Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
assie schreef:Oe, wat frustrerend Leonie. Maar doortrainen en dan komt dat laatste puntje de volgende wedstrijd wel.
Silby fijn L2 debuut!
Mando, beterschap voor Mando.
Vanmiddag Aaf eens dubbelgevouwen aan de longe. Stiekem moet ik wel om d'r lachen. Ze wil heel graag aan het werk en vindt mij dan heel stom dat ze eerst rustig moet instappen. Dan krijg je van dat idiote gekrabbel met een stijf ruggetje. Na wat overtuiging (dat ze toch heus echt moet stappen en ontspannen) doet ze het dan wel heel braaf. Rust-rust-rust. En als die rust er dan is... dan laat ze zich zo fijn bewerken, netjes inbuigen en keurig haar stappen afmaken. Als ik in het begin niet meteen bovenop die rust zit, dan wordt het de rest van het longeerkwartiertje niks meer.
Kennen jullie dat meer van de St-lijn? Dat het van die supergevoelige dieren zijn waar je écht heel erg op rust en ontspanning moet hameren?
silby schreef:Het blijft moeilijk in dit topic he om even op iedereen te reageren![]()
Gefeliciteerd Kiddokids! Dat zijn mooie resultaten.
Ook daar kun je aan werken toch peelie...
Met Amino was dit voorheen ook levensgevaarlijk maar nu kan hij het toch!
janouk schreef:kiddokids schreef:Thanks Ja knapperd en dat tussen de paarden.
Volgende week zondag dah dag
Doet Janouk nog mee
En peelie jij ook
Nee, we hebben geen binnenbak tot beschikking en de laatste weken niet kunnen trainen vanwege een bevroren buitenbak.
assie schreef:Oe, wat frustrerend Leonie. Maar doortrainen en dan komt dat laatste puntje de volgende wedstrijd wel.
Silby fijn L2 debuut!
Mando, beterschap voor Mando.
Vanmiddag Aaf eens dubbelgevouwen aan de longe. Stiekem moet ik wel om d'r lachen. Ze wil heel graag aan het werk en vindt mij dan heel stom dat ze eerst rustig moet instappen. Dan krijg je van dat idiote gekrabbel met een stijf ruggetje. Na wat overtuiging (dat ze toch heus echt moet stappen en ontspannen) doet ze het dan wel heel braaf. Rust-rust-rust. En als die rust er dan is... dan laat ze zich zo fijn bewerken, netjes inbuigen en keurig haar stappen afmaken. Als ik in het begin niet meteen bovenop die rust zit, dan wordt het de rest van het longeerkwartiertje niks meer.
Kennen jullie dat meer van de St-lijn? Dat het van die supergevoelige dieren zijn waar je écht heel erg op rust en ontspanning moet hameren?
silby schreef:Waarom zou ik namen noemen en pb's gaan sturen...
Ik mag toch gewoon mijn mening hier geven?
Wat een ieder daar mee doet moet ie zelf weten, ik wou het gewoon even kwijt.
Weer zijn toch allemaal volwassen mensen neem ik aan?