl" ingedrukt als ik op quote klik, en dan verschijnt dat in een nieuw tabblad. Dan kan ik in het ene tabblad verder gaan met het lezen van het topic. Kom ik dan weer een post tegen waar ik op wil reageren, dan doe ik weer hetzelfde (control + muisklik 'quote'). Op die post reageer ik dan, dan kopieer ik het hele tekstvlak, en die plak ik dan in het tweede tabblad waar de eerste quote in staat. En zo het hele topic door. Hoop dat je het een beetje begrijpt zo, klinkt vrij ingewikkeld.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:39

MoonWencke schreef:
Zullen we even namen vastleggen? :P Dan blijft monique1983 Monique, Monica_86 Moon, en dan maken we van mij wel Momo (mijn bijnaam, ooit door twee dronken vriendinnen verzonnen). :Y) Of Wencke, daarvan lopen er ook maar twee paarden rond op Bokt.

@Flurk: ik hou het topic gewoon op een tabblad open. Als er dan een reactie is, waar ik op wil reageren, dan hou ik "Ctrl" ingedrukt als ik op quote klik, en dan verschijnt dat in een nieuw tabblad. Dan kan ik in het ene tabblad verder gaan met het lezen van het topic. Kom ik dan weer een post tegen waar ik op wil reageren, dan doe ik weer hetzelfde (control + muisklik 'quote'). Op die post reageer ik dan, dan kopieer ik het hele tekstvlak, en die plak ik dan in het tweede tabblad waar de eerste quote in staat. En zo het hele topic door. Hoop dat je het een beetje begrijpt zo, klinkt vrij ingewikkeld.

aha dat ga ik proberen volgende keer
bedankt

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:43

Wat leuke reactie allemaal en een actief topic geworden!

Flurk:
Heb je filmpjes gezien! Gaaf!
Jammer dat de andere sneller waren!
Maar ja dat is meestal, iedereen wil winnen!

Sorrie nog van gisteravond, ik was echt zo moe!
Bel je vanavond nog wel even:)

Grappig dat het ook zo'n klein wereldje is, iedereen lijkt elkaar wel een x gezien of gesproken te hebben...