lotteluvah schreef:Ik denk dat ze die dingen doen omdat ze niks anders te doen hebben. Toen jij aan het werk ging deed ej toch ook niet zulke rare dingen meer?
Dan heb je gewoon een bezigheid.
Ik denk ook dat we de buitenlanders een soort van verafschuwen en daardoor verzetten hun zich steeds meer tegen ons. Ik denk dat het allemaal de schuld is van de Nlers zelf.
Ik heb nu ook geen werk, en niets te doen, ik ga vaak genoeg 's middags me nest in omdat ik gewoon geen ene réét te doen heb.
Maar dan heb ik nog niet het recht, om met 20 skaters/alto's/gothic's/emo's op een plein te gaan staan, prullenbakken op te blazen en mensen te meppen.
En dat de buitenlanders verafschuwt worden, komt toch écht door hunzelf.
Als hij niet zo zouden doen als dat ze nu doen, doen welke soort nou het manst is, dan zouden wij ook niet zo denken, in mijn ogen hebben ze dat zelf gewoon.
Net zoals als: Action, Reaction.
Je doet iets, en je krijgt er een reactie op terug.
Hun doen iets wat ons niet aanstaan in grote groepen, dan gaat de grote groep NL'ders zich ertegen zetten, logisch ofniet?
Ik vind idd wel dat de NL'ders wat rustiger tegen de buitenlanders kunnen doen, want er zijn er ook zat die wel naar school gaan, werken of geen rellenschoppen, maar daar word niet naar gekeken, dit vind ik dan ook héél slordig van de NL'ders, maar doordat wij nu slecht tegen ze aankijken, komt toch echt door hun mede-maatjes die wel rellen.