lotteluvah schreef:Of zou ik toch scapa choco halen
Zet even de 2 foto's naast elkaar...
ik denk dat ik voor de Scapa ga
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Babsie_Flash schreef:Ik wist dat je vreemd was... maar nu wordt het wel heel vreemd!

mieske schreef:Babsie_Flash schreef:is goed, zorg ik voor koffie / thee Leuk!
Succes vanmiddag met die grote ezel
jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik wel even langs gewipt
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Of zou ik toch scapa choco halen
Zet even de 2 foto's naast elkaar...
ik denk dat ik voor de Scapa ga
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:Ik wist dat je vreemd was... maar nu wordt het wel heel vreemd!
gebakken ei met de dooier nog heel, uitsmijter ofzo ?
noem ik altijd 2 tieten
Babsie_Flash schreef:Dat is inderdaad heel jammer... Waarom ga je dan ook helemaal in Weert wonen??
lotteluvah schreef:Maar ik ben bang dat die 3 van de scapa half onder het zweetblad komt. En dat vind ik lelijk.
ik snap er echt niks meer van, klopt allemaal van geen kant 
Babsie_Flash schreef:Ik heb even gekeken Viet en ik ben tot de conclusie gekomen dat je ze gewoon alle 2 moet kopen
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:Dat is inderdaad heel jammer... Waarom ga je dan ook helemaal in Weert wonen??
Moet je aan Michel vragen, hij woonde hier al.. zijn schuld![]()
Ik kom uit zuid holland vandaan
mieske schreef:lotteluvah schreef:Maar ik ben bang dat die 3 van de scapa half onder het zweetblad komt. En dat vind ik lelijk.
ikke niet snap ?
Babsie_Flash schreef:Ik heb even gekeken Viet en ik ben tot de conclusie gekomen dat je ze gewoon alle 2 moet kopen
Naomi_Haffie schreef:ik vind die groene eurostar ook leuk !
ja koop ze maar allebij
Girlgamer schreef:Mooie pad viet.
Ik ga maar eens aankleden en iets eten.
Ben net wakker en als je dan de hele week om 6 uur op bent gestaan, ben je best gaar.
Daarbij komt nog eens dat ik gisterenavond thuis kwam en Diezel de hele gang onder had gescheten en gepist![]()
Nou ja, hij had diarree dus hij moet wel een beetje ziekjes zijn. Maar waarom dan ook plassen?
En vannacht heb ik mijn vriend er 2 keer uitgestuurd omdat Diezel zat te piepen. En die heeft hem toen in de tuin gedaan. Dus het hondje is echt ziekjes.
en ook zielig voor het beestje
is ie al weer wat beter? lotteluvah schreef:mieske schreef:
ikke niet snap ?
die 3 zit zo ver op het dekje dat ik bang ben dat die onder het zweetblad van het zadel komt te liggen.
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:ik vind die groene eurostar ook leuk !
ja koop ze maar allebij
Met jou kan ik praten Naomi!
Roma_4ever schreef:komt die niet

Babsie_Flash schreef:Is goed, zet hem maar een keer achter MSN
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:komt die niet
Dat ligt maar net aan je zadel
Heb al mensen gezien waar het wel zo is.