Roma_4ever schreef:SmeeJ schreef:
dat is wel poedersuiker dat je nog nooit met zadel hebt gereden![]()
ik zal ook is kijken of ik sal dr oude zadel nog ergens heb en of die weg mag

Mja, zien jullie me nu niet als Schooier oid?

nee joh tuurlijk niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roma_4ever schreef:SmeeJ schreef:
ik zal ook is kijken of ik sal dr oude zadel nog ergens heb en of die weg mag
SmeeJ schreef:Roma_4ever schreef:
ik zal ook is kijken of ik sal dr oude zadel nog ergens heb en of die weg mag, heel lief van jullie allemaal!
, dat jullie me helpen enzo
Mja, zien jullie me nu niet als Schooier oid?.
Girlgamer schreef:Er staat nu een zadel hier te koop die ik heel heel heeeeel graag wil hebben. Heb alleen niet genoeg centjes
Naomi_Haffie schreef:ik doe nog niet aan geslachtsgemeenschap;zoenen wel , heeeeeeeeul mischien iets verder, maar het ligt er maar echt aan wat voor jongen het is , hoelang ik ehm kan , maar al de rest enzo al , neee nog even niet
dlientjuh schreef:ik heb het perfecte liedje voor tjelsie
Roma_4ever schreef:Girlgamer schreef:Er staat nu een zadel hier te koop die ik heel heel heeeeel graag wil hebben. Heb alleen niet genoeg centjes
ik wil eigenlijk nog een springzadeltje erbij hebben, kom met m'n dressuurzadel nou neit bepaald goed over hindernissen heen
maar heb ook nog neit genoeg geld
Naomi_Haffie schreef:oooowwdat is niet leuk !
ik ben preuts bij verschillende jongens
Babsie_Flash schreef:Natuurlijk niet Esmee! Het is toch je verzorgpony en je hebt toch geen baan? Is dan altijd lastig
TjelleBieb schreef:dlientjuh schreef:ik heb het perfecte liedje voor tjelsie
We kennen hier geen Tjelsie.
knabbelgirl schreef:Roma_4ever schreef:
ik wil eigenlijk nog een springzadeltje erbij hebben, kom met m'n dressuurzadel nou neit bepaald goed over hindernissen heen
maar heb ook nog neit genoeg geld
ik heb een spring en een dressuur, maar ik heb geen houvast in mijn spring dus die gebruik ik alleen om te zwemmen of als het regent
Naomi_Haffie schreef:ik weet t , ik erger me zelf er nu ook steeds meer aanik ga er nu nog meer op letten, maar het is al een hele voortuigang met wat ik eerst typte, toen typte ik helemaal met ICc , enzo
TjelleBieb schreef:Naomi_Haffie schreef:oooowwdat is niet leuk !
ik ben preuts bij verschillende jongens
Eigelijk niets mis mee dan.
Beter dan met alles en iedereen meegaan.
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:We kennen hier geen Tjelsie.
jwel
maar tjelsie avn de scapino komt me niet bekent voor