Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:Ja?? Ook onder jouw naam??maar dat vind ik wel grappig, vooral als er iemand een onwijs verhaal op gaat zitten hangen en hij dan heel droog typt, "Maris is er niet"
Naomi_Haffie schreef:BAAAAAAAAAAAAAAABS , ik wil een foto van jou blauwe 74 dekkie op een van je peerden
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:dus je bent dr uit![]()
ik was persoonlijk voor de scapa gegaan omdat er in die eurostar meerdere tinten zitten en dat vind ik lelijk
Ik heb al 2 es en ik vind ze geweldig
mieske schreef:Smaken verschillen en dat is maar goed ook, anders ging iedereen achter de zelfde vent aan muhahaha
Niet dat jullie schijn van kans hebben ofzo
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:BAAAAAAAAAAAAAAABS , ik wil een foto van jou blauwe 74 dekkie op een van je peerden
Oké Naomi... zal ik zo voor je maken
lotteluvah schreef:mieske schreef:Smaken verschillen en dat is maar goed ook, anders ging iedereen achter de zelfde vent aan muhahaha
Nee idd want als viet er aan komt heb je geen schijn van kans meer
lotteluvah schreef:mieske schreef:Smaken verschillen en dat is maar goed ook, anders ging iedereen achter de zelfde vent aan muhahaha
Nee idd want als viet er aan komt heb je geen schijn van kans meer
Naomi_Haffie schreef:zou ik die blauwe nu wel of niet halen ?
mieske schreef:*Roggelt even*
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:zou ik die blauwe nu wel of niet halen ?
Ja... die blauwe HH 74 is heel erg leuk
even spammen
[img]http://i189.photobucket.com/albums/z177/Babsie_Flash/Flash/hoofdstellen%20etc/HHblauwblock74.jpg[/]
Naomi_Haffie schreef:welke vesie heb jij dressuur of vzh ?
lotteluvah schreef:mieske schreef:*Roggelt even*
Ach kind ben je zo van streek![]()
mieske schreef:BAAAAAAAAAAAAAABS, ik wil dat je me op komt halen met de paardentrailer en dan mij en Willy meeneemt naar jou huis en dat we een mega buitenrit gaan maken
mieske schreef:Kind![]()
Als ik een kind ben, dan ben jij nog een garnaal die bij je moeder in dr baarmoeder groeit
Naomi_Haffie schreef:welke vesie heb jij dressuur of vzh ?
lotteluvah schreef:Denk je?
Ik ben groter dan veel mensen hier in het topic
Babsie_Flash schreef:Oké, ik kom er aan...
Oh wacht.. Willy kan nu niet mee met die keelontsteking
Dat is jammer.... was je zo komen ophalen met Willy