Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
farahtjuh schreef:zelf heb ik niet veel te melden werk 40 in de week bij Marko schoolmeubelen in Veendam als inkoop medewerker van stukgoed dus: Hout,Staal,Doppen,Poeder Coating enzovoord
verder rij ik farah en fanny nog vrolijk en heb ik natuurlijk nog mijn kleine onee grote fitany
ze is van de week gechipt en geschetst dus heeft ze binnen kort haar grote haffie paspoort, dan is ze een echte
ook zij ik nog een leuke friesse merrie bij genaamt Famcke stoere meid maar super lief
dus ik vermaak me prima alleen soms wijnig tijd overen soms denk ik dat ik aan 24 uur in een dag niet genoeg heb.
helaas nog geen nieuwe fitany foto's onze camera is stuk, hoop zo spoedig mogelijk weer foto's te kunnen maken
sorry voor mijn afwezigheid
JastieHorse schreef:farahtjuh schreef:zelf heb ik niet veel te melden werk 40 in de week bij Marko schoolmeubelen in Veendam als inkoop medewerker van stukgoed dus: Hout,Staal,Doppen,Poeder Coating enzovoord
verder rij ik farah en fanny nog vrolijk en heb ik natuurlijk nog mijn kleine onee grote fitany
ze is van de week gechipt en geschetst dus heeft ze binnen kort haar grote haffie paspoort, dan is ze een echte
ook zij ik nog een leuke friesse merrie bij genaamt Famcke stoere meid maar super lief
dus ik vermaak me prima alleen soms wijnig tijd overen soms denk ik dat ik aan 24 uur in een dag niet genoeg heb.
helaas nog geen nieuwe fitany foto's onze camera is stuk, hoop zo spoedig mogelijk weer foto's te kunnen maken
sorry voor mijn afwezigheid
Pff je hebt het er maar druk mee! Doe het je echt niet na haha![]()
Ben wel heeeeeeeeeel benieuwd naar Fitany! Het is dat je zover weg woont anders kwam ik wel eventjes foto's maken
Je mag hier wel van kleine kyra foto's maken haha. Dat is vlak bij
Marlis, de pup kan je toch gewoon zindelijk maken? Die andere pups zijn ook schattig! Ik zou alleen zelf geen kruising willen..
JastieHorse schreef:Jammer dat het tegen viel Flurk!