Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 00:20

_O- _O- _O- Miriam!
En Suus gewoon naar de L1, gaat jullie makkelijk lukken!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 00:23

dlientjuh schreef:
hihi :))
Inderdaad ja

GEFELICITEEEEERD!!!! *\o/*

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 00:24

Nathalie83 schreef:
Ah oke. Die van Alacher zijn iig super mooi geworden :)

Thnx :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 00:27

iSaBeLL schreef:
Je moet gewoon snel L1 gaan starten! :D zoveel verschil is dat toch niet,
en misschien verveeld ze zich dan minder :)) !

en ik ken het idd dat met losrijden goed gaat en de proeven gaan klote,
tjaa soms zijn paarden lastig! haha

Ja juist omdat dat verschil niet heel veel is behalve volte 15 meter (is toch van hoefslag tot A-C lijn?) wijken links en rechts + middengalop, weet ik niet of ie zich daarin wel vermaakt, misschien wel omdat ie daar wat meer snelheid mag maken gezien middelgalop enzo.

Wijken zijn we al wel druk aan het oefenen hoor, maar ik wil eigenlijk niet over voor dat het wijken bevestigd is, want als ik sommige mensen zien prutsen en plukken aan de paarden (gebaseerd dus op wedstrijden tussen de paarden) en chagrijnig hun coupon in ontvangst nemen wegens slechte punten door het wijken, dan denk ik bij mezelf, waarom moet men perse over bij 10 winst als nog niet alles er lekker inzit....
Dan kom je toch alleen maar teleurgesteld thuis elke keer? lijkt mij dan he .

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 00:28

iSaBeLL schreef:
Ik ga morgen maar is een topic maken met m'n foto's! Ik heb zoveel foto's :))

Ja leuk! Wel ff spammen he :D
Ik wacht eerst alle foto's af :j

S_uus

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 00:29

Weet ik niet LauWau! eerst ff september nog een B rijden.
Als ik overga naar L1 kan ik niet terug he, wat met springen wel kan.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 00:30

Wolder krijgt geen topic, dat heeft Goldy vandaag al gekregen op RIJ-ITP :P

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 00:31

Janise heb er ook nog een stel van bestgaand van jou ;)

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 00:36

Ik heb meer dan 20 pagina's doorgelezen en hier en daar maar gequote met reacties, dus kijk er aub even snel overheen of je naam er ook tussenstaat :P

Trouwens wel irritant dat ik de hele tijd Monique of Moon zie staan over foto's. Dat was vorig jaar bij mij het geval, maar dit jaar was ik er niet als fotograaf :Y)

Mandarijn schreef:
Springen 90cm heb ik iedereen op de foto :j .
Dus roep maar als je gestart hebt, dan kan ik ze sturen.
Toevallig ook nog wat van het einde van springen 70cm? :o Geloof dat mijn Haffie in nog geen half uur tijd 3x heeft mogen springen.

Nessie schreef:
Mooie resultaten lees ik :) Heb 2 bokkers gesproken, doei en Carolien waar ik ook naast reed in de parade.
Wij hebben elkaar ook even heel kort gesproken, Margot :P
*leest verder* oké, ik val onder de Haflingerforummensen, maar ben toch ook bokker (net zoals heel veel andere haflingerforumleden :Y) )

Paulusjuh schreef:
Trouwens, voor die mensen die het misschien is opgevallen dat er iemand in de ring stond zonder paard, bij het opstellen als eerste plek... tja, dat was ik. Paard stond thuis hahaha :P
Ja, dan heb ik je gezien :P Gefeliciteerd met je 1e plaats!
Ik deed niet mee aan de parade, dus stond als een van de eersten te wachten bij de prijzentafel. Ik heb dus wel gewoon mijn beker gekregen voor m'n 4e plaats bij het springen.

Mando schreef:
Ik was er pas rond kwart voor 2, idd net voor de bui, heb weer genoten, veel bekende gezien en zo te lezen heeft iedereen een topdag gehad.
Heb je gezien, Esmee! Maar jij ons waarschijnlijk niet :P Ik zat met Jody, Lisette en Corine aan zo'n picknicktafel aan het einde van de hoofdring, op de hoek bij de tribune, waar jullie naar toe liepen.

Jethafa schreef:
Toen was het inmiddels 12 uur en heb ik veel moeite gedaan om mij als vrijwilliger te melden bij het inspringen. Uiteindelijk geregeld en om half 1 zat ik klaar met startlijst, pen en portofoon. Het liep gesmeerd, de persoon aan de andere kant van mijn porto hield me goed up-to-date. Een paar mensen kwamen niet opdagen of veel te laat, mede omdat de dressuur erg uitliep, maar over het algemeen is het allemaal goed gelopen. Op 1 valincident na (weet iemand hoe het met haar is? ze heette volgens mij Manon) ook geen ongelukken gebeurd, dus heel fijn!
Sorry :o Na mijn dressuurproef hebben we nog snel de vaardigheid kunnen doen (ook veel later dan 13.00u, omdat de dressuur zeker een half uur was uitgelopen voor ons) en daarna hebben we Wencke gelijk klaargemaakt voor het springen. Heb ook niet gehoord dat ik nog ben omgeroepen, maar was dan ook op de parkeerplaats. Dat valincident was Mariska, een oud-klasgenoot van mij. Ik geloof niet dat ze er iets aan over heeft gehouden. In het springparcours zelf is ze ook nog een keer eraf gevallen, maar vandaag was er niets aan de hand met haar.

amazone77 schreef:
Willem en ik waren er ook!
Helaas door tijd gebrek.geen proppen in de ijzers kunnen draaien,als ik had geweten dat het toch wel gladjes wad had ik ze er toch nog in gedraaid...
Zijn bijna onder uit gegaan in de proef,en daar door werden we allebij voor zichtig.
Toch nog een winstpunt in de eerste proef (189) en net geen in de tweede (179)
En wat was ik blij dat we het droog hebben gehouden ha ha
Allemaal gefeliciteerd met de behaalde punten en ervaring!!!
Heb je nog een voorlezer kunnen vinden? Je vroeg het nog aan ons clubje, maar wij konden niet, omdat onze amazone rond dezelfde tijd moest starten. Balen van dat ene puntje in de tweede proef, maar een winstpunt erbij is ook mooi! *D

Ryanne_ schreef:
Sita_: leuke foto's!! Was erg benieuwd of er mensen waren die foto's hadden van de hoogtesprong! Dankjewel!!
Ik heb ook weer foto's van de hoogtesprong gemaakt :) Die volgen nog.

Flurk schreef:
vandaag kwamen de andere deelnemers niet opdagen in de springles en kreeg mijn groom dus privé les.
Zie link hoe het eraan toe ging
http://www.youtube.com/watch?v=N8FqR3mOxIw
Dat is ook mooi, als de rest niet komt opdagen (al weet ik niet welke reden ze daarvoor hadden)! Bij onze crossles waren we uiteindelijk ook maar met 4, in plaats van 6, maar was er wel erg blij mee. Dan schiet het toch een stukje meer op :)

LoveLita schreef:
Die afsprong over de heg de bak in was echt gaaf :)) Vond hem eerst wat akelig, maar na 1 keer wilde ik nog wel een paar keer _O- Hebben meer groepen die gedaan? Dacht dat hij zei dat hij dat verder eigenlijk met de andere groepen niet had gedaan..
Wij, laatste groep, hebben hem ook gedaan :) Maar wij hebben dan weer niet de hoge afsprong van 90cm gedaan.

LoveLita schreef:
Lisette1987 schreef:
zitten hier nog mensen uit de laatste crossgroep?? daar heb ik nog wat plaatjes geschoten .. en daar werden trouwens wel behoorlijke hindernissen genomen hoor!

Een vriendin van mij :) Zij zit alleen niet op bokt, dus als ik ze voor haar in ontvangst zou mogen nemen? Zou ze heel leuk vinden!
Heb je bij onze groep ook nog staan kijken dan? Zal zij wel degene met het rode dekje zijn geweest, die had een hele kudde fans mee :P Hoe heet ze eigenlijk? Ik heb misschien ook nog wel wat foto's er tussen zitten die de verzorgster van Wencke heeft gemaakt, en misschien nog wel filmpjes. Die laatste heb ik nog niet bekeken, dus dat weet ik niet zeker.

Mandarijn schreef:
Ik heb 3 grappige blooperfoto's :') .

De noodsprong op 3 _O- .
http://img853.imageshack.us/img853/903/dsc0183t.jpg
Hoe groot is Famiera? Hier lijkt die hindernis zo klein, in vergelijking met foto's die ik heb van mijn springen :P

Monica_86 schreef:
Ik, maar moet springen nog ff uitzoeken
Heb je het complete 70cm springen op de foto? Ben benieuwd of ik en de verzorgster er ook tussen zitten *D (blauwe set, als een van de laatsten)

Gefeliciteerd, dlientjuh!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 01:00

Pffffffff ik ga morgen wel de foto's van mij en As nabewerken.
Congratz met je 4de plaats MoonW (voor de duidelijkheid :D )

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 01:19

Dankjewel!

Succes met nabewerken! Ik heb zojuist gezien dat onze 'groom' zo'n 100 korte filmpjes heeft gemaakt van onze crossles, dus de hele cross is zo ongeveer gefilmd! Als ik nu weet hoe de andere 2 meiden in onze groep heten, kan ik filmpjes in elkaar gaan knutselen.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 01:44

Daarmee kan ik je niet helpen haha.
ff je startlijst kijken denk ik ,mja dan hun bokt naam nog.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 02:02

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 07:33

Ik ben ook nog wel benieuwd naar de springfoto's van 90 cm en naar foto's van de prijsuitreiking en parade! :)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 08:10

plutolover schreef:
amazone77 schreef:
ik lees hier dat er veel fout is gegaan met de prijzen...beetje jammer en slordig..
kan haast niet wachten op een foto van willem haha

ik heb een foto van willem. weet alleen niet wie er op zit haha

ik denk ik.... :D

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 08:12

MoonWencke,ja hoor heb een andere lieve bokker gevonden die tijd had. :D
aardig van je dat je er nog naar vraagt. :j

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:05

Morning! Ik ga vandaag al mijn foto's even online gooien.. :) Ik zal de link hier plaatsen..

apollootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:13

Is er toevallig ook iemand die foto's heeft van de crossgroep van 12.45u-14.00u?
Ben wel benieuwd naar nog wat leuke plaatjes :D

Wij hebben ook wel best leuke sprongen gedaan! Wij hebben de op-op-afsprong naast de dressuurbaan gedaan. En na de heg, 'nieuwe' waterbak en brug, hebben we de opsprong gedaan waardoor je via het heggetje in de dressuurbaan sprong. Als laatst hebben we ook nog de hoge heg gesprongen, de dressuurbaan weer uit. De piano hebben wij niet gedaan, dit was voor ons allen wel genoeg en de tijd was om :P

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:16

Ik zag je foto's zag er echt gaaf uit! :D

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:18

amazone77 schreef:
MoonWencke,ja hoor heb een andere lieve bokker gevonden die tijd had. :D
aardig van je dat je er nog naar vraagt. :j

fijn dat je nog iemand gevonden had :). ik stond ook bij dat groepje

deze foto heb ik kunnen vinden van willem

Afbeelding

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:23

Sita_ schreef:
Morning! Ik ga vandaag al mijn foto's even online gooien.. :) Ik zal de link hier plaatsen..

Heb jij ook foto's van mij :D ? Anders wacht ik nog even met een topicje maken! :)

apollootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:24

Het crossen was ook echt leuk!
Had zaterdag eerst nog wel spijt dat ik niet mee deed met springen, maar het crossen was misschien voor een keertje wel nog leuker :P

MoonWencke schreef:
Jethafa schreef:
Toen was het inmiddels 12 uur en heb ik veel moeite gedaan om mij als vrijwilliger te melden bij het inspringen. Uiteindelijk geregeld en om half 1 zat ik klaar met startlijst, pen en portofoon. Het liep gesmeerd, de persoon aan de andere kant van mijn porto hield me goed up-to-date. Een paar mensen kwamen niet opdagen of veel te laat, mede omdat de dressuur erg uitliep, maar over het algemeen is het allemaal goed gelopen. Op 1 valincident na (weet iemand hoe het met haar is? ze heette volgens mij Manon) ook geen ongelukken gebeurd, dus heel fijn!
Sorry :o Na mijn dressuurproef hebben we nog snel de vaardigheid kunnen doen (ook veel later dan 13.00u, omdat de dressuur zeker een half uur was uitgelopen voor ons) en daarna hebben we Wencke gelijk klaargemaakt voor het springen. Heb ook niet gehoord dat ik nog ben omgeroepen, maar was dan ook op de parkeerplaats. Dat valincident was Mariska, een oud-klasgenoot van mij. Ik geloof niet dat ze er iets aan over heeft gehouden. In het springparcours zelf is ze ook nog een keer eraf gevallen, maar vandaag was er niets aan de hand met haar.

Er was inderdaad ook een meisje bij het inspringen gevallen, Manon. Het gaat wel best goed met haar, wel helemaal blauw en erg stijf maar gelukkig niets ernstigs.

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:24

Monica_86 schreef:
Janise heb er ook nog een stel van bestgaand van jou ;)

Die wil ik zien :D !

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:32

Ik was er nog nooit geweest maar ik vond het zo gaaf om te zien. Echt indrukwekkend, al die haflingers bij elkaar! Vooral de parade! <3

De dierenarts is vanmorgen geweest en Newton wordt deze week nog gecastreerd.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:45

Ha ha geweldige "sta" foto....*loopt rood aan*