Wel erg jammer dan dat ze zijn "verdwenen"!
En, haflinger hengsten zegt me verder nog niet zoveel..
Stitch is de eerste haflinger die ik rijd hihi.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Stitch is de eerste haflinger die ik rijd hihi.. 

ik val nog wel eens flauw/weg. Zo ook vandaag met bomen zagen gelukkig was ik toen hout in de kar aan het gooien
, midden op de weg... Schijn minuut of wat weg geweest te zijn en ondertussen kwam er heel wat verkeer langs en lag ik daar midden op de weg
.
Yvank_ schreef:Ik had vandaag ook wel weer de hoofdprijsik val nog wel eens flauw/weg. Zo ook vandaag met bomen zagen gelukkig was ik toen hout in de kar aan het gooien
, midden op de weg... Schijn minuut of wat weg geweest te zijn en ondertussen kwam er heel wat verkeer langs en lag ik daar midden op de weg
.
Wiek3 schreef:Paulusjuh, wat vervelend dat je onzeker wordt van het gedrag van je pony. Hebben jullie ook samen les? Misschien zou dat de situatie wat kunnen verbeteren en jou de moed geven om door te zetten. Hopelijk laat je jezelf niet het plezier ontnemen van
ja maandag ga ik naar de huisarts wel al contact mee gehad vandaag hoor maar moet maandag maar langs komen. Nee stopte niemand maar mn vriend, zn broer en een vriend waren er wel bij hoor. Maar dan nog schijnt niemand gevraagd te hebben of ze hulp nodig waren ofzo
Wat een leuke foto’s!
hele gave foto’s verder 

Nu haar vachtje nog..

leuke foto's