Gatver, er zitten dode vissen in het kuiil wat er in het land staat om te eten bij peep. Kunnen ze daar ziek van worden? In de vorige baal had ik er al een in gevonden en nu weer.
Anous heeft heerlijk buiten gereden met peeps ook gegalopeerd lekker bitloos. Peeps was onwijs braaf. Kyra had ik mee wandelend en als anmous en peeps gingen galoperen bleef kyra eten.
Ja maarja is toch hardstikke logisch dat je paard ziek word als er dooie dieren in het kuil of hooi zitten??? Hoef je geen dierenarts voor te zijn ... Als wij producten eten waar iets bedorven en doods in zit worden we ook ziek hoor...
Even ego post. Staleigenaar had 5 grote balen kuil gekocht omdat het land kaal is. Kuil ziet er super uit, maar nu 2 balen open en in beide balen een grote dode vis. Maar hier kunnen ze erg ziek van worden http://verenigingeigenpaard.nl/Default. ... icleID=862 Ben dus nu opzoek naar een adresje wat grote balen hooi of voordroog levert in schiedam, weet iemand iets?
Ik zou me graag even voorstellen. ik ben jolijn, ben 28 jaar en al ruim 20 jaar gek op haflingers. De afgelopen jaren heb ik er dan ook verschillende verzorgd. momenteel verzorg en rijd ik 4 haffies in het zonnige zeeland. Aangezien ik regelmatig lees op het (haflinger) forum en af en toe wat post, leek het mij leuk om mij even voor te stellen.
vandaag weer op dream gestapt! volgens mij heeft hetme kleine pony wel goed gedaan een maandje stil te staan. ze is nu zo lekker rustig in het koppie, ze liep zelfs nagefelijk uit zichzelf! lekker buiten in het bos uitgestapt lekker alleen en zonder rennen of stilstaan! mijn kleine baby begint ook een echte dame te worden! en ik heb een weddenschapje. ik ga met dream de sport in, het word dressuur. volgens een jongen kan een haflinger niet de dressuursport in, alleen maar kwpns. dus als ik het voor elkaar krijg in de m2 te komen met dream heb ik de weddenschap gewonne! moet toch lukken of nieT?
Even een ego berichtje. Ik kom net uit het ziekenhuis, ik ben gister van Marit afgegleden en op mijn enkel terecht gekomen, er door heen gezakt en op de grond gevallen. 10 min later werd ik heel erg misselijk en voelde me zo wegdraaien en vanacht om 3 uur hetzelfde, flauwgevallen van de pijn! Het is gelukkig niet gebroken dus heb nu een steunkous om en zware pijnstillers. Hoop dat ik nu kan slapen, lig al vanaf half 1 wakker.