Ziet er ook echt super uit ze is knap heeft ze nou modder op dr neus?
nts19
Geplaatst: 31-07-11 17:31
nee, 3 wekeng geleden heeft ze haar neus heeel erg verbrand.. het was over maar elke keer als ze zon schijnt is het weer zover. heb nu special zonnebrand voor paarden die snel verbrand zijn, dus hopen dat het helpt!
Djuulsie wat ben je trouwes veel afgevallen zeg echt knap ik zag die fotos waarbij je voor je ruiterbewijs ging en deze fotos en je ziet echt wel verschil hoor
Ja kan het me voorstellen het is niet niks zoveel afvallen en volhouden .. Maar je hebt er zelf profijt van mijn moeder heeft ook last van overgewicht en voelt het aan haar knieen en enkels..
horsii
Geplaatst: 31-07-11 19:23
Echt knap dat je zoveel ben afgevallen djuulsie.
meet puck: 3 plasjes in huis gedaan, snapt nog niet dat het buiten moet. maar zetten m netjes buien wanneer die een plasje gedaan heeft. rieml lopen kent die ook nog niet huppelt los mee. morgen een alsdbandje halen.
sem en puck gaan echt heeeeel goed samen, liggen nu samen op kussen te slapen
Laatst bijgewerkt door horsii op 31-07-11 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt
@Flurk: Jammer dat het tegenviel, volgende keer beter hopelijk. @Liekjjje: Gaat de koop nu door met Maureen en Angel? Het rijden ziet er fijn uit en ze zit er met een big smile op
Peeps had vandaag vrij, hebben haar weer opgepakt vanaf donderdag. Donderdag gereden, vrijdag gelongeerd met pessoa en gisteren gereden, dus dagje vrij had ze wel verdiend. Ze waren uit het land ontsnapt alleen, kunnen nergens heen hoor alleen op het paadje tussen de stukken land in. Stonden voor de bak ingang te wachten waar de andere paarden stonden. Eigenwijsjes. Peeps haar ribben voel je trouwens heel makkelijk, je hoeft geen eens druk te zetten. Dus ik ben bang dat ze deze buik blijft houden na de dracht, nog ietsje pietsje strakker mischien maar meer niet. Ze lijkt wat te dik, maar ribben zijn dus heel duidelijk voelbaar. Bij Kyra zijn ze minder voelbaar hoor haha.
Sem en puck zitten samen aan een kluif te eten nu. Sem is zo braaf en zo lief voor de kleine puckie. Ben echt trots op hem.