Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mieske schreef:lotteluvah schreef:
ES Havanna/Hazel
Die past goed bij mijn bruine rijbroek
En bruine peesjes en strijklappen heb ik al
Girlgamer schreef:Mooie pad viet.
Ik ga maar eens aankleden en iets eten.
Ben net wakker en als je dan de hele week om 6 uur op bent gestaan, ben je best gaar.
Daarbij komt nog eens dat ik gisterenavond thuis kwam en Diezel de hele gang onder had gescheten en gepist![]()
Nou ja, hij had diarree dus hij moet wel een beetje ziekjes zijn. Maar waarom dan ook plassen?
En vannacht heb ik mijn vriend er 2 keer uitgestuurd omdat Diezel zat te piepen. En die heeft hem toen in de tuin gedaan. Dus het hondje is echt ziekjes.
Babsie_Flash schreef:Rodeo rijden? Als je van een uitdaging houdt kun je hier ook terecht hoorKom je daarna hier heen? Weekendje hier paardrijden (rodeo..kan ook) en dan weer naar huis
Naomi_Haffie schreef:hazel is toch die middelste kleur in de pad ?
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:hazel is toch die middelste kleur in de pad ?
nee de buitenste
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:Rodeo rijden? Als je van een uitdaging houdt kun je hier ook terecht hoorKom je daarna hier heen? Weekendje hier paardrijden (rodeo..kan ook) en dan weer naar huis
Ja ik fiets even naar je toe.. Ben er in 5 minuten![]()
Ik ga rodeo rijden op Carlos, die grote ezel van iemand anders..
Willy heeft nog een weekje rust vanwege keelontsteking..
Roma_4ever schreef:mooie pad viet
maarre je hoeveelste pad wordt dat wel niet ?
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:Rodeo rijden? Als je van een uitdaging houdt kun je hier ook terecht hoorKom je daarna hier heen? Weekendje hier paardrijden (rodeo..kan ook) en dan weer naar huis
Ja ik fiets even naar je toe.. Ben er in 5 minuten![]()
Girlgamer schreef:Jij fietst snellll
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:mooie pad viet
maarre je hoeveelste pad wordt dat wel niet ?
me 9de pad, valt nog mee
Girlgamer schreef:Mooie pad viet.
Ik ga maar eens aankleden en iets eten.
Ben net wakker en als je dan de hele week om 6 uur op bent gestaan, ben je best gaar.
Daarbij komt nog eens dat ik gisterenavond thuis kwam en Diezel de hele gang onder had gescheten en gepist![]()
Nou ja, hij had diarree dus hij moet wel een beetje ziekjes zijn. Maar waarom dan ook plassen?
En vannacht heb ik mijn vriend er 2 keer uitgestuurd omdat Diezel zat te piepen. En die heeft hem toen in de tuin gedaan. Dus het hondje is echt ziekjes.
lotteluvah schreef:Girlgamer schreef:Jij fietst snellll
Niet zo snel als mij![]()
Trouwens nog beterschap met Willy! helemaal vergeten op te reageren
Girlgamer schreef:mieske schreef:Ja ik fiets even naar je toe.. Ben er in 5 minuten![]()
Jij fietst snellll
Babsie_Flash schreef:is goed, zorg ik voor koffie / thee Leuk!
Succes vanmiddag met die grote ezel
mieske schreef:lotteluvah schreef:Niet zo snel als mij![]()
Trouwens nog beterschap met Willy! helemaal vergeten op te reageren
dank u
Ik eet een boterham met 2 tieten