Citaat:Ons Wij Zijn Niet Te Breken dacht ik
Haha oke

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ons Wij Zijn Niet Te Breken dacht ik
suusiejj schreef:en vooral niet reageren op andere dingen hier int topic
xEsther schreef:Ik ben dan bang dat ik over de bakrand heen vlieg, aangezien ze erg hoog kan springenEn t is gewoon zo dat ze moet luisteren naar de TEUGELhulpen en daar gaan we aan werken, aangezien ze bij de vorige eigenaar nooit daaraan heeft gewerkt. Door middel van kleine voltes draaien helpt ook als extra hulpje
xEsther schreef:suusiejj schreef:en vooral niet reageren op andere dingen hier int topic
Haha nou sorry hoor
maar ik had die foto's snel even gekopieerd van een andere HK topic waar ik ook vaak op zit en snel hier neergeplakt zonder even nog bij te lezen.
Wel raar zeg al die dingen, krijg je toch echt kippenvel van!
Ik weet nog dat in het huis van mijn vriendin, vorig jaar. Elke keer wanneer je binnenkwam was t superkoud (ook in de zomer) en kreeg steeds rillingen. Toen hadden ze maar een vrouw geroepen die aan raiki en dat soort spirituele dingen deed. Volgens haar dwaalde hier nog een meisje rond en voor de rest herriner ik me niet meer. Maar sindsdien is t gewoon weer normaal in t huis.
lotteluvah schreef:Haaj dames,
Net terug van vakantie.
Ga nu ff alles opruimen en dan kom ik weer!
lotteluvah schreef:Omg suus wat eng..
suusiejj schreef:opzich is het niet heel verkeerd dat anderen je pony een keer rijden,
maar dit is niet leuk, je vertrouwt haar iemand toe en diegene doet dingen wat jij niet wou
vlechtjes kun je er zo weer in doen..
en qua rijden is eht gewoon vet bud, mja ik kan oowk opnieuw beginnen met As waarschijnlijk
lotteluvah schreef:suusiejj schreef:opzich is het niet heel verkeerd dat anderen je pony een keer rijden,
maar dit is niet leuk, je vertrouwt haar iemand toe en diegene doet dingen wat jij niet wou
vlechtjes kun je er zo weer in doen..
en qua rijden is eht gewoon vet bud, mja ik kan oowk opnieuw beginnen met As waarschijnlijk
Wat is er dan met as ?![]()
Het is wel verkeerd voor lot als die persoon veel te groot en te zwaar voor haar is![]()