Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Ik vind het zo jammer dat de tegenstanders van bitloos de bitloze ruiters over een kam scheren en de bittenrijders de bitlozen. Je kan ook een fijne tussenweg pakken die plezierig voor het paard is.
lotteluvah schreef:Ik ben trouwens de laatste tijd steeds meer aan het nadenken over lotte en ik hoe we tegenover elkaar staan qua fairheid. Maar dat hadden jullie al wel door of niet?
Naomi_Haffie schreef:ik rij haffie bijna altijd met bit, soms met halster maar dat is dan niet sirieus,
Naomi_Haffie schreef:met halster heb ik juist minder controle,
TjelleBieb schreef:Oké, zou wel eens willen weten hoe jullie hierover denken.
(Ineens een hele omme draai in het topic, sorry.)
Ik had zo'n discussie met een jongen op mijn MSN.
En we hadden het over 'buitenlanders', dan niet op de manier dat alle buitenlanders slecht zijn.
Maar op de buitenlanders (turken, marokanen, Antilianen, weet ik veel) die buiten hangen, raampjes inkinkelen, mensen bangmaken of in elkaar slaan etc.etc.
(Niet dat NL'ders dat niet doen, maar in mijn ogen zijn hier MEER buitenlanders dan NL'ders die dat doen.)
Nu zei hij, dat als hij buitenlanders iemand (bijv. 1 persoon) in elkaar ziet slaan, hij gewoon doet alsof hij het niet gezien hebt en zo snel mogelijk doorloopt, niet omdat hij bang is, maar gewoon om het feit dat als ze zien dat HIJ het had gezien, ze ook achter hem aangingen.
In mijn ogen vind ik dit dus best wel cruel, je kan toch niet iemand laten creperen van de pijn en gewoon doorlopen alsof er niets was?dat gaat er bij mij niet in hoor, ik ben er altijd zo snel mogelijk bij en probeer het uit elkaar te halen met me grote bek, maar OMKIJKEN en DOORLOPEN..
dat vind ik toch wel extreem erg.
Sorry, zo ben ik, wat vinden jullie hiervan?
TjelleBieb schreef:Oké, zou wel eens willen weten hoe jullie hierover denken.
(Ineens een hele omme draai in het topic, sorry.)
Ik had zo'n discussie met een jongen op mijn MSN.
En we hadden het over 'buitenlanders', dan niet op de manier dat alle buitenlanders slecht zijn.
Maar op de buitenlanders (turken, marokanen, Antilianen, weet ik veel) die buiten hangen, raampjes inkinkelen, mensen bangmaken of in elkaar slaan etc.etc.
(Niet dat NL'ders dat niet doen, maar in mijn ogen zijn hier MEER buitenlanders dan NL'ders die dat doen.)
Nu zei hij, dat als hij buitenlanders iemand (bijv. 1 persoon) in elkaar ziet slaan, hij gewoon doet alsof hij het niet gezien hebt en zo snel mogelijk doorloopt, niet omdat hij bang is, maar gewoon om het feit dat als ze zien dat HIJ het had gezien, ze ook achter hem aangingen.
In mijn ogen vind ik dit dus best wel cruel, je kan toch niet iemand laten creperen van de pijn en gewoon doorlopen alsof er niets was?dat gaat er bij mij niet in hoor, ik ben er altijd zo snel mogelijk bij en probeer het uit elkaar te halen met me grote bek, maar OMKIJKEN en DOORLOPEN..
dat vind ik toch wel extreem erg.
Sorry, zo ben ik, wat vinden jullie hiervan?
Edit: op zo'n manier zou het nou handig geweest zijn om een MSN-gesprek over te kunnen kopieren, en hier te plaatsen, want dat zag je ook hoe hij het echt bedoelde, kan het nu niet goed uitleggen.
Naomi_Haffie schreef:rij jij lot dan met gewoon stalhalster ? ,
ik zou er best wel wat meer over willen weten namelijk