lotteluvah schreef:Of zou ik toch scapa choco halen
Zet even de 2 foto's naast elkaar...
ik denk dat ik voor de Scapa ga

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Ik wist dat je vreemd was... maar nu wordt het wel heel vreemd!
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:is goed, zorg ik voor koffie / thee Leuk!
Succes vanmiddag met die grote ezel
jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik wel even langs gewipt
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Of zou ik toch scapa choco halen
Zet even de 2 foto's naast elkaar...
ik denk dat ik voor de Scapa ga
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:Ik wist dat je vreemd was... maar nu wordt het wel heel vreemd!
gebakken ei met de dooier nog heel, uitsmijter ofzo ?
noem ik altijd 2 tieten
Babsie_Flash schreef:Dat is inderdaad heel jammer... Waarom ga je dan ook helemaal in Weert wonen??
lotteluvah schreef:Maar ik ben bang dat die 3 van de scapa half onder het zweetblad komt. En dat vind ik lelijk.
Babsie_Flash schreef:Ik heb even gekeken Viet en ik ben tot de conclusie gekomen dat je ze gewoon alle 2 moet kopen
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:Dat is inderdaad heel jammer... Waarom ga je dan ook helemaal in Weert wonen??
Moet je aan Michel vragen, hij woonde hier al.. zijn schuld![]()
Ik kom uit zuid holland vandaan
mieske schreef:lotteluvah schreef:Maar ik ben bang dat die 3 van de scapa half onder het zweetblad komt. En dat vind ik lelijk.
ikke niet snap ?
Babsie_Flash schreef:Ik heb even gekeken Viet en ik ben tot de conclusie gekomen dat je ze gewoon alle 2 moet kopen
Naomi_Haffie schreef:ik vind die groene eurostar ook leuk !
ja koop ze maar allebij
Girlgamer schreef:Mooie pad viet.
Ik ga maar eens aankleden en iets eten.
Ben net wakker en als je dan de hele week om 6 uur op bent gestaan, ben je best gaar.
Daarbij komt nog eens dat ik gisterenavond thuis kwam en Diezel de hele gang onder had gescheten en gepist![]()
Nou ja, hij had diarree dus hij moet wel een beetje ziekjes zijn. Maar waarom dan ook plassen?
En vannacht heb ik mijn vriend er 2 keer uitgestuurd omdat Diezel zat te piepen. En die heeft hem toen in de tuin gedaan. Dus het hondje is echt ziekjes.
lotteluvah schreef:mieske schreef:
ikke niet snap ?
die 3 zit zo ver op het dekje dat ik bang ben dat die onder het zweetblad van het zadel komt te liggen.
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:ik vind die groene eurostar ook leuk !
ja koop ze maar allebij
Met jou kan ik praten Naomi!
Roma_4ever schreef:komt die niet
Babsie_Flash schreef:Is goed, zet hem maar een keer achter MSN
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:komt die niet
Dat ligt maar net aan je zadel
Heb al mensen gezien waar het wel zo is.