Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
monique22 schreef:@ mm dit is toch niet zover bij jou vandaan? Capelle a/d IJssel
ik wil daar binnen kort en shop bezoeken dus mischien als het bij jou in de buurt is kunnen we ergens afspreken mischien
moyra schreef:De hond is begonnenWord weer een lange nacht maar er zit schot in
chipieke schreef:Je mag mijn shet adopteren dan, ook goed?Vie, als je ooit Tapi laat dekken en je bent niet van plan om bij te houden, you've got my number ee
Dat vind ik het rotste aan zyta haar zomereczeem, dat er nooit een klein zytatje zal zijn. Ze heeft wel al een dochter maar wil geen 2de eczemer...
Vie schreef:Succes Madeira!!chipieke schreef:Je mag mijn shet adopteren dan, ook goed?Vie, als je ooit Tapi laat dekken en je bent niet van plan om bij te houden, you've got my number ee
Dat vind ik het rotste aan zyta haar zomereczeem, dat er nooit een klein zytatje zal zijn. Ze heeft wel al een dochter maar wil geen 2de eczemer...![]()
Ben net weer gaan rijden, zalig!! Shaun ging alleen erg hard in de galop, dus ik bleef niet zo goed zitten... Dan ga ik automatisch naar voor, en ja, zonder zadel ga ik dan hobbelen.