Dat is beter:P Ik moet za, zo werken van 7-3 Ma 7-11 di en wo 3-10 do vrij vr school
Nathalie83
Geplaatst: 03-09-10 19:33
vakantie WHOOT
Mmm dat zal idd wel vaag worden Tess.. hoop dat ze elkaar niet in de haren vliegen
Das knap balen zeg van je brommer Marlis heb je hem inmiddels?
Oef een foto van alleen mezelf Jolanda.. Mmm ik heb echt hekel aan foto's.. Mag er ook niet paardenhoofdje bij op?
Trekkertrek! dat wil ik echt zooo graag keer in het echie zien!! Vind het op tv altijd al vet
Ff vraagje, gebruik(t)en jullie ook andere singels als je haf drachtig is?? Zoja wat voor 1? Heb namelijk bod gedaan op een anatomisch gevormde singel..
amazone77
Geplaatst: 03-09-10 19:35
heb een zere knie.en een zere elleboog. knie de schuld van willem,en de elleboog eigen schuld haha
wilde vanmorgen willem inspannen,en hij was erg braaf,behalve met het op de kar stappen. meneertje had er zo zin in dat hij bijna zonder mijh vertrok
door zijn lompe actie kwam de kar vol tegen mijn knie...en die is kapot en blauw. en doet auw. verder was hij super braaf,en hebben het proefje geoefend in de wei.
daarna nog even over de weg gegaan,maar daar liep hij in draf niet lekker,kan niet zeggen echt kreupel,maar fijn is anders.
mijn smid komt dinsdag,en dan hoop ik dat hij er beter op komt te staan dan nu,heb het idee dat hij te krap staat,staat ook met lippen op allebij zijn voor ijzers, heeft deze smid gedaan van wege de scheuren in zijn hoef maar ben er niet kapot van. bochtje rechts om blijft hij gevoelig,heeft er de laatste keer ook te veel van af willen halen,en dat heeft hem ook geen goed gedaan,had hij beter in een paar keer kunnen doen.
heb meer vertrouwen in mijn egen smid,denk dat zij hem er beter op krijgt.
verder heb ik vanmiddag lekker heel de middag met de kids in de speeltuin gehangen...heerlijk! net willem weer binnen gezet,en ga nu de kids in bad doen en ze dan op bed leggen.
vriend heeft vanavond vergadering,dus lekker rustig hier vanavond. heb nog een paar foto's gemaakt vanmorgen.
kiekeboe!
spek nek.
knappert
@horsii,veel plezier bij trekker trek,wij gaan er ook regelmatig naar toe! @freya,dan zal ik ook een foto van mezelf moeten(laten) maken haha komt goed. [quote="naomimak"] net mailtje je gehad SUPERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!
Gothic Tezz,succes met de kerels erg verwarrend haha Marlis,das balen dat je brommer NOG niet klaar is,en al helemaal niet netjes dat ze niet even bellen.
De foto's die ik heb waar ik zelf op sta, staan in mijn profiel en op me hyves.. anderen heb ik niet.. Kijk maar of je er wat mee kan.. De onderste foto in mijn profiel (samen met Balou) vind ik zelf er mooi.. maar daar staat loetje dus bijop..
zijn staart is al een stuk ''witter'' geworden,ik hoop dat zijn manen ook wat lichter worden na een was beurt. ik hoop dat er volgende week nog een warme dag komt zodat ik hem nog helemaal kan wassen. hij moet er natuurlijk wel piek fijn uit zien op ermelo.
trekkertrec zag ik net voorbij komen ?! ik ga der misschien morgen naar toe
Nathalie83
Geplaatst: 03-09-10 21:08
K ga morgen naar NoordlaarderBokaal Eerst maar als multi groom en dan wie weet binnenkort me eigen eerste wedstrijd.. moet me daar echt eens in gaan verdiepen hoe dat allemaal werkt.. Vind het echt dood eng
Laatst bijgewerkt door Nathalie83 op 03-09-10 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga hondje uitlaten en naar me werk. Heb het nu al gehad met dat reizen en werk van de 5 weekenden , 4 hele weekenden. 16 uur per weekend. Iemand enig idee of dit wel mag? Van de maand september en laatste week augustus werk ik 4 volle weekenenden 7-3.
Tessa, is het uit tussen jou en kenny? en je vind Guido weer leuk? Jij bent vaag Ga gewoon opzoek naar een leuke meid, stuk minder drama
Stom van je scooter marlis...
Nathalie, ik heb gewoon al die tijd de zelde neoprene singel gebruikt. Mijn ervaring is dat anatomisch nooit zo anatomisch is als je denkt. Mara kreeg er allenmaal lelijke wondjes van, en die heeft echt geen gevoelig huid oid. Die kan zich met haar botte harsses langs de muur halen, en er is niks aan de hand, terwijl als Matador dat doet, ligt hij van hier tot gunter helemaal open...
Ik heb nu 2 reacties gehad op Nash. 1 heb ik nooit meer wat van gehoord, en de andere heeft vandaag foto's gevraagt. Ik ben benieuwd wat daar uit komt.
Tezzy
Geplaatst: 04-09-10 09:05
Jupz Gail ik ben vaag Heb Guido altijd nog wel leuk gevonden.. En het kwam helemaal weer terug toe ie opbiechte dat hij hetzelfde voelde.. En Tussen Ken en mij liep het gewoon niet meer, hij is gewoon te soft.. Alles was goed, ik was de beste, ik kan alles, ik was geweldig.. *zucht*
Wie weet bots ik eerdaags wel tegen n leuke meid Who knows.. Nu je t zegt.... xD D'r staat n nieuwe meid op de manege, met n Sexii fries nou die mogen er beide wezen... xD
Succes.. Ben benieuwd! Wel jammer maar eerlijk dat je hem toch verkoopt..
Goede morgen Vind mijn ex ook nog steeds leuk maar dat komr denkik omdat ik hem nog steeds zie en hij nog steeds zegt dat hij van mij houd (grrr jongens)
Hoopt dat het wat word en dat nash en miooi plekje krijgt, Zit met het zelfde dilemma heb athena hier staan die moest ik corriegeren , maar ben der erg leuk gaan vinden maar ze is teduur, hoop dat ze straks een mooi plekje krijgt Dus als iemand nog een 7 jarige zuiver tiroolse haflinger wil met als vader nabucco geef maar een gil
Ga zo effe naar de ruitersport zaaik een tekna halster ophalen voor liane