Diewke, we kunnen wel lezen hoor.. Wordt eerlijk gezegd een beetje geirriteerd van je spam Vat het niet boos op, maar gewoon een tip, om het de volgende keer minder/niet te doen..
Mja, 't is kerst he! De meeste zijn niet lang online, lezen alleen hun eigen topics bij en reageren daarop niet op nieuwe topics En het is natuurlijk aan de mensen zelf of ze willen reageren of niet..
Tja.. Mensen blijven mensen.. Ik reageer zelden tot nooit op de topic's die hier gespamd worden Eigenlijk reageer ik uberhaupt bijna nooit op andere topics.. haha. Te lui ofzo.. weet niet.. Weet ook vaak niet wat ik moet zeggen Kijken doe ik vaak wel hoor
Nou ik heb een heeeeerlijke avond gehad. Was uit gegaan en pas 5 uur vannochtend thuis Toen marien aan kwam fietsen had ik wel echt even zoiets van SLIK, DAAR IS HIJ! Toen kwam Menno (vriend) aan en die vroeg aan me hoe het me met ging en gaf me knuffel. Toen voelde ik al een beetje de tranen omhoog borrelen. Daarna kwamen er nog een paar van hoe gaat het met je, en gaat het goed... Een van mijn vrienden (Yaniek) wist blijkbaar nog niet dat het uit was, dus die was echt heemaal verbaast. Maar dat is echt een hele goede vriend, daar deel ik heel veel mee, dus toen stroomde het wel even over, omdat hij de zoveelste was die aan me vroeg of het goed ging. Marien zou me naar huis brengen. Maar die had blijkbaar besloten dat hij zig helemaal lam ging zuipen. Hij drinkt normaal hooguit 1 biertje en misschien nog een shotje er bij, maar daar blijft het dan bij. Maar nu... hij had zeker wel 12 bier op en weet ik veel hoe veel shotjes. Hij deed heel cool toen we weg gingen, onder het motto van, ik ben niet dronken... Ik had binnen al tegen hem gezecht dat hij mij niet naar huis ging brengen. daar deed hij heel erg laggerig over. (tjah, dronken he...) En ik had dus een andere jonge gefikst die me naar huis zou brengen (gelukkig ). Toen gingen we weg, maar hij moest en zou meefieten. En op een gegeven moment zei hij zo van, sorry dat ik je niet naar huis kan brengen. Hij schaamde zig zo erg, je zag het gewoon aan hem... Ik had zoiets van MOOI SCHAAM JIJ JE MAAR En toen gingen we weg en opeens was Marien weg zomaar uit het niets. Toen zagen we hem weg rennen met zijn fiets. Dus we riepen hem, 'waar ga je naar toe?!?!?!' toen murmelde hij iets en rende weer verder. Ik had echt zoiets van... okeee, t zal wel
Maargoed, ik heb verder een heerlijke avond gehad, heb heerlijk zitten kletsen, heb sjans gehad, heb fun gehad. Ik heb keihard gelachen en de hele avond niet hoeven te betalen. Dus, een geweldige avond voor noppes! Zo wil ik het vaker
Leuk Peelie dat je zo'n mooie avond hebt gehad. Ik was net nog buitenrijden, zolang je op de verharde weg bleef was alles goed. Het was echt heerlijk buiten 7 graden met zon. Net lente in de bergen, met hier en daar een beetje sneeuw in de berm
@ Diewke, ik kijk meestal een heleboel topics rond, maar reageer nooit Zal zo wel even kijken of ik die van jou heb gezien, volgens mij wel... Snap je wel hoor, maar ik kijk vaak heel bokt rond zonder te reageren
@ Gail, fijn dat je avond zo leuk is Doe je goed dat alles voor je word betaald, zo hoort het he
Heb net al m'n zooi opgeruimd bij mel en een hoop mee naar huis genomen... Zo lekker is dat als alles weer netjes is Rijden ging ook goed, was in het bos op het dressuurveldje gaan rijden, ze liep heerlijk (ik probeerde zelfs stiekem een keertwendingetje uit d'r te krijgen, en dat pikte ze aardig op (nog wel wat langzaampjes qua tempo enzo, maar het was een begin. voor de kar kan ze ze trouwens super!!) ) Nou dat was het weer eventjes, ik ga me omkleden en zo eten maken
ik heb gistere verder wel eindelijk een keer echt close kunnen doen met Yanniek. Ok, klinkt heel fout
Maargoed, toen ik nog met marien had durfde ik yanniek nooit te knuffelen omdat ik altijd bang was dat ik mezelf voor schut zou zetten en dat mense zouden denken dat ik vreemd zou gaan ofzo... En ik heb hem nu gewoon kunne knuffelen zonder dat ik bang hoefde te zijn dat mensen mij 'raar' zouden vinden oid... tjah ik weet het, ik ben een tut, veel te onzeker