Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anseltje schreef:ik ben er
Anseltje schreef:ik ben er

Lous schreef:Sorry heb afgelopen nacht misschien 4 uurtjes kunnen slapen, omdat die doos van een zus van mij tot 01.10 moest msn-nen met audio!!!!!!
ze zei dat jij lag te snurken
Anseltje schreef:ik blijf nog lang leven hoor. dat weet ik zeker!
Ik wil 3x zo oud worden als mijn mama.
Monica_86 schreef:Lous schreef:Sorry heb afgelopen nacht misschien 4 uurtjes kunnen slapen, omdat die doos van een zus van mij tot 01.10 moest msn-nen met audio!!!!!!ze zei dat jij lag te snurken
Lous schreef:pfff, lag om 23.48 in bed. Lukte me niet om te slapen. Heb misschien net een half uurtje geslapen, totdat ik om 01.00 wakker schoot en mijn muziek uit wilde doen , want die had ik natuurlijk ingedaan om te kunnen slapen. En toen was dat kind nog bezig!!!!!!
Lous schreef:Ja en ik snurk, wat dan nog, zij zelf ook!!!!!!
Lous schreef:Ja en ik snurk, wat dan nog, zij zelf ook!!!!!!
Anseltje schreef:Lous schreef:Ja en ik snurk, wat dan nog, zij zelf ook!!!!!!
snurken is menselijk
Lous schreef:Dus nu ga ik zo mijn gezicht afhalen, tanden poetsen en heerlijk mijn warme bedje in![]()
Die begint al lichtelijk om mij te roepen.
. Dus ik gaat lekker pitten, of jullie nou willen of niet. Mij houden jullie toch niet tegen.
Lous schreef:Taksi niet bij de hand, en heb slaapgeblek. Dus ik gaat lekker pitten, of jullie nou willen of niet. Mij houden jullie toch niet tegen.

Monica_86 schreef:Wie is er online
Gebruikers op dit forum: IlseBot (new), Lous en 0 bezoekers
Anne is weg![]()
Anseltje schreef:Monica_86 schreef:Wie is er online
Gebruikers op dit forum: IlseBot (new), Lous en 0 bezoekers
Anne is weg![]()
nee hoor, ben er nog de hele tijd!