lotteluvah schreef:Jasia schreef:Ik vind dat een bit er niet is om je paard te stoppen..
Ik zie mijn bit als hulpmiddel voor de moeilijke oefeningen.
maar dat is ook weer een heel ander punt

daar gebruik ik het bit ook voor
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Jasia schreef:Ik vind dat een bit er niet is om je paard te stoppen..
Ik zie mijn bit als hulpmiddel voor de moeilijke oefeningen.
Kyrseltje schreef:HAFxGEK schreef:Ik vertouw Stolz er wel op, maar Stolz is ook zo'n ontzettend mak paard.. Je kan een bom laten ontploffen en nog staat ie zo te kijken van wat nou?
Dat is Hektor ook. Maar dan nog ga ik niet zonder bit naar buiten. Het feit dat hij er vandoor kan gaan,en dan moeilijker te stoppen is, is voor mij al genoeg om gewoon mijn hoofdstel te pakken.
Hektor is gewoon zo lomp dat hij kei hard door het touwhalster heen raced.
SmeeJ schreef:
Roma_4ever schreef:maar dat is ook weer een heel ander punt
HAFxGEK schreef:Kyrseltje schreef:
Dat is Hektor ook. Maar dan nog ga ik niet zonder bit naar buiten. Het feit dat hij er vandoor kan gaan,en dan moeilijker te stoppen is, is voor mij al genoeg om gewoon mijn hoofdstel te pakken.
Hektor is gewoon zo lomp dat hij kei hard door het touwhalster heen raced.
Ja dat klopt, stolz is er alleen nog nooit bij mij vandoor gegaan. Ik zeg ook niet dat ie dat niet nooit zou doenmaar waarom zou die? Hij schrikt nergens van, luistert perfect op stem(karreknol)
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:maar dat is ook weer een heel ander punt
Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik geen bit gebruik om haar te stoppen. Ze rennen met hun benen niet met hun mond.
kekaro schreef:wat is dat voor leuks wat daar links voor in beeld zit esmee ?!?!
dat zou voor mij alweer een reden zijn om fijn naar school te gaan hahahaha
(of is ie niet zo leuk?! ik had geen geluid alleen beeld hihi)
TjelleBieb schreef:Mensen, vergeet niet het is en blijft een dier.
Of je nou met of zonder bit rijd, het is en blijft iig gevaarlijk want, je weet nooit wat het dier doet.
Het is net waar je je veiliger bij voelt.
Bij Dolce of Mariet had ik ook amper een hoofdstel/halster om, alleen een halstertouwtje om de nek heen en voor de rest niets.
Kwam omdat ik Dolce er gewoon op vertrouwde.
Met Oxano kon ik niet eens zonder zadel rijden, laatstaan zonder hoofdstel/bit. (hou er wel rekening mee dat het gewoon écht een ontzettende draak was)
kekaro schreef:ooooh weten jullie wat mamakaatje (ik dus) vanavond heef meegenomen bij het boodschappen doen ?!?!?!
de Penny !!!! en ik schaam me er niet voor hahahaha
ik las hier gister ineens weer zoveel over de penny dat ik gewoon heimwee kreeg hihihi
heb er nog niet ingelezen, dat ga ik zo doen
(errug grappig met een glas wijn erbij)
kekaro schreef:ooooh weten jullie wat mamakaatje (ik dus) vanavond heef meegenomen bij het boodschappen doen ?!?!?!
ik las hier gister ineens weer zoveel over de penny dat ik gewoon heimwee kreeg hihihi
SmeeJ schreef:Alleen daar stattie lelijk op, omdat ik hem dwong op de foto te gaan
& hij knijpt met zijn oog
Kyrseltje schreef:SmeeJ schreef:Alleen daar stattie lelijk op, omdat ik hem dwong op de foto te gaan
& hij knijpt met zijn oog
Hoe oud is hij
SmeeJ schreef:
Dat is dit mormel mams
SmeeJ schreef:Kyrseltje schreef:
Hoe oud is hij
Hij is 30
TjelleBieb schreef:Mensen, vergeet niet het is en blijft een dier.
Of je nou met of zonder bit rijd, het is en blijft iig gevaarlijk want, je weet nooit wat het dier doet.
Het is net waar je je veiliger bij voelt.
Bij Dolce of Mariet had ik ook amper een hoofdstel/halster om, alleen een halstertouwtje om de nek heen en voor de rest niets.
Kwam omdat ik Dolce er gewoon op vertrouwde.
Met Oxano kon ik niet eens zonder zadel rijden, laatstaan zonder hoofdstel/bit. (hou er wel rekening mee dat het gewoon écht een ontzettende draak was)