[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roxylovee

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:48

o dat is jammer ! :(
ik wou met een vriend nahja die vroeg of ik meeging maar ik moest eerst cup doen dus kon me niet halen want was eral en een vriendin van me die wou niet meer ! dusja volgende x beter haha

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:48

Roxylovee schreef:
o dat is jammer ! :(
ik wou met een vriend nahja die vroeg of ik meeging maar ik moest eerst cup doen dus kon me niet halen want was eral en een vriendin van me die wou niet meer ! dusja volgende x beter haha

Jammer. Maar volgende keer beter.

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:50

cupido heeft trouwens rare bultjes op zijn kont ?
heeft iemand anders dit ook wel is gehad bij ze paard ?
iemand op stal dacht dat hij gestoken was of door ze manen exeem ...

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:56

Roxylovee schreef:
cupido heeft trouwens rare bultjes op zijn kont ?
heeft iemand anders dit ook wel is gehad bij ze paard ?
iemand op stal dacht dat hij gestoken was of door ze manen exeem ...

Peep heeft heel vaak bultjes gehad etc. door insecten, eiwitten teveel en noem maar op. Kunnen dus verschillende oorzaken zijn. Maar hoeft niets ernstigs te zijn.

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:01

oh gelukkig,
denk dat het ook een allergische reactie is !
morgen even kijken of het niet erger is geworden

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:07

Ja even aankijken en aan stalgenootjes vragen tog :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 10:21

Morning

ik ga even wentelteefjes maken.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 10:38

lekker, kan je er ook een paar voor mij maken, heb hongerrrr!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 10:41

haha :P

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 13:18

Waar is iedereen joh :P

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 13:38

Damm dames! wat hebben jullie weer veel gekletst. heb eerlyk gezegd geen zin om 4 pagina's te lezen :o
Doe het toch maar een beetje

@Marlis:Jammer dat het rijden nu minder moet! Maar gelukkig kan je nog genoeg leuke dingen doen met haar!Leuke foto's!!

@ Roxylovee: Angel heeft ook wel eens heel veel bultjes gehad op haar lichaam echt niet normaal.. Maar dat was waarschijnlijk van insecten ! Want had de dag ervoor in het kanaal gezwommen en toen kwamen er bultjes.

Nou hier weer wat over mij & Angel!
Ben gister toch maar even gaan rijden! Het was voornamelijk rondjes stappen en echt een half rondje gedraafd!
het gaat gewoon niet naar me zin met rijden. Ze is zo druk en loopt over me heen.. loopt best gespannen en gewoon niet aan het opletten wat ik wil! Vond het zo vervelend daarom ben ik maar even blijven stappen.. voor de eerste keer in de bak was ze wel super rustig! Maar het gaat nog niet helemaal lekker.. Ik ben van plan om een aantal privelessen te nemen na mijn vakantie! Want ik ga straks 3 weken naar maleisie en dan wil ik erna er echt voor gaan!
Ik heb pas geleden een nieuw zadel gekocht maar ook deze ligt weer niet goed op Angel ;(
Ben nu opzoek naar een dressuurzadel boomloos ! Heb al heel veel gereageerd en hoop echt dat het wat word. Ik heb ook nog een westernzadel boomloos maar die ga ik dan misschien inruilen tegen een dressuur boomloos :D En hopen dat het dan goed komt!
ik koop wat zadels af bij Angel! Niet normaal. Gelukkig gaat het longeren wel super goed! Dus daar hou ik me maar even meer mee bezig!
Vandaag staat angel weer lekker in de wei! Dus ga ik eind van de middag maar naar haar toe! Nu kan ze lekker genieten van buiten! :D

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 14:44

bedankt allemaal, ben echt zoo verwend! :D *me likes*

Gail; Mja heb niet echt n feestje xD
Leuke foto's Marlis.

Nou heb dus echt veel gehad, ook veel 'jammer' kado's maargoed :P
Camera, boek, maskertjes, 18 jaar mok :P , buttons :P
eeehm nagellakjes, dvd, 40 euro aan bonnen voor de free record shop!
En heb mezelf ook n kado gegeven xD Nieuwe nagel set.. echt zoo leuk! :) Net al gebruikt, zoo leuk! :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 15:02

ow... ok... dan geen party party :P
Ik kwam laatst foto's van je tegen hier op bokt!
van een paar shetjes :)

Wanneer kom je hier nog langs :+ niet dat Mara en Matador er nu zo flateus uit zien...

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 15:04

Ooh kan wel xD Daar was k 3 weken terug ofzo geweest... :P
Eehm ik kom langs zodra ik m'n studenten ovchip kan gebruiken (of 15 sept of 1 okt) ;) Dan reis ik gratis :P

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 15:50

vandaag dacht ik lekker te gaan rijden maar de bultjes waren erger geworden ze lagen zelfs open het bloedde dus ook... dus ik met betadine gewassen hopen dat het morgen beter is toen naar de stal eigenaar geweest en die zei het komt doordat hij zomerexeem heb en in de zon staat dus of hij blijft binnen of gaat met een deken op het land, nou heeft net de eigenaar alles meenaarhuis dus van iemand anders een hele lichte zomerdeken geleend ook weer opgelost !

daarna gingen we longeren en heeft hij denk 70 cm gesprongen !
haha

jammer dat het zadel weer niet goed licht op angel !

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 17:02

Liekjje schreef:
Damm dames! wat hebben jullie weer veel gekletst. heb eerlyk gezegd geen zin om 4 pagina's te lezen :o

@Marlis:Jammer dat het rijden nu minder moet! Maar gelukkig kan je nog genoeg leuke dingen doen met haar!Leuke foto's!!

@ Roxylovee: Angel heeft ook wel eens heel veel bultjes gehad op haar lichaam echt niet normaal.. Maar dat was waarschijnlijk van insecten ! Want had de dag ervoor in het kanaal gezwommen en toen kwamen er bultjes.

Ben gister toch maar even gaan rijden! Het was voornamelijk rondjes stappen en echt een half rondje gedraafd!
het gaat gewoon niet naar me zin met rijden. Ze is zo druk en loopt over me heen.. loopt best gespannen en gewoon niet aan het opletten wat ik wil! Vond het zo vervelend daarom ben ik maar even blijven stappen.. voor de eerste keer in de bak was ze wel super rustig! Maar het gaat nog niet helemaal lekker.. Ik ben van plan om een aantal privelessen te nemen na mijn vakantie! Want ik ga straks 3 weken naar maleisie en dan wil ik erna er echt voor gaan!
Ik heb pas geleden een nieuw zadel gekocht maar ook deze ligt weer niet goed op Angel ;(
Ben nu opzoek naar een dressuurzadel boomloos ! Heb al heel veel gereageerd en hoop echt dat het wat word. Ik heb ook nog een westernzadel boomloos maar die ga ik dan misschien inruilen tegen een dressuur boomloos :D En hopen dat het dan goed komt!
ik koop wat zadels af bij Angel! Niet normaal. Gelukkig gaat het longeren wel super goed! Dus daar hou ik me maar even meer mee bezig!
Vandaag staat angel weer lekker in de wei! Dus ga ik eind van de middag maar naar haar toe! Nu kan ze lekker genieten van buiten! :D

Ik heb een boomloosdressuur zadel te koop.
Bruine barefoot london, in zeer goede staat.
Met grandeurpad en extra inlages en barefootsingel voor 450,-

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 17:42

@horsii: Bedankt voor je aanbod maar daar moet ik echt nog heeeel hard voor sparen :P Heb heel misschien nou 1 gevonden die wil ruilen met mijn westernzadel en dan moet ik nog bij betalen..

Jammer dat het erger is geworden zeg!! Hopen dat het nu maar beter gaat met hem! Angel heeft nu neit zoveel last meer van haar exceem die staat rustig op de wei met haar nieuwe vrienden!
Ze is dikke vrienden geworden met Vuri paardje op stal

edit;
sorry ik heb de foto's weg gehaald..
Laatst bijgewerkt door nts19 op 05-09-10 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 17:48

Leuke foto's ze ziet er goed uit.
Ik moet ook hard sparen voor een ander zadel, waarschijnlijk een ghost.
Oerlelijk maaarja.

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 17:54

zo ben net terug van wedstrijd
ging echt super
bianca werd 2 keer eerste met 178 en 188
en iefke 1ste met 194 en 2de met 186

dus dik te vreden

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 18:31

gefeliciteeerd en mooi dat het super ging ! :)

ja hooop ook dat het snel opknapt met cup

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 23:17

Tessa over 50 min echt jarig :) maar feestje is al gevierd lees ik :P hoe ging het met je beide jongens in 1 ruimte? ;)

Roxy, balen van cup.. weet je al wat het is? anders misschien toch ff va erbij..

Liekjje zadelproblemen.. naar is dat..

Ik gister me 'eerste wedstrijd' gehad :P Heb zelf niet gereden maar was multi groom :+ heb iedereen die moest rijden geholpen waar het kon :P was echt super gezellig dag!! Was echt helemaal kapot aan het eind, maar was echt leuk!! Kreeg op het eind ook nog van 1 van de meiden een lintje voor de hulp :+ vond k leuk. heb dus me eerste lintje binnen :+

Vandaag ook weer bijna heel de dag op stal geweest. eerst zelf gereden, toen geholpen met de jaarlingen ophalen (waren uitgebroken voor de 2e keer, dus moesten naar huis waar ze in een land staan met genoeg stroom :+ ) daarna begonnen met het hokje (kantineruimte) opruimen/schoonmaken. was nodig maar kost iets meer tijd dan ik in de gaten had :P dag was zo om :P

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 23:22

Liekjje schreef:

Jammer dat het nog niet zo goed gaat als je zou willen. Kotm vanzelf.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 23:25

Mijn pupjee

Afbeelding
Afbeelding

en hij kan de high five
Afbeelding

Afbeelding
Grote jongen is het al.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 00:27

jeetje! pup wordt al snel groot!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 01:06

*\o/* :# :):) :wow: GEFELICITEERD TESSA :wow: :):) :# *\o/*