[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:51

Hier heb ik vast een foto

Afbeelding

Madeira_

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:52

Moyra, gefeliciteerd!!

Ik moest ook 4 liter van die gore spul drinken. Ik wil best doorzetten met drinken, maar door mijn maagband ging dit écht niet. Heb zo lopen kokhalzen na 1 bekertje, dat ik maar heb gevraagd of ik ook iets anders mocht.. dat mocht gelukkig!

Darmonderzoek ging wel goed. Ik lag daar op die tafel en kreeg een roesje. Ben wel wakker gebleven, even weggevallen denk ik, werd wakker en zei dat het heel veel pijn deed, volgens mij hebben ze wat meer spul ingespoten waardoor ik rustig in slaap ben gevallen. Het leken maar 5 minuten!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:56

Gelukkig maar madeira :)

Moyra wat een schatjes!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 14:10

Moyra, wat een schatjes!

Kreeg trouwens ook nog een groot compliment daar in het ziekenhuis :D
Tegen mij zei een vrouw van ''heb je speciale dingentjes waar we rekening mee moeten houden?'' Dus ik zei van ''nou ik ben zeerslechtziend en ik heb een maagbandje. Weet niet of dat laatste belangrijk is maar voor de zekerheid...'' Zegt ze: wouw je bent dan vast heel veel afgevallen! Want ik vind je eigenlijk helemaal niet dik ofzo.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 14:31

Wat een poepescheeties!!!

chipieke schreef:
Heb je geen zadel voor shaun ofzo :D Nee, bedankt voor de shet maar nee :') Heb geen zin er elke dag achter te moeten lopen hihi :D
Jaweeel, maar ik rij graag zonder zadel. Alleen als het hard gaat vind ik het eng. O:)
En over Darius, ja euh, eigenlijk onze eigen schuld geweest. Kevin had de onderste draad vergeten dicht te doen. Arme Rus, en ik maar kwaad zijn op hem. := Eigenlijk is hij de laatste week heel erg lief, hij kwam zelf aan gedraafd in de wei, nog nooit gezien. Clicktertraining helpt. :Y)

Ik heb Tapi maar een nieuwe vliegendeken gekocht. Eén dag zonder, en ze stond al weer helemaal onder de bulten. Ondanks vliegenspray...

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 14:49

Wat een POEPIEPUPPY'S :+: :+: Gefeliciteerd Moyra!! :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 14:53

puppie's :+:

ik wou foto's maken van Nash... vergeet ik mijn mobiel... Blondheid slaat toe,...

Nash zijn eerste echte fotoshoot staat al gepland :Doer 3 weekjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:16

Vet cool =D
Dit is erg leuk :o
Leuk met andere mensen met hun haflingers :D :D :D :D
Mag ik ook mijn eigen hafje showen? :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:51

Ow lief die puppy's!! :D

Fijn dat het voor je gevoel snel voorbij was Paulien!! En leuk dat ze coplimentje gaven :D

Ik heb vanmiddag de stoute schoenen aangetrokken en ben gaan vragen of ik een bepaalde tinker mocht verzorgen... Maar helaas... ze doen er zelf nog veel mee.. maarja ze weten nu iig dat ik beschikbaar ben mocht het nog nodig zijn ...

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:34

Wat lief Moyra !:D

zo hebben wij dr perongeluk een x 10 gehad.. :P
Hond uit het asiel..

Monique, het is Colinda, zonder RR maar maakt niet uit :P.
En ben alleen aan het simolatoren.

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:54

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:02

Zo, tijdje niet geweest en van alles gebeurd :D
Moyra: Gefeliciteerd!!! Zijn het mannetjes of vrouwtjes? Ik vind ze echt schattig!

Peelie: jij ook gefeliciteerd :D Werd wel tijd hoor!

@Laura: zag ik dat nu goed, mag je helemaal niet meer rijden? Ik ga ff in je topic kijken ;)

Ik moet nog van alles doen voordat ik op vakantie ga en ik heb mezelf verboden om de komende week te gaan rijden := Anders gaat het echt fout lopen..

Ik wil VAKANTIE!!

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:03

Hinke; klopt mag niet meer rijden. dus zoeken we nu wat anders dat bij ons past. :)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:05

Pff! Is dat alles een gevolg van die val van akino of van iets anders? Kan je ook niet over een hele poos weer rijden?

Ps hoe krijg je akino zo lekker slank! Ankie is zo dik dat ze letterlijk hoogdrachtig lijkt :')

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:07

zo alle paardjes weer getraint vandaag
ben ook meteen verbrand:P en nog even mee gelopen met het rijden van de fjord van me vriedin :P

mijne zijn ook mooie op lijn allemaal:p

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:08

haha ik weet het niet hij wordt niet zo snel dik maar zit ook nog goed in de groei dus het gaat niet allemaal naar zijn buik haha.
Over een paar jaar is dat waarschijnlijk wel anders ;)

hrt komt allemaal van die val inderdaad. had mijn been gebroken maar heb geen bloedverdunners gekregen toen ik naar huis ging waardoor ik een trombose in mijn been heb gekregen en een aantal longembolieen. En door die trombose en longembolieen mag ik niet meer rijden.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:13

PFff! Laura! Is dat dan niet een beetje de schuld van je dokter? Trombose is niet niks...

Ankie is trouwens ook nog in de groei, maar toch is ze zo vet. Ze staat nu in een behoorlijk groot weiland, dus daar doe ik niet veel aan. Kan haar wel in haar uppie op een kaal stukje zetten maar vind het zo zielig als ze alleen moet staan. Maar ja, over een weekje gaat ze mee naar ameland en ga ik elke dag een buitenritje maken en zal ze mss wel wat dunner worden :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:28

Met Mara heb ik dat ook heelk erg hoor...

moet haar echt op een kaal land hebben, waar echt bijna niks meer in zit... Ze ziet er nu al wel weer een stuk slanker uit nu dat kind uitgepoept is :P DUH :P

over een poosje zal het grootste deel van het vet er wel weer af zijn als nash zijn werk heeft gedaan :)

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:33

K gaa lekker naar me pony :). even poetsen enzo, en dan snel de trailer in en richting les, en dan moet k waarschijnlijk naar huis rijden.. papa & broer zijn aan het hooien enzo. en er is hier iemand bij ons ana het verbouwen, dus me moeder wilde eigenlijk niet weg (wel een bekende die hier bezig is). en had ook niet de goede auto.. en nu komt net me broer thuis. dus die wisselen van auto en ik kan toch lessen :d. ben echt wel blij. had net z'n zin erin..!

Trouwens vandaag gebeld of k bij mensen in de bak mag, als k wig verhuis, en ze bellen vanvnd weg. (is wel een kakstal). maargoed, wig en ik kunnen ook kak zijn :P. en als het mag is wig nog voor juli over denk ik..!

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:35

Akino krijgt er iedere keer een klein stukje bij maar hij staat wel op grond waar heel veel gras groeid. Ik ben benieuwd hoe hij er straks ui ziet. heb hem nu al 5 weken niet meer gezien en hij staat alleen maar in het weiland...

Het is waarschijnlijk inderdaad de schuld van het ziekenhuis maar daar heb ik nu weinig aan...

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 19:17

Hinke; ik wist trouwens niet dat Akino een half broertje van die van jou is. Zelfde vader?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 19:39

Ik ben vast raar ofzo.. maar als ik iets niet doe is het op letten wat Madeir eet. Ja natuurlijk ga haar geen mensenvoer geven ofzo. Maar gewoon bix, hooi, gras.. Ik let niet op haar lijn.. ik vind haar prima zo :)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 19:41

Dankje wel iedereen :D

Het zijn 3 teefjes en 2 reutjes :D
De bevalling is erg snel gegaan.
Vanavond zal ik even een verslag uitbrengen en de filmpjes van alle 5 met de geboorte showen.

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 19:55

Ik let ook niet op wat Akino eet. Als ik zelf een sultana ofzo heb geef ik Akino daar ook een stukje van. Als hij het niet lust spuugt hij het wel weer uit. Ben daar niet echt moeilijk in.

Moyra, de teefjes en de reutjes zijn mooi verdeeld dus. :)
Hou je ze zelf of verkoop je ze?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:49

Moyra ; Ik vind ze erg leuk! Ik heb het zelf meer op de reutjes.. :D Helaas mag ik van me moeder geen hond meer sins onze hond is ingeslapen :( Maar ik vind ze wel super schattig :D Have Fun met ze nu ze nog klein zijn =D