alleen voor de entingen en hij is 1 keer langs geweest omdat ze een wond en raare buldjes had

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melody93 schreef:@ Diewke, ik kijk meestal een heleboel topics rond, maar reageer nooitZal zo wel even kijken of ik die van jou heb gezien, volgens mij wel...
Snap je wel hoor, maar ik kijk vaak heel bokt rond zonder te reageren![]()
@ Gail, fijn dat je avond zo leuk isDoe je goed dat alles voor je word betaald, zo hoort het he
![]()
![]()
![]()
Heb net al m'n zooi opgeruimd bij mel en een hoop mee naar huis genomen... Zo lekker is dat als alles weer netjes is![]()
Rijden ging ook goed, was in het bos op het dressuurveldje gaan rijden, ze liep heerlijk (ik probeerde zelfs stiekem een keertwendingetje uit d'r te krijgen, en dat pikte ze aardig op (nog wel wat langzaampjes qua tempo enzo, maar het was een begin. voor de kar kan ze ze trouwens super!!) )
Nou dat was het weer eventjes, ik ga me omkleden en zo eten maken
melody93 schreef:Wow Pebbles is echt veranderd! Wel supergaaf zo die kleur die ze nu heeft
JONGENSSS Mel word in mei alweer 17!!!!!!![]()
Peelie schreef:vind je dat lang? in mei heb ik mara al 4 jaar!
Peelie schreef:Mara is helemaal geen dure gelukkig
alleen voor de entingen en hij is 1 keer langs geweest omdat ze een wond en raare buldjes had
moyra schreef:Mijn vorige paardjes waren ook allemaal geen dure maar het intresseerd mij eigenlijk niet eens.
belangrijkste vind ik dat pebbels verder nog gezond is.
Hoewel ik wel bang ben geweest deze zomer toen nog niet bekend was wat pebbels had.
Freya schreef:Goede nacht allemaal,
iedereen bedankt voor jullie oprechte deelneming, oei wat klinkt dat officieel.
Vanmiddag maar me oma geweest, ik zat daar met gemende gevoelens, was geen pretje en zag er best tegen op, maar is gelukkig wel goed gekomen, me oma is er nu nog rustig onder, net als me oom en me vader,maar de klap komt zeker wel maandag en dinsdag, zeker bij mij.
Ik werd nog in de gelegenheid gebracht om een speech te houden, maar daar zie ik van af, wel ( probeer ) ik de kaarsen aan te steken, ach ik zie wel hoe de dag verloopt.
Slapen doe ik of giga vast of helemaal niet, leef meer in een soort roes, net of niks me meer kan intresseren, kan het niet anders omschrijven.
Ik heb ook niet bijgelezen. Ik probeer morgen bij te lezen.
Morgen eerst maar die meiden van mij verhuizen, en het lijkt wel of die twee het aanvoelen, Wahida is erg tegendraads en erg druk en Donna daar in tegen die kruipt bijna in me, ze is al een erge knuffelkont, maar nu helemaal.
Ik spreek jullie snel weer.
Liefs van mij ....
Hinke schreef:Freya: heel veel succes vandaag. Volgens het weerbericht heb je 100% kans op regen vandaag dus dat wordt lekker. Of ging je nu wel met de trailer? De sneeuw is weg dus het is niet glad meer gelukkig.
@moyra: mij maakt het toch wel uit hoor, hoeveel dierenartskosten ik hebIk zou niet blij zijn als ik 2000 euro operatiekosten zou hebben. Maar ik ben dan ook niet verzekerd. Zit nog steeds te twijfelen of ik dat moet doen. Als je het uitrekent ben je gewoon goedkoper uit als je zelf elke maand een bepaald bedrag opzij zet. En daarnaast betalen verzekeringen maar in bepaalde gevallen uit. Denk dat ik dan beter zelf kan sparen voor als ze iets krijgt. Maar tot nu toe is ze érg goedkoop geweest qua dierenartskosten
![]()
Er is 100% kans op regen en ik zit te twijfelen of ik liever een buitenrit maak of in de bak rij als het regent. Wat doen jullie vandaag?
joopiexx schreef:Dieuwke ik weet ook niet of ik gereageerd heb, maar ik lees eigenlijk alleen hier nu bij en reageer hier alleen omdat ik het graag wil bijhouden hier. Verder heb k ook even een hoop andere dingen en dan kijk ik wel maar vergeet ik gewoon te reageren.
En zovaak het zelfde spammen geeft bij mij een beetje het verkeerde effect.
Roziee schreef:Haihai
Volgens mij ben ik hier ooit wel is geweest, maar ik wil wel weer eens een poging wagen om jullie bij te houden(als dat mag
)
Ik ben Rozemarijn woon in Breda en ben 17 jaar oud.
Sinds oktober verzorg ik een super lieve haflinger ruin van 9 jaar.
Naast paarden turn ik 4 uur in de week en geef ik daar ook les in. Verder hou ik heel erg van fotograferen, paarden, honden, katten, mensen ik vind het allemaal leuk!
Roziee schreef:Dankjulliewel allemaal
Atlas is 9 jaar, wordt in maart 10.
Madeira; ik ben ook niet zo super groot maar At is indd vrij groot voor een haf, 1.53
Ik ga even in jullie profielen spieken naar jullie hafjes
Hinke schreef:Freya: heel veel succes vandaag. Volgens het weerbericht heb je 100% kans op regen vandaag dus dat wordt lekker. Of ging je nu wel met de trailer? De sneeuw is weg dus het is niet glad meer gelukkig.
@moyra: mij maakt het toch wel uit hoor, hoeveel dierenartskosten ik hebIk zou niet blij zijn als ik 2000 euro operatiekosten zou hebben. Maar ik ben dan ook niet verzekerd. Zit nog steeds te twijfelen of ik dat moet doen. Als je het uitrekent ben je gewoon goedkoper uit als je zelf elke maand een bepaald bedrag opzij zet. En daarnaast betalen verzekeringen maar in bepaalde gevallen uit. Denk dat ik dan beter zelf kan sparen voor als ze iets krijgt. Maar tot nu toe is ze érg goedkoop geweest qua dierenartskosten
![]()
Er is 100% kans op regen en ik zit te twijfelen of ik liever een buitenrit maak of in de bak rij als het regent. Wat doen jullie vandaag?
moyra schreef:Hinke schreef:Freya: heel veel succes vandaag. Volgens het weerbericht heb je 100% kans op regen vandaag dus dat wordt lekker. Of ging je nu wel met de trailer? De sneeuw is weg dus het is niet glad meer gelukkig.
![]()
Dat ben ik niet met je eens hinke.
Als je 50 euro per maand spaart kost het je 600 euro in een jaar gespaard.
Ik ben nu 1 operatie verder en dat koste bijna 1800 euro
ik heb pebbels nu 3 jaar x 600 is ook 1800.
De aankomende 3 jaar.
Ik betaal nu 60 euro in de maand voor 2 paarden en allebei zijn ze verzekerd voor 1800 in een jaar..
Bo word straks als die ouder is wel meer.