Jasia schreef:Als ik het woord morfine hoor word ik helemaal..
Ik ook

Dan wordt ik aan hele slechte tijden herrinerd.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Als ik het woord morfine hoor word ik helemaal..
Kyrseltje schreef:Oh gut tjel, volgens mij had jij zoo veel lol op school
lotteluvah schreef:Ben ff mams helpen
TjelleBieb schreef:Kyrseltje schreef:Oh gut tjel, volgens mij had jij zoo veel lol op school
Je wilt niet weten.
lotteluvah schreef:Jasia schreef:Als ik het woord morfine hoor word ik helemaal..
Ik ook.
Dan wordt ik aan hele slechte tijden herrinerd.
TjelleBieb schreef:Jup.
Maar niet vergeten dat er ook een deel buitenlanders zijn die wél werken, want er zitten serieus gewoon goeie bij, maar daar denkt de helft van NL niet aan.
SmeeJ schreef:Ik had vandaag zooo'n blunder bij Expo
ik zo tegen vriendin; 'Bij ons in de klas was geen enkele voldoende op maarten na dan'.
Zei zo; 'nee inderdaad ik had een 5.3'
ik; 'Oh maar bij jullie in de klas dan, hadden ze bij jullie veel voldoendes? '.
zei; Ehm esmée, ik zit bij jou in de klas sukkol'
Oooops
kekaro schreef:lotteluvah schreef:Ben ff mams helpen
ik heb je niet gezien ?!?!?!
Kyrseltje schreef:TjelleBieb schreef:Je wilt niet weten.
Eigelijk wel
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:rij jij lot dan met gewoon stalhalster ? ,
ik zou er best wel wat meer over willen weten namelijk
IK rij haar met een touwhalster. Deze werkt ietsje scherper in op de momenten dat het paard zich sterk maakt. Alleen voor de zekerheid dus want lot maakt zich niet sterk. Maar zo heb je wel wat meer controle stel dat er iets gebeurd. Ik wil ook zo veilig mogelijk blijven voor mijn mede bak ruiters.
TjelleBieb schreef:Kyrseltje schreef:
Eigelijk wel
Onze hele klas, past echt précíés bij elkaar.
Allemaal even achterlijk.
Laatst kwam Merel zo aan met een muffin uit de kantine.
Dus Shabana zegt zo 'Wat is dat voor Muffin?'
Dus Merel vet droog, een wîet muffin, als die eet word je echt kei stoned.
Shabana 'Echtwaar?! die ga ik ook halen!'
maar dat komt er dan zo droog uit.
ik zo tegen vriendin; 'Bij ons in de klas was geen enkele voldoende op maarten na dan'.
ik; 'Oh maar bij jullie in de klas dan, hadden ze bij jullie veel voldoendes? '.
Oooops
Oooops
TjelleBieb schreef:Onze hele klas, past echt précíés bij elkaar.
Allemaal even achterlijk.
Laatst kwam Merel zo aan met een muffin uit de kantine.
Dus Shabana zegt zo 'Wat is dat voor Muffin?'
Dus Merel vet droog, een wîet muffin, als die eet word je echt kei stoned.
Shabana 'Echtwaar?! die ga ik ook halen!'
maar dat komt er dan zo droog uit.
Roma_4ever schreef:lotteluvah schreef:
IK rij haar met een touwhalster. Deze werkt ietsje scherper in op de momenten dat het paard zich sterk maakt. Alleen voor de zekerheid dus want lot maakt zich niet sterk. Maar zo heb je wel wat meer controle stel dat er iets gebeurd. Ik wil ook zo veilig mogelijk blijven voor mijn mede bak ruiters.
ik rij sally ook wel eens bitloos soms in de bak maar meestal op buitenritgewoon lekker ontspannen geen ijzer in de mond lekker ritje maken maar rij ook regelmatig wel met bit buiten ligt er maar net aan wat ik pak opdat moment
kekaro schreef:hahahahaha dan heb je het wel getroffen met je klas tjels !!
super
Roma_4ever schreef:ik rij sally ook wel eens bitloos soms in de bak maar meestal op buitenritgewoon lekker ontspannen geen ijzer in de mond lekker ritje maken maar rij ook regelmatig wel met bit buiten ligt er maar net aan wat ik pak opdat moment
SmeeJ schreef:Wij hebben ook een geweldige klas.