En Suus gewoon naar de L1, gaat jullie makkelijk lukken!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
iSaBeLL schreef:Je moet gewoon snel L1 gaan starten!zoveel verschil is dat toch niet,
en misschien verveeld ze zich dan minder!
en ik ken het idd dat met losrijden goed gaat en de proeven gaan klote,
tjaa soms zijn paarden lastig! haha
Mandarijn schreef:Toevallig ook nog wat van het einde van springen 70cm?Springen 90cm heb ik iedereen op de foto.
Dus roep maar als je gestart hebt, dan kan ik ze sturen.
Nessie schreef:Wij hebben elkaar ook even heel kort gesproken, MargotMooie resultaten lees ikHeb 2 bokkers gesproken, doei en Carolien waar ik ook naast reed in de parade.
Paulusjuh schreef:Ja, dan heb ik je gezienTrouwens, voor die mensen die het misschien is opgevallen dat er iemand in de ring stond zonder paard, bij het opstellen als eerste plek... tja, dat was ik. Paard stond thuis hahaha
Mando schreef:Heb je gezien, Esmee! Maar jij ons waarschijnlijk nietIk was er pas rond kwart voor 2, idd net voor de bui, heb weer genoten, veel bekende gezien en zo te lezen heeft iedereen een topdag gehad.
Jethafa schreef:SorryToen was het inmiddels 12 uur en heb ik veel moeite gedaan om mij als vrijwilliger te melden bij het inspringen. Uiteindelijk geregeld en om half 1 zat ik klaar met startlijst, pen en portofoon. Het liep gesmeerd, de persoon aan de andere kant van mijn porto hield me goed up-to-date. Een paar mensen kwamen niet opdagen of veel te laat, mede omdat de dressuur erg uitliep, maar over het algemeen is het allemaal goed gelopen. Op 1 valincident na (weet iemand hoe het met haar is? ze heette volgens mij Manon) ook geen ongelukken gebeurd, dus heel fijn!
amazone77 schreef:Heb je nog een voorlezer kunnen vinden? Je vroeg het nog aan ons clubje, maar wij konden niet, omdat onze amazone rond dezelfde tijd moest starten. Balen van dat ene puntje in de tweede proef, maar een winstpunt erbij is ook mooi!Willem en ik waren er ook!
Helaas door tijd gebrek.geen proppen in de ijzers kunnen draaien,als ik had geweten dat het toch wel gladjes wad had ik ze er toch nog in gedraaid...
Zijn bijna onder uit gegaan in de proef,en daar door werden we allebij voor zichtig.
Toch nog een winstpunt in de eerste proef (189) en net geen in de tweede (179)
En wat was ik blij dat we het droog hebben gehouden ha ha
Allemaal gefeliciteerd met de behaalde punten en ervaring!!!
Ryanne_ schreef:Ik heb ook weer foto's van de hoogtesprong gemaaktSita_: leuke foto's!! Was erg benieuwd of er mensen waren die foto's hadden van de hoogtesprong! Dankjewel!!
Flurk schreef:Dat is ook mooi, als de rest niet komt opdagen (al weet ik niet welke reden ze daarvoor hadden)! Bij onze crossles waren we uiteindelijk ook maar met 4, in plaats van 6, maar was er wel erg blij mee. Dan schiet het toch een stukje meer opvandaag kwamen de andere deelnemers niet opdagen in de springles en kreeg mijn groom dus privé les.
Zie link hoe het eraan toe ging
http://www.youtube.com/watch?v=N8FqR3mOxIw
LoveLita schreef:Wij, laatste groep, hebben hem ook gedaanDie afsprong over de heg de bak in was echt gaafVond hem eerst wat akelig, maar na 1 keer wilde ik nog wel een paar keer
Hebben meer groepen die gedaan? Dacht dat hij zei dat hij dat verder eigenlijk met de andere groepen niet had gedaan..
LoveLita schreef:Heb je bij onze groep ook nog staan kijken dan? Zal zij wel degene met het rode dekje zijn geweest, die had een hele kudde fans meeLisette1987 schreef:zitten hier nog mensen uit de laatste crossgroep?? daar heb ik nog wat plaatjes geschoten .. en daar werden trouwens wel behoorlijke hindernissen genomen hoor!
Een vriendin van mijZij zit alleen niet op bokt, dus als ik ze voor haar in ontvangst zou mogen nemen? Zou ze heel leuk vinden!
Mandarijn schreef:Hoe groot is Famiera? Hier lijkt die hindernis zo klein, in vergelijking met foto's die ik heb van mijn springenIk heb 3 grappige blooperfoto's.
De noodsprong op 3.
http://img853.imageshack.us/img853/903/dsc0183t.jpg
Monica_86 schreef:Heb je het complete 70cm springen op de foto? Ben benieuwd of ik en de verzorgster er ook tussen zittenIk, maar moet springen nog ff uitzoeken
MoonWencke schreef:Jethafa schreef:SorryToen was het inmiddels 12 uur en heb ik veel moeite gedaan om mij als vrijwilliger te melden bij het inspringen. Uiteindelijk geregeld en om half 1 zat ik klaar met startlijst, pen en portofoon. Het liep gesmeerd, de persoon aan de andere kant van mijn porto hield me goed up-to-date. Een paar mensen kwamen niet opdagen of veel te laat, mede omdat de dressuur erg uitliep, maar over het algemeen is het allemaal goed gelopen. Op 1 valincident na (weet iemand hoe het met haar is? ze heette volgens mij Manon) ook geen ongelukken gebeurd, dus heel fijn!Na mijn dressuurproef hebben we nog snel de vaardigheid kunnen doen (ook veel later dan 13.00u, omdat de dressuur zeker een half uur was uitgelopen voor ons) en daarna hebben we Wencke gelijk klaargemaakt voor het springen. Heb ook niet gehoord dat ik nog ben omgeroepen, maar was dan ook op de parkeerplaats. Dat valincident was Mariska, een oud-klasgenoot van mij. Ik geloof niet dat ze er iets aan over heeft gehouden. In het springparcours zelf is ze ook nog een keer eraf gevallen, maar vandaag was er niets aan de hand met haar.