Die pleur je eerste 2 jaar gewoon nog in de opfok, laat hem lekker staan waar hij staat, 50 euro per maand
Roxylovee
Geplaatst: 04-09-10 09:57
goedemorgen dames ! gister avond weer gereden na 1,5 niks doen ! ging wel lekker maar hij was zo stout !! hij schrok van het 1 na het ander en dat heeft hij nog nooit gedaan in de bak... dus daarna rondje buiten uit stappen en was het weer een schatje en vond hij alles leuk haha ! vandaag eerst even 20 min in de bak rijden ofzo en dan lekker buitenritje maken met een vriendin en haar hafje ! en daarna trekkertrecccccccc
ik zou het zo graag willen het liefst nash en athena tegelijk haha maar red het gewoon niet met school zit nou 4 dagen tot half 5... en als ik een paard kan nemen en kan betalen dan zou het echt cup worden haha !
Mja, als ik n paardje wil toch wel n ervaren ding.. *daims* vind mezelf niet de persoon om n paardje op te leren..
*Ziet hier in de haarverf+maskertje* Zo maar eens scheren en dan douchen.. En dan ben ik weer als nieuw Ooh en ik heb slingers!! en n 18 button xD ghehehe
Lekker dagje gewerkt vandaag. 18 t/m 22 oktober lekker vakantie(herfstvakantie voor scholen maar moest nog een week vakantie opnemen op me werk dus maar vast gedaan).
een vriend van me vroeg of ik ook nog kwam naar de trekkertrec maar voor mij is schipluiden een beetje ver fietsen dus ik dacht dan ga ik met een vriendin op de scooter maar die wou niet en vanochtend heeeeerlijk op cupje buiten wezen rijden was super!
Omdat Pé Pé tot na haar dracht (april) niet meer gereden gaat worden alleen heel af en toe als ze het wilt nog een stapritje hebben we haar vandaag een klein sprongetje laten nemen. Peep heeft als wij erop gaan last ervan het is niet fijn voor haar. En aangezien de ene merrie veel eerder last van de dracht heeft met rijden als het andere paard is dit erg normaal volgens de DA. Ze heeft heel even gesprongen wat ze erg leuk vond maar wel vermoeiend was natuurlijk.
Der buikje. En der mooie witte vlek zie je op haar kont haha
jammer dat ze er niet zo goed tegen kan maar wel lekker voor der en binnekoort kunnen jullie genieten van een veulen !
gave foto's !
Marlis
Geplaatst: 04-09-10 20:40
Roxylovee schreef:
jammer dat ze er niet zo goed tegen kan maar wel lekker voor der en binnekoort kunnen jullie genieten van een veulen !
gave foto's !
Ze had natuurlijk al amper conditie door de hoefproblemen van van de winter en asbest op stal we hebben dus eigenlijk niet op kunnen bouwen(conditie). Maar dat maakt niet uit lekker een rustjaartje en een hopelijk gezond veulen op de wereld zetten is ook prima. Heb me paard niet alleen voor het rijden dus ik vind het niet zo erg. Volgend jaar er weer lekker oppakken en er tegen aan.