Nou weet ik ook niet hoe het er uit komt te zien dus past het mischien wel helemaal niet bij het veulen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Peelie schreef:Ik heb voor een hengst een hele stoere naam en voor een merrie ook... ik ben alleen nog niet helemal uti over de stamboek naam van een merrie...
Nou weet ik ook niet hoe het er uit komt te zien dus past het mischien wel helemaal niet bij het veulen.
Madeira_ schreef:Tja.. Madeira mag van mij voorlopig niet drachtig worden hoor!

We hebben selfs nog 60 cm gesprongen, dat is voor ons al heel wat aangezien Sjouks nogal wat trucjes kent met springen en we dit nog niet zo lang doen.
naomimak schreef:Madeira_ schreef:Tja.. Madeira mag van mij voorlopig niet drachtig worden hoor!
nu ken je der lekker rijden zo is het goed:P
hoop echt van de zommer dat de 2 dikke vriedinne weer bij elkaar zijn![]()
![]()
![]()

foto's maken (heeeeel veel)
Peelie schreef:Ik heb voor een hengst een hele stoere naam en voor een merrie ook... ik ben alleen nog niet helemal uti over de stamboek naam van een merrie...
Madeira_ schreef:Gaan we ooit trouwens een haflinger meeting houden? (Niet dat ik een trailer heb enzo maar toch)
Freya schreef:Peelie schreef:Ik heb voor een hengst een hele stoere naam en voor een merrie ook... ik ben alleen nog niet helemal uti over de stamboek naam van een merrie...
Voor een merrie mag je toch elke willekeurig beginletter kiezen ?
Alleen voor een hengst moet het met de beginletter van de naam van paps beginnen.
En dat wordt erg lastig met een W .
Terwijl de naam voluit voor een merrie ook met een W begint, totaal 4 woorden ...En de roepnaam zit in de naam.
Freya schreef:Madeira_ schreef:Gaan we ooit trouwens een haflinger meeting houden? (Niet dat ik een trailer heb enzo maar toch)
Dat lijkt me wel erg gaaf, kan alleen niet eerder dan ergens in 2010, eerder vervoer ik haar niet met de trailer
Ik zal de eigennaar van Nora maar ff lief aankijken, wie weet mag ik ook wel een inbreng doen
joopiexx schreef:[img]http://img134.imageshack.us/img134/3472 /boyjelmer1994hh7.jpg[/img]
Ohja me broertje zit erop alleen voor de foto, hij heeft nooit meer ambitie gehad als dit.
[img]http://img230.imageshack.us/img230/663/ boyland6grazendrs2.jpg[/img]
En dit is van een jaartje geleden ongeveer.
Zo leuk al die foto's van vroeger weer bekijken

verder heeft ze L1 dressuur met wp bij de paarden gelopen voordat ik haar kocht. Heb haar nu bijna 2 jaar.
Niet normaal... maar of dat nou door de drahct komt??? Ik denk het niet...
joopiexx schreef:Mij lijkt het ook erg leuk, heb alleen geen trailer.
Ik doe niet mee met KVTH competitie, mijne is klaar met competities.
Zijn allebei ongeschikt voor dat soort dingen

Zit tussen 39 en 40
Heb wel dikke kuiten... Peelie schreef:waarom dat dan??